۵۷۸۳۳۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عسگری: ایران به این بزرگی، پیست چوبی ندارد!

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری نیمه استقامت ایران گفت: مشکل بزرگ دوچرخه سواری نداشتن پیست چوبی است و تمام مسئولان هم از این موضوع مطلع هستند.

ایسنا: حسین عسگری، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری نیمه استقامت ایران در مورد مشکلی که رکابزنان ایران برای آماده شدن با آن روبرو هستند، بیان کرد: مشکلی بزرگی که داریم نداشتن پیست چوبی در ایران است. تمام مسئولان هم می دانند که کشور ایران با این همه بزرگی یک پیست چوبی ندارد.

او افزود: رکابزنان برای هماهنگ شدن در پیست چوبی حداقل باید دو هفته در آن تمرین کنند. در حال حاضر هم شرایط مالی فدراسیون به گونه ای نیست که به خارج از کشور برویم اما برنامه داریم که برای قهرمانی آسیا دو هفته به مالزی برویم و از پیست چوبی آن استفاده کنیم.

عسگری در مورد برگزار نشدن رقابت دو ماده المپیکی مدیسون و چهار کیلومتر تعقیبی تیمی در مسابقات قهرمانی ایران، گفت: خیلی از ورزشکاران و استان ها به دلیل نداشتن تجهیزات و دوچرخه پیست در این مسابقات شرکت نکردند. زیاد برایشان جالب نبود که بخواهند در مسابقات شرکت کنند اما از بقیه رکابزنان بر فرض مثال طوقه قرض کنند. در مدیسون هم حداقل باید ۷-۸ تیم باشد تا رقابتش برگزار شود، به همین دلیل در قهرمانی کشور برگزار نشد. البته سرمایه گذاری بر روی این ماده انجام می شود و در کاپ ژاپن هم رکابزنان ما خیلی خوب رکاب زدند و نتیجه خوبی هم گرفتیم. اگر رکابزنان ما در یکی دو کاپ جهانی هم شرکت کنند دیگر ترسی از استرالیا و نیوزلند ندارند. حتی اگر این تیم ها در بازی های آسیایی هم حضور داشته باشند دیگر رکابزنان ما استرسی بابت این تیم ها نخواهند داشت.

او از حضور ایران تنها در یک ماده نیمه استقامت بازی های داخل سالن خبر داد و گفت: در بخش نیمه استقامت بازیهای داخل سالن آسیا تنها در ماده اومنیوم شرکت میکنیم. مدال گرفتن در اومنیوم چون از چند ماده تشکیل شده، سخت است و این طور نیست که از الان مدال ما تضمین شده باشد. ما داریم بر روی این رشته کار می کنیم. حتی برای بازیهای داخل سالن آسیا از رکابزن جوانی چون محمد گنج خانلو استفاده می کنیم و رکابزن با تجربه ای چون محمد رجبلو را برای حضور در قهرمانی آسیا مدنظر داریم. البته امیدوارم برای بازی های آسیایی بتوانیم نتیجه خوبی را با همان یک ورزشکار بگیریم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری نیمه استقامت ایران در مور اعزام جمشیدیان به مسابقات پیست جوانان قهرمانی جهان تاکید کرد: تا آنجا که اطلاع دارم، برایش وقت سفارت گرفته اند. البته قرار است مربی باشگاهیاش به همراه او برود، بنابراین فدراسیون و باشگاه مربوطه اش در جریان کارها هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش ایران به این بزرگی خیلی چیز ها نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج