جاباما
۵۷۸۷۵۰
۷ نظر
۵۱۸۹
۷ نظر
۵۱۸۹
پ

ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

برای بیشتر بازیگران رسیدن به شهرت بزرگترین هدف است. رویای کسب شهرت در سراسر جهان، واقعا محبوب بودن، و شهرتی همه‌گیر واقعا چیزی است که خیلی‌ها در حسرت آن هستند. با این حال برخی از بازیگران هستند که می‌گویند اصلا دوست نداشتند مشهور باشند.

روزنامه بانی فیلم : برای بیشتر بازیگران رسیدن به شهرت بزرگترین هدف است. رویای کسب شهرت در سراسر جهان، واقعا محبوب بودن، و شهرتی همه‌گیر واقعا چیزی است که خیلی‌ها در حسرت آن هستند. با این حال برخی از بازیگران هستند که می‌گویند اصلا دوست نداشتند مشهور باشند.

به نقل از مووی نیوز، در حالی که ایده مشهور بودن در ابتدای راه ممکن است عالی به نظر برسد، بسیاری از بایگران هم از شهرت خسته می‌شوند. شکار شدن توسط پاپاراتزی‌ها، نداشتن حریم خصوصی، و مردمی که فرق بین بازیگر و شخصیتی که او ایفا می کند را درک نمی‌کنند؛ همه و همه از عواملی هستند که موجب می‌شود مشهور بودن خیلی هم عالی نباشد.

در عین حال بازیگرانی هستند که در همه عمرشان فقط برای ایفای یک رل خاص به یاد آورده می‌شوند، یا این که با بازخوردهای منفی در طول سال‌ها روبه رومی‌شوند. همه این‌ها موجب می‌شود تا باشند بازیگرانی که آرزویشان این است که کاش مشهور نمی‌بودند.

شاید بشود راحت بازیگرانی را که می‌گویند شهرت را دوست ندارند نادیده گرفت؛ اما این که فقط همه چیز داشته باشی، دلیل شاد بودن نمی‌شود. بازیگران هم انسان هستند.

با توجه به همه آنچه گفته شد، ۱۵ بازیگرهستند که از مشهوربودن متنفرند.

۱۵- کریس اوانز

این بازیگر که برای بازی در نقش «کاپیتان آمریکا» به شهرت رسید، مدت زیادی نیست که در برابر دوربین دیده شده‌است. علتش هم این است که او از شهرت متنفر است و مدعی شده پس از اتمام قراردادش با مارول دیگر بازیگری را ترک می‌کند.

او در ابتدای کارش از قرار داشتن در مرکز توجه خیلی لذت می‌برد. اما هر چه جلوتر رفت از این احساس متنفر شد. در حالی که اوانز عاشق بازی در نقش «کاپیتان آمریکا» بود و بخشی از فیلم «انتقام‌جویان» هم بود، ادعا کرده این نقش زیادی از او انرژی برده است.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

او گفته است هوادارانش در آینده او را کمتر در برابر دوربین خواهند دید و به جای آن او دوست دارد به کارگردانی بپردازد و بازیگری را با تصویر کردن چهره ابرقهرمان آمریکا ترک می‌کند.

۱۴- هریسون فورد

سخت است بتوان تصور کرد هریسون فورد از شهرتش متنفر باشد. برای کسی که هرگز از بازیگری فاصله نگرفته، نمی‌شود چنین حسی را تصور کرد. در هر حال، او عاشق بازیگری است و این با اشتیاق شهرت داشتن کاملا متفاوت است.

فورد که برای بازی در نقش‌های فیلم‌هایی چون «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز»شهرت دارد، در شمار زیادی از فیلم‌های مختلف بازی کرده که شامل فیلم های کمدی و درام‌های زیادی می‌شود.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

در هر حال فورد اکنون از شهرت نفرت دارد و ادعا می‌کند به ازای شهرت، حریم خصوصی‌اش را از دست دادده است. او می‌گوید این شهرت او باری بر دوش کسانی است که اوعاشقشان است. در هرحال در این باره کاری نمی‌توان کرد. هریسون فورد اگر قرار باشد بازیگری را رها کند، شاید بتوان دلیلش را حدس زد؛ اما این کاری است که او در چهل سال اخیر نتوانسته است انجامش بدهد.

۱۳- دانیل کریگ

هر چند این بازیگر گفته برای بازی در بیست وپنجمین فیلم «جیمز باند» جلوی دوربین می‌رود، این باو کردنی نیست که این بازیگر از شهرت نفرت داشته باشد. او که بخش مهمی از فرانچایز «جیمز باند»است و در فیلم‌های مهم دیگری چون «دختری با خالکوبی اژدها» بازی کرده و «کابوی‌ها وبیگانان» را در کارنامه دارد، پس از بازی در همان اولین فیلم جیمز باند گفت دارد احساس می‌کند که شهرت چیزهای منفی زیادی را با خودش به همراه می‌آورد.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

کریگ پس از بازی در این فیلم از یک بازیگر معمولی به یکی از مهشورترین چهره‌های دنیای سینما و یکی از مشهورترین مجموعه فیلم‌های تاریخ بدل شد. او می گوید زندگی‌اش تغییر زیادی کرده واو دیگرنمی‌تواند به آنچه عادت داشت، برگردد. توجه به حریم خصوصی حالا برای او به عاملی مهم و کمتر دست‌یافتنی بدل شده است.

۱۲ - جنیفر لارنس

هر چند هنوز مدت زیادی از زمانی که او وارد بازی شده نمی‌گذرد، اما جنیفرلارنس به یکی از بهترین بازیگران هالیوود از زمانی که خیلی جوان بود بدل شد. او اولین نامزدی اسکار را برای فیلم «استخوان زمستان» و زمانی کسب کرد که تنها ۲۰ سال داشت و دو سال بعد برای «دفترچه امیدبخش» برنده جایزه اسکار شد. وی که با بازی در «بازی‌های گرسنگی» به چهره‌ای جهانی بدل شد، هرگز تصور نمی‌کرد بتواند به بازیگر جریان اصلی سینما شود. او فکرمی‌کرد فقط می‌تواند در فیلم‌های مستقل بودجه پایین بازی کند و هرگز تصور نمی‌کرد به جایی که امروز ایستاده، برسد.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

لارنس خیلی سریع به شهرت رسید. اما او می گوید با کسب شهرت دیگر نمی‌تواند صلح و آرامش داشته باشد و این چیزی است که او می‌خواهد در زندگی نرمال داشته باشد. او عاشق بازیگر‌ی است و می‌خواهد بتواند این کار را بدون شهرت ادامه بدهد.

۱۱ - جک گلیسن

این بازیگر که در سریال «بازی تاج و تخت» در نقش جفری باراتون ظاهر شد با همین نقش به شهرت رسید. هر چند او در فصل ۴ مرد، تصمیم گرفت از بازیگری دست بکشد.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!
او که به شدت علیه جهان سلبریتی‌ها صحبت کرده، فکر می‌کند پرستیدن سلبریتی‌ها برای آنها بد نیست، اما برای کسی که به پرستش فکر می‌کند مضر است. او زمانی گفته بود: به نظر می‌رسد سلبریتی‌ها به شاهرگ هر چیزی بدل شده‌اند ، اقتصاد، انقلاب، ویا جهـت‌گیری‌های اجتماعی برای مشتری و … او می‌گوید این نقش بیش از آن که مثبت باشد، برای هر دو طرف منفی است. جک گلیسون به خاطر نفرت از فرهنگ سلبریتی‌بودن هرگزنخواسته است پا به دنیای شهرت بگذارد.

۱۰ - رابرت پتینسون

رابرت پتینسون واقعا نمی‌دانست وقتی قرارداد بازی در «گرگ ومیش» را امضا کرد، چه چیزی انتظارش را می‌کشید. گفته شده او می‌دانست با بازی در نقش سدریک دیگوری در فیلم «هری پاتر» میدانست چه خواهد شد.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

او می گوید در هر حال از شهرت نفرت دارد و در هیچ مرحله‌ای از کارش نمی‌خواست به شهرت برسد. او می‌گوید شهرت هم او را منزوی کرد وهم تنها. تنها عاملی که موجب خوشنودی اوست این است که پیش از ستاره شدن توانست یک زندگی عادی را تجربه کند. بیش از هر چیزی، پتینسون از این مسئله ناراحت می‌شود که خیلی‌ها فقط به خاطر اینکه او مشهور است از او بدشان می‌آید. این چرخه‌ای منفی است که به نظر نمی رسد او بتواند راه خروجش را از آن پیدا کند.

۹ - زک گالیفیاناکیس

پیش از آن که این بازیگر کمدین با فیلم «هنگ‌آور» یا «خماری» به شهرت برسد، او یکی از مشهورترین کمدین‌ها بود. او در عین حال بازیگر فیلم‌های درامی چون «مرد پرنده‌ای» هم بود واخیرا در سریال‌های تلویزیونی چون «بسکت‌ها»هم بازی کرده است.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

او زمانی در یک مصاحبه گفته بود یک بازیگر مشهور بودن، احمقانه است و او به این شهرت هیچ علاقه‌ای ندارد. او گفته بود: دوست دارم یک بازیگر باشم. همین. اما چرا گالیفیاناکیس اینقدر از شهرت نفرت دارد؟ می‌گوید چون فکر می‌کند شهرت اجتماعی برای یک بازیگر یک مفهوم است. و فکر نمی‌کند هرگز بتواند از این مفهوم لذت ببرد یا آن را بپذیرد.

۸ - آن هاتاوی

تقریبا همه می‌دانند که آن هاتاوی این سال‌ها با نفرت زیادی روبه روشده است. پس از این که او جایزه اسکار را برای بازی در «بینوایان» برد همه چیز برای او بدتر هم شد. بعد از اسکار او حتی با یک وقفه کوچک هم روبهروشد. تا آن زمان او بازیگر فیلم‌هایی چون «خاطرات پرنسس»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» کریستوفر نولان و «جنگ عروس‌ها» بود.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!
او اسمی برای خودش دست وپا کرده بود، اما افراد زیادی از او برای دیدگاه‌هایش و فقدان تواضع او نفرت داشتند. اما او وقتی به شهرت رسید گفت نمی‌داند چطور با آن کنار بیاید و با گذشت سال‌ها او شایسته‌تر شد حتی اگر بیشتر با آسیب‌هایی که شهرت به او زده روبه روشد.

۷ - ادریس آلبا

اول باید یک چیز را روشن کرد: ادریس آلبا عاشق آراستگی‌هایی است که ستاره بودن ایجاد می‌کند. گله اواز ارتباط با دیگران است تا مشکلی با خودش. او که با بازی در فیلم‌هایی چون «حاشیه اقیانوس آرام»، «تور»، «لوتر» شناخته شده و در «برج تاریک» نیز نقش اصلی را دارد، به عنوان یکی از خوش‌چهره‌ترین بازیگران هالیوود شناخته شده است.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

در حالی که او بازیگری بزرگ به نظر می‌رسد، اما نظرات مختلفی درباره خودش نبودن دارد. او می‌واهد بتواند هرکاری بکند- می خواهد رپر شود، دی‌جی شود، و شهرت می‌تواند به او کمک کند تا به این خواست‌ها دست یابد. اما در همان حال شهرت می‌تواند کار را برای او سخت‌تر هم بکند.

به عنوان یک بازیگر شناخته شدن و شخصیت‌هایی که اوبا آنها ارتباط داشته موجب ناامید شدن البا شده است. به همین دلیل گفته می‌شود او از مورد توجه بودن خوشش می‌آید اما به نتیجه‌اش خیلی اعتمادی ندارد.

۶ - شیا لابوف

این بازیگر می‌گوید سلبریتی‌ها بنده شهرت می‌شوند و به همین دلیل او از مشهور بودن نفرت دارد. او که ابتدا به عنوان بازیگر کانال دیزنی شناخته شد، از همان زمان برای خودش نامی دست وپا کرد. «تی استیون‌ها» و فیلم «اقرار به جرم ترو»عامل شهرت او شد. او بازیگر «تبدیل شوندگان» هم بود و در «بی قانون» و«غضب» هم بازی کرد. او حتی در یک موزیک ویدیو هم بازی کرد.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

لابوف ادعا دارد که بازیگران برده شهرت می‌شوند زیرا اجازه می‌دهند که تنها یک چهره باشند. اما این تنها جنبه فیزیکی دارد وهیچ چیزش فردی نیست. او باور دارد همه بازیگران نمی‌توانند آدم‌های واقعی باشند وتنها باید به یک چهره یا برند در یک فیلم بدل شوند و این همان چیزی است که شخصا او را وادار می‌کند تا از شهرت متنفر شود.

۵ - کریستن استوارت

این بازیگر تقریبا در همه عمرش بازیگری کرده است.اوبا مورد توجه بودن بزرگ شد و در این ضمن چیزی که یاد گرفت این بود که از شهرت خوشش نمی‌آید. او که بیشتر از همه برای ایفای نقش بلا در فیلم «گرگ و میش» به یاد آورده می شود نقش‌های مهمی را در کارنامه‌اش دارد که «سفید برفی ومرد شکاری»، «سرزمین ماجرا» و «به ‌سوی طبیعت وحشی»از جمله آنهاست.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

او پس از این که موجب شد رابطه‌اش با پتینسون گسسته شود، با نظرهای منفی زیادی روبه روشد و از آن پس به صدای آنهایی بدل شد که از شهرت ابراز نفرت می‌کنند. استوارت می‌گوید نمی فهمد چرا کسی باید از شهرت خوشش بیاید زیرا او شهرت را جنبه منفی کارش می داند.

۴ -دانیل رادکلیف

بازی در نقش هری پاتر در مجموعه پرطرفدار «هری پاتر» برای دانیل رادکلیف مثل یک رویا بود. هر چند او پس از آن سعی کرد تا از الکل فاصله بگیرد، اما بزرگترین چالش برای او شهرت بود. رادکیلف ازاین همه شناخته شدن بودن نفرت دارد. او حتی سعی کرده یک لباس را بارها و بارها بپودش تا از چشم پاپاراتزیها دور بماند.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

وی سعی کرده خودش را به عنوان یک مرد معمولی نشان بدهد و ازاین که یک ستاره بزرگ است، فرار کند. او تلاش کرده این را بارو داشته باشد که یک آدم معمولی است و او خیلی تلاش کرده تا آرامش و زندگی خصوصی خودش را داشته باشد. وی وقتی در فیلم یا نمایشی حضور ندارد، دوست دارد تا در خانه بماند ودر کنار دوستش از حضور در برابر هر دوربینی خودداری کند.

۳ - مگان فاکس

این بازیگر می‌گوید نمی‌فهمد چرا مردم ناراحت می‌شوند وقتی او از شهرت گله و شکایت می‌کند. او می‌گوید مردم او را برای این که زندگی‌اش را دوست ندارد، قضاوت میکنند. اوکه در فیلم‌هایی چون «منتقل شوندگان»، «جسم جینفر»، «دختر جدید» بازی کرده و برای بازی در نقش‌هایش پول زیادی کسب کرده و به شهرت رسیده، می‌گوید مطمئن است از شهرت خوشش نمی‌آید.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

او می‌گوید ایفای نقش به عنوان شخصیت‌هایی که بیشتر سمبل جنسیت هستند او را بی‌قدرت کرده و می‌خواهد طرفدارانش بدانند که او دوست دارد چیزی بیشتر از دختر زیباروی فیلم‌ها باشد. او یک مادر است و تلاش دارد مثل یک مادر زندگی کند و از نگاهی که جامعه به او دارد، بیزار است.

۲ - جانی دپ

جانی دپ در سال‌های اخیر در هاله‌ای از نگاه‌های منفی زندگی کرده است. پس از بردن غیرقانونی سگ‌هایش به استرالیا، جدایی‌اش از امبر هرد، معامله با او برای طلاق، و بعد اخبار مربوط به ورشکستی‌اش همه اورا جریحه دار کرده است. او که برای ایفای نقش‌هایی چون «دزدان دریایی کاراییب»، «آلیس در سرزمین عجایب» و «سویینی تاد» شهرت دارد یکی از مشهورترین چهره‌های بازیگری است.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!
وی یکی از بازیگران فیلم بعدی «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه‌های آنها» هم هست و در نقش کالرت گریندلوارد بازی میکند. به جای تلاش برای مقابله با شهرت، جانی دپ تنها می‌گذارد هرچه می‌خواهد بشود، بشود. او می‌گوید از شهرت متنفر است اما با آن نمیجنگد. اگرشایعه‌ای مطرح شود، او می‌گذارد تا شایعه جلو برود و مسیرش را طی کند. او می‌خواهد خودش باشد و از نظر او، شهرت اجازه نمی‌دهد او خودش باشد.

۱ - جورج کلونی

پیش از این که بخواهید درباره جورج کلونی برای شکایتش از شهرت قضاوتی بکنید، یک لحظه هر نوع فکر کردنی را متوقف کنید. آیا او هرگز این چنین به نظر رسیده که از شهرت لذت برده باشد؟ مطمتنا، اواز قدرت لذت برده، اما هرگز از این که یک سلبریتی باشد، لذت نبرده است.
ستاره هایی که از «شهرت» نفرت دارند!

کلونی به عنوان یکی از بهترین‌های هالیوود شناخته می‌شود. او در فیلم‌هایی چون «یازده یار اوشن» و «بالا در هوا»و «اوه برادر، کجایی؟» بازی کرده است و اکنون به تازگی با همسرش امل کلونی پدر یک دوقلو شده است. وقتی پای شهرت به میان می‌آ‌ید، کلونی از آن متنفر است. همه چیزی که می‌خواهد این است که در سنترال پارک قدمی بزند بدون این که کسی مزاحمش شود.

این قابل درک است که او نمی‌تواند یک زندگی نرمال داشته باشد. در حالی که او درک می‌کند شهرت لازمه شغلش است، او دوست ندارد برای آن قربانی زیادی بدهد. حتی حالا، پدر شدن هم کارها را برای کلونی سخت‌تر کرده است.اواعلام کرده دوست ندارد فرزندانش در مرکز توجه باشند و تصاویری که از این دو نوزاد گرفته شده موجب می‌شود او حتی بیشتر از همیشه از شهرت متنفر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهه

      تو قسمت جک گلیسن به جای بازی تاج و تخت نوشتین بازی های گرسنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ترجمه تحت الفظی و ضعیفی بود این متن. حتی یکبار هم ویرایش نشده بود انگار

    • شیما

      خب پ واسه چی مشهور شدن؟.........دیدین گفتم سلبریتی ها خیلیاشون برای دیده شدن مشهور شدن

    • یلدا

      میگم ریا نشه منم از شهرت بدم میاد ولی فعلا مشهور نیستم ایشالله هر وقت شدم منم بدم میاد

    • مرى

      اتفاقا به نظر من شهرت چيز جالبيه.وقتى حتى يک نفر هم به ما توجه ميکنه،خوشحال ميشيم.حالا فرض کنيد براى ميليون ها ميليون آدم مهم باشيد و به شما توجه کنن

    • بدون نام

      رابرت پينتسون و كريستين استوارت واقعا طرفدار دارن؟

    • بدون نام

      كريس اوانز و جرج كلونى رو مى بينم ب زور نفسم بالا مياد

      خيييلى جذابن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج