جاباما
۵۷۷۲۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مشتاقی: نوع ملی‌پوش شدن عبدولی به ما نچسبید

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: ۲ حریفی که مقابل عبدولی کشتی نگرفتند باعث شد ملی‌پوش شذن وی به تیم ملی به ما نچسبد.

خبرگزاری میزان: بهرام مشتاقی در خصوص این که آیا شورای فنی کشتی فرنگی از حضور عبدولی در تیم ملی ناراضی است یا خیر، اظهار داشت: تنها ناراحتی من به خاطر نوع انتخاب عبدولی بود اما از این که او انتخاب شده ناراحت نیستم. چون ۲ حریفی که مقابل عبدولی کشتی نگرفتند باعث شد راهیابی وی به تیم ملی به ما نچسبد.

وی ادامه داد: بدون شک عبدولی برترین فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم است و از این که انتخاب شده هم خیلی راضی هستیم. بویری باید مقابل عبدولی کشتی می‌گرفت و این که یک کشتی‌گیر از مسابقه انتخابی کناره‌گیری می‌کند صورت خوشی ندارد. کشتی‌گیری که خودش را سرباز وطن می‌داند چرا باید برای نشان دادن اعتراضش دست حریفش را بالا ببرد. بویری به دلیل مصدومیتی که داشت نمی‌توانست در انتخابی تیم ملی شرکت کند اما ما مجوز حضور در مسابقات انتخابی را به او دادیم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در مورد این که گفته می‌شود اعضای این شورا به دنبال فرار از مسئولیت ناکامی احتمالی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی هستند، گفت: ما به هیچ عنوان به دنبال فرار از مسئولیت نیستیم و اگر خدای نکرده تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی نتواند نتایج خوبی بگیرد ما مسئولیت آن را قبول می کنیم. شورای فنی همیشه تلاش کرده راهنمای کشتی‌گیران و مربیان باشد اما من هیچ وقت ندیدم کشتی‌گیری از شورای فنی راضی باشد، متاسفانه آنها همیشه از شورای فنی طلبکار بودند اما این مسئله ایرادی ندارد.

مشتاقی افزود: از ۸ کشتی‌گیری که به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند ۶ نفر از آنها تا الان در مسابقات جهانی حاضر نشده‌اند. هدف ما این بود که تیم ملی پوست‌اندازی کند و ما با مسابقات انتخابی، تیم ملی جوانی را عازم مسابقات جهانی می‌کنیم. با این تیم اصلا توقع نداریم جزو ۳ تیم برتر دنیا شویم. البته دست و پا بسته و از پیش باخته هم نیستیم. اگر هم نتوانیم نتایجه خوبی کسب کنیم هیچ چیز را از دست نداده‌ایم.

وی در مورد این که شورای فنی تا چه زمانی از سرمبیگری اشکانی در تیم ملی حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اشکانی تا المپیک ۲۰۲۰ در تیم ملی خواهد ماند تا نتیجه کارش را ببیند و پس از این مسابقات باید نتیجه کارش بررسی شود و پس از آن درباره ادامه کارش تصمیم‌گیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج