جاباما
۵۷۷۳۶۳
۲ نظر
۵۰۲۰
۲ نظر
۵۰۲۰
پ

محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ ۲۰۱۷

خودروهای کانسپت، جذابیت‌های بسیاری دارند که البته بسیاری از آنها هرگز به مرحله تولید نمی‌رسند. امسال هم رندرها و کانسپت‌های زیادی مشاهده کرده‌ایم و قصد داریم نگاهی به ۱۰ مورد از برترین‌ها بیندازیم.

وب‌سایت جی اس ام - علی دلبخواه:

اکنون در نیمه‌های سال ۲۰۱۷ به سر می‌بریم و از ابتدای سال تا به امروز، طرح‌ها و رندرهای زیادی از خودروهای مختلف دیده‌ایم. در این میان رودستر الکتریکی، ابر خودروی انگلیسی و یک جگوار مسابقه‌ای هم حضور دارند.


اما از میان تمام آنها، ۱۰ نمونه را جمع‌آوری کرده‌ایم که طراحان در صفحات فیسبوک، توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته‌اند. این ۱۰ کانسپت در این مجموعه گردآوری شده‌اند. با ما همراه باشید تا نگاه کوتاهی به آنها داشته باشیم.

کانسپت ب او و M کوپه

محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017

مشهورترین کانسپت در فضاهای مجازی که بیش از 2300 ار به اشتراک گذاشته شد، کانسپت Z3 M کوپه بود. این کانسپت، محصول ذهن هنرمن فنلاندی، ایسا ماستونن است که الگوهای مدرن ب ام و را با شکل محصول اصلی ترکیب کرده است. مشتاق هستیم نسخه تولیدی آن را ببینیم.

کانسپت فراری 612 GTO III

محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017

فراری از سال ۲۰۱۰ به بعد نام ۶۱۲ را مورد استفاده قرار نداده اما با این وجود هنرمندی به نام ساشا سلیپانف با همکاری رندرینگ CGI، سرگئی دیورنیتسکی، سعی در احیا آن داشته است. این کانسپت در برخی جنبه‌ها از فراری ۲۵۰ GTO الهام گرفته و یک فراری ۲+۲ مدرن را به تصویر می‌کشد که مطابق معمول، ظاهر آن نشانگر اسپرت بودن خودرو است.

کانسپت تورینو ۳۸۰

محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017

اگر بخواهیم کانسپت تورینو 380 را در یک کلمه توصیف کنیم، باید بگوییم که «منحصر به فرد» است. این کانسپت توسط تیمی از طراحان شامل هنرمندان آرژانتینی فکوند داویلا، مارسلو و لوکاس باسیله تهیه شده است. تورینو 380 یک نام قدیمی و فراموش شده را در قالب یک طرح آینده نگرانه به تصویر می‌کشد و به همین دلیل، از سایر خودروهای حاضر در این لیست متمایز است.

کانسپت پورشه 911
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017

اگر نام ساشا سلیپانف برایتان آشنا است، دلیل آن کارهای عالی و مانند بوگاتی شیرون و فراری ۶۱۲ است که در بالا به آن اشاره کردیم. اما یکی دیگر از طرح‌های موفق او، کانسپت پورشه ۹۱۱ است که نقاط اشتراکی با کانسپت پورشه Mission E دارد و همچنان ظاهر خاص و مهیج اسپرت پورشه ۹۱۱ را با خود به همراه دارد.

کانسپت تسلا رودستر 2019
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
احتمالا به زودی شاهد معرفی یک رودستر از سوی تسلا خواهیم بود اما پیش از آن جان پیسرت از استودیو طراحی پیسرت دیزاین، طرحی را از این خودرو منتشر کرده که کاملا آینده نگرانه بوده و از کانسپت FT-1 تویوتا الهام گرفته است. علی‌رغم وجود نقاط اشتراک فراوان با کانسپت تویوتا، جلو پنجره خاص و خطوط بدنه آن تماما را تبدیل به یک محصول تسلا می‌کند.

کانسپت بوگاتی Type ۵۷ T
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017

بوگاتی شیرون خود یک هایپرکار بسیار جذاب است، همان طور که ویرون هم بسیار دلربا بود. اما برای آنها که به دنبال یک محصول لوکس‌تر از سوی بوگاتی هستند، می‌توانند نگاهی به طرح آرتور بی نوستاس داشته باشند. بوگاتی Type ۵۷ T المان‌های مدرن خود را از شیرون گرفته و آنها را با المان‌های کلاسیک Type ۵۷SC آتلانتیک ترکیب نموده است که نتیجه آن یک خودروی تورینگ بسیار عالی است.

کانسپت هایپرکار مکلارن
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017

دوران P۱ رو به پایان است ولی مکلارن تایید کرده که ابرخودروی دیگری را در دست توسعه دارد که حتی از P۱ هم بهتر است و بخشی از پروژه Track۲۲ این کمپانی محسوب می‌شود. در این میان، دانشجویی به نام رالی هیر، و به امی سرعت بخشیدن به پروسه طراحی، نمونه‌ای را طراحی کرده که جایگزین شایسته‌ای برای P۱ به نظر می‌رسد ولی کمی اغراق آمیز است و هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است. مانند P۱ هایپرکار آینده مکلارن طراحی خیره کننده‌ای خواهد داشت و با سیستم هیبرید همراه خواهد شد.

کانسپت جگوار SS-107 لمانز

محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017

جگوار سابقه درخشانی در خودروهای مسابقه‌ای دارد اما در سال‌های اخیر شاهد تلاش زیادی از سوی این کمپانی انگلیسی در این زمینه نبوده‌ایم. البته جگوار در مسابقات فرمول E (خودروهای الکتریکی) حضور موثر دارد اما میراث از یاد رفته آن منتظر یک نگاه ویژه است. طراحی به نام سردار سویال، کانسپتی را تهیه کرده که می‌تواند بلیت بازگشت جگوار به مسابقات حرفه‌ای باشد. نام آن SS-۱۰۷ است و در طراحی آن از خودروهای کلاسیک جگوار مانند XJ۲۲۰ و تکنولوژی‌های مسابقه‌ای بهره گرفته شده است.

کانسپت مازراتی جِنِسی

محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017
محبوب‌ترین خودروهای کانسپت‌ 2017

شاید طراحی سرگئی دیورنیتسکی از کانسپت جِنِسی بتواند جان تازه‌ای به خط تولید کم رمق مازراتی ببخشد. برای طراحی این خودرو، از گرن توریزمو و کانسپت آلفیری کمک گرفته شده است که اگر به مرحله تولید برسد، می‌تواند آینده بسیار بهتری را برای خودروساز ایتالیایی رقم بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Agahi90.ir

      جالب بود
      طرح های زیبایی دارند
      موفق باشید

      پاسخ ها

      • تن

        پس پراید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج