۵۷۷۱۱۴
۱ نظر
۵۰۳۴
۱ نظر
۵۰۳۴
پ

راهنمای سفر به ماکائو

منطقه کوچک و خودمختار ماکائو با ۱۵ موزه، بیش از ۲۰ سایت میراث جهانی یونسکو و بیشترین رستوران‌های میشلین نسبت به هر شهر دیگری در جهان به جز پاریس یکی از مقاصد گردشگری محبوب است.

برترین ها: منطقه کوچک و خودمختار ماکائو با ۱۵ موزه، بیش از ۲۰ سایت میراث جهانی یونسکو و بیشترین رستوران‌های میشلین نسبت به هر شهر دیگری در جهان به جز پاریس یکی از مقاصد گردشگری محبوب است.
بلندترین پل جهان که ماکائو را به هنگ کنگ متصل می‌کند؛ دسترسی به این منطقه ساحلی با تاریخچه غنی، صنایع دستی، معماری‌های در سطح جهانی و غذاهای خلاقانه آسان‌تر می‌کند. علاقمندان به هنر و طراحی می‌توانند از مکان‌های زیر در ماکائو دیدن کنند.

هتل مورفیس در شهر رویا‌ها

این هتل که توسط زا‌ها حدید طراحی شده در سال ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود و پرچمدار مجموعه هتل‌های شهر رویا‌ها خواهد بود. این هتل در نوع خود یک مجسمه است و حدود ۸۰۰ اتاق دارد.

راهنمای سفر به ماکائو
درخت بانیان (هتل)

کسانی که به دنبال واحه شهری پر امکانات می‌گردند باید باید در هتل شیک و لوکس درخت بانیان اقامت کنند. این هتل دارای استخر، کلبه‌های مدرن فضای باز و استخر آرام و سرپوشیده با منظره این دلپذیر از شهر است.

راهنمای سفر به ماکائو
هتل ماندارین ارینتال

این هتل فوق العاده معاصر ساحلی در مجموعه ساختمانی مشهور One Central قرار دارد و با فروشگاه‌های مثل تام فورد، هرمس و گوچی شناخته می‌شود. همه اتاق‌های این هتل پنجره‌های از سقف تا کف دارند و مهمانان دسترسی به استخر و امکانات چشمه آبگرم دارند.
راهنمای سفر به ماکائو
هتل کارل لگرفلد

سال گذشته، طراح مد آلمانی، کارل لگرفلد طرح خود را برای زنجیره هتل‌های لوکس، مناطق تفریحی و کلوب‌های شبانه اعلام کرد. اولین بخش طرح او سال آینده افتتاح می‌شود و از معماری اروپایی و نقوش سنتی چینی الهام گرفته شده است.
راهنمای سفر به ماکائو
موزه مرکز علوم ماکائو

این مرکز شبیه یک فضاپیما طراحی شده و شامل یک مرکز گردهمایی، فضای نمایشگاه و افلاک نماست که رکورد جهانی گینس را برای واضح‌ترین تصاویر سه بعدی کسب کرده است.
راهنمای سفر به ماکائو
موزه خانه فرهنگ چای ماکائو

این موزه همان طور که از نامش پیداست به تاریخ و سنت فرهنگ چای در چین اختصاص دارد. این ساختمان توسط کارلوس آلبرتو طراحی شده و محل برگزاری نمایشگاه‌های کوتاه و بلندمردت در ارتباط با فعالیت‌های مربوط به چای است.
راهنمای سفر به ماکائو
موزه هدایای ماکائو

وضعیت غیرمعمول ماکائو به عنوان یک منطقه خودمختار که تا سال ۱۹۹۹ کلونی پرتغالی بود در موزه هدایای ماکائو برجسته است. در این موزه اشیایی نگهداری می‌شود که پس از بازگشت ماکائو به سرزمین اصلی توسط هریک از استان‌های چین به آن هدیه داده شد. هدایا شامل مجسمه، پرده، سرامیک و نقاشی می‌شود.
راهنمای سفر به ماکائو

موزه ماکائو

این موزه در یک قلعه تاریخی قرار دارد که در قرن هفدهم ساخته شده و یک سایت خیره کننده میراث جهانی یونسکو است. قبل از تبدیل آن به موزه تاریخ و فرهنگ، به عنوان محل دفاعی اصلی شهر به کار می‌رفت.
راهنمای سفر به ماکائو
ویرانه‌های سنت پل

یکی از مشهورترین مکان‌های ماکائو، ویرانه‌های سنت پل است که از کلیسای کاتولیک قرن هفدهمی باقی مانده در طوفان سال ۱۸۳۵ فروریخت. نمای کلیسا که شامل ستون ها، مجسمه‌ها و کتیبه‌ها و نقوش چینی می‌شود ترکیبی از فرهنگ‌های چینی و پرتغالی است.
راهنمای سفر به ماکائو
فستیوال و مسابقه قایق اژد‌ها

این سنت بهاری سالانه هزاران ورزشکار و تماشاچی را از سراسر جهان به مرکز دریایی دریاچه نام وان می‌کشاند.

راهنمای سفر به ماکائو
روآ دی سائوپائولو

ماکائویی‌ها برای تولید سرامیک و ظروف مرغوب شناخته شده هستند. برای خرید قطعات با قیمت مناسب و با سبک‌های خاص به فروشگاه‌های این معبر تاریخی در مرکز شهر سری بزنید.
راهنمای سفر به ماکائو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما رو کجا ماکائو راه میدن که احتیاج به راهنما داشته باشیم ؟؟؟؟ اصلا ماکائو کجا هست ؟؟
      چرا مردم رو عقده ای میکنید ؟!
      ایرانی جماعت رو جز سه چهر کشور درپیت همسایه هیچ کجا راه نمیدن اینقدر با اعصاب مردم بازی نکنید لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج