۵۷۷۴۳۹
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

کاشانی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان قهرمانی برسد .

خبرگزاری مهر: جعفر کاشانی از شرایط این روزهای شاگردان برانکو ابراز رضایت کرد و این تیم را مستحق رسیدن به قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می داند.

مدیریت فعلی بی سابقه بوده است

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط مدیریتی این باشگاه گفت: فکر می کنم دوران درخشان مدیریت باشگاه در دو سه سال اخیر تا به حال رقم نخورده بود. شرایط مدیریت باشگاه طوری بوده است که به عنوان کارنامه‌ای درخشان می توان برای همیشه، آن را نماد باشگاهداری قرار داد. خواستیم از حالت تیم به باشگاه تبدیل شویم و در انجام این کار هم قدم هایی را برداشته ایم. با این حال نیمه راهیم و باید این روند را ادامه دهیم.

مدیریت باشگاه باید ثابت بماند

وی درباره تاخیر در اعلام اعضای هیات مدیره باشگاه تصریح کرد: چیزی در این باره نمی دانم. فقط معتقدم اگر قرار است باشگاه در مسیر مثبت، حرکتش را ادامه دهد به موفقیت های چشمگیری می رسد. باید مدیریت باشگاه حفظ شود. شما کافی است به کارهایی که در این چند سال اخیر انجام داده ایم دقت کنید تا متوجه شوید کارهای اساسی بزرگی را انجام داده ایم که این راه را باید ادامه داد. اگر در این باشگاه افتخار حضور داشته باشم راه های قبلی را به علاوه مواردی نظیر خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس پیگیری خواهیم کرد.

طاهری همه چیز را با هیات مدیره هماهنگ می کند

کاشانی درباره انتقادی که از طاهری به خاطر عدم هماهنگی با هیات مدیره باشگاه می شود نیز تصریح کرد: چنین چیزی نیست. آقای طاهری فقط قوانینی که در باشگاه وضع شده است را اجرا می کند. همه چیز با هماهنگی است و ایشان تصمیمی جداگانه ای نمی گیرند. با این حال لازم است اذعان کنم توانسته با عملکرد خوب خود، تصمیمات مهم و سرنوشت سازی بگیرد.

بدهی خارجی ها را پرداخت می کنیم

وی درباره زمان پرداخت بدهی دستیاران مانوئل ژوزه گفت: تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است. باید همین روند را ادامه دهیم تا نتیجه لازم را بگیریم. زمان کمی داریم و اولتیماتوم هایی که از فیفا به دستمان رسیده است خیلی بیشتر از اینها بوده است اما آنها را به حداقل رسانده ایم و در تلاش هستیم تا با راهکار مناسب بتوانیم بهترین روش را برای حل و فصل مالی این موضوع در نظر بگیریم. ضمن اینکه با کمک ارکان حقوقی باشگاه و مجموعه اداری، توانستیم مانع بروز مشکلات جدید شویم.

می توانیم قهرمان لیگ برتر و آسیا شویم

کاشانی درباره احتمال موفقیت پرسپولیس در بازی های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چرا نتوانیم قهرمان شویم؟ ما چیزی کم نداریم و می توانیم در آسیا هم نشان دهیم که قدرت اول فوتبال باشگاهی هم ایران است مثل تیم ملی ایران که چند سالی است بر قله فوتبال آسیا ایستاده است. توانایی رسیدن به قهرمانی را داریم.

با مسلمان و طارمی رفتار ارشاد گرایانه داریم

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دلخوری مهدی طارمی و محسن مسلمان از یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس بابت مصاحبه هایش عنوان کرد: باید صراحتا بگویم این موضوع حاصل یک سو تفاهم است. چنین مشکلاتی در باشگاه پرسپولیس واقعا وجود خارجی ندارد. با آنها رفتار ارشادگرایانه ای خواهیم داشت. یکی از مهم ترین مسایلی که روی آن کار داریم ایجاد فرهنگ در پوشیدن پیراهن پرسپولیس است. بازیکن باید بداند با چه برندی فوتبالش را ادامه می دهد. در تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس هر کس می تواند «یک شبه ره صد ساله برود». پس باید اقدامات فرهنگی انجام دهیم تا بدانند چه افتخاری نصیب آنها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو لیگ استقلال بزاره شاید ولی اسیا عمرا

    • بدون نام

      بشین بابا لنگی

    • بدون نام

      خخخخخخخخخه لنگی قهرمان آسیا باشه

    • ارتش سرخ

      خخخخخ اب نمیریزین سوختگیتون اوت میکنه. بابا العین

      خخخخخ

    • بدون نام

      زررررررررشک! فکر کردین آسیا مثل لیگ ایران کشکه؟ لنگیییی!

    • اتی

      پرسپولیس تو خوابشم قهرمانی آسیا نمیشه ببینم طوفان سرخ آسیا چند قهرمانی داری تو آسیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا شش تایی العین

    • بدون نام

      توف به لونگ قوز آسیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج