جاباما
۵۷۷۴۲۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ربات کوچک Kuri، فیلم‌بردار لحظات ناب

ربات Kuri قادر است لحظات ناب روزمره شمارا فیلم‌برداری و ثبت کند، این ربات روزانه ۸ ویدئو ضبط می‌کند و قادر است اعضای خانواده را تشخیص دهد.

وب سایت کلیک - فاطمه محمدی: ربات Kuri قادر است لحظات ناب روزمره شمارا فیلم‌برداری و ثبت کند، این ربات روزانه ۸ ویدئو ضبط می‌کند و قادر است اعضای خانواده را تشخیص دهد.
ربات کوچک Kuri، فیلم‌بردار لحظات ناب

Kuri ربات کوچک دوست‌داشتنی است، به دستورات شما عمل می‌کند و تصاویر روزمره شمارا ثبت می‌کند. کریس متیو از ایده پردازان اصلی Kuri در رابطه با عملکرد این ربات می‌گوید: ربات Kuri توانایی پاسخ‌گویی به دستورات شما از طریق صدا را دارد و هم‌چنین می‌تواند روزانه از لحظات زیبای زندگی‌تان فیلم‌برداری کند.

مدیرعامل پروژه Kuri مایک بیبی، می‌گوید که این ربات از دانش خود برای فیلم‌برداری استفاده می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Kuri دستوراتی را مشخص کنید که این ربات از چه افرادی در روز فیلم‌برداری کند و از چه افرادی فیلم‌برداری نکند.

ربات کوچک Kuri، فیلم‌بردار لحظات ناب

هدف اصلی از ساخت Kuri، ساخت یک دوربین امنیتی نبوده است، با Kuri می‌توانید شادباشید و لحظات زیبای خود را ثبت کنید. برای روشن کردن Kuri کافی است تا نام او را صدا بزنید تا این ربات هوشمند به محلی که شما هستید بیاید و از شما فیلم‌برداری کند. فرقی ندارد که در حال انجام چه‌کاری هستید، در حال آشپزی یا صحبت کردن، با صدا کردن Kuri او با سرعت پیش شما خواهد آمد و از شما فیلم‌برداری خواهد کرد.

شما می‌توانید تنظیمات اختصاصی‌تری به Kuri اعمال کنید. در تنظیمات اپلیکیشن ربات، محلی برای مشخص کردن ساعات و روزهای مختص فیلم‌برداری مشخص‌شده است و شما می‌توانید محدودیت‌هایی برای ربات مشخص کنید.

ویدئوهای فیلم‌برداری شده توسط Kuri، در اپلیکیشن موبایل آپلود می‌شود و کاربران می‌توانند در صورت تمایل ویدئوها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

ربات کوچک Kuri، فیلم‌بردار لحظات ناب

قابلیت دیگر ربات Kuri، رفتن به محل‌های مشخص خانه و فیلم‌برداری از مکان‌های مشخص سپس برگشت به محل شارژ در زمان تعیین‌شده است. از دیگر قابلیت‌هایی که کاربران می‌توانند از این ربات از آن استفاده کنند، حساس کردن ربات به صدای خنده و صحبت با صدای بلند است، ربات در صورت شنیدن صدای خنده شما روشن می‌شود و به محلی که شما هستید می‌آید و فیلم‌برداری می‌کند.
ربات کوچک Kuri، فیلم‌بردار لحظات ناب

مایک بیبی، مدیرعامل پروژه Kuri، در اظهارات خود به این نکته اشاره‌کرده است که ربات Kuri راه طولانی در پیش دارد و هدف اصلی پروژه تبدیل کردن Kuri به رباتی بااحساس و قادر به درک شادی و غم است.

وی افزود: هدف بعدی ما در به‌روزرسانی بعدی Kuri حساس کردن این ربات هوشمند به احساسات صاحبانش است.

Kuri در حال حاضر در حالت پیش‌فروش قرار دارد و اوایل ماه دسامبر عرضه می‌شود، کاربران با سفارش دادن Kuri در حالت پیش‌فروش ربات هوشمند خود را اوایل ۲۰۱۸ دریافت می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج