۵۷۷۱۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۷ – روسیه

کاظمی به مدال برنز دست یافت

محمد کاظمی در مرحله نیمه نهایی مسابقات گرندپری مسکو با شکست مقابل نماینده کره جنوبی، در اولین حضور خود صاحب مدال برنز وزن ۵۸- کیلوگرم شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله نخست مسابقات گرند‌پری در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی زنان و مردان از روز گذشته (جمعه) آغاز و به مدت ۳ روز با حضور ۲۱۲ تکواندوکار (۱۰۷ تکواندوکار مرد و ۱۰۵ تکواندوکار زن) از ۵۶ کشور(۴۴ کشور مردان، ۳۶ کشور زنان) در سالن چند منظوره (CSKA) شهر "مسکو" روسیه ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه) و در دومین روز این رقابت‌ها مبارزات اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان برگزار و آرمین هادی‌پور و محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم دو نماینده کشورمان هستند که به دیدار رقبای خود رفتند.

کاظمی در گام نخست رو در روی «استپان دیمیترو» از مولداوی دارنده مدال طلا و نقره قهرمانی اروپا ۲۰۱۴ قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ این هوگوپوش را از پیش رو بردارد و به مرحله بعد راه پیدا کرد.

او در دومین دیدار خود به مصاف «صفوان خلیل» از استرالیا رفت و توانست در پایان این پیکار نتیجه را 16 بر 5 به نفع خود به پایان برساند. این تکواندوکار پیش از این در المپیک 2012 و 2016 و همچنین 4 دوره از مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته اما موفق به کسب مدال نشده است.

محمد کاظمی در مرحله یک‌چهارم نهایی «تاوین هانپراب» از تایوان نایب قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ و دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ را با نتیجه ۱۰ بر ۸ شکست داد و موفق شد مدال برنز خود را قطعی کند.

محمد کاظمی تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در چهارمین پیکار با «تای هون کیم» نماینده کره جنوبی، دارنده مدال برنز بازیهای المپیک 2016، سه مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال های 2013، 2015 ،2017 و هفت مدال(2طلا، 2نقره،3برنز) گرند پری مبارزه کرد و در پایان 25بر4 نتیجه را به حریف کره ای خود واگذار و به مدال برنز رسید.

مسابقات گرندپری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج