۵۷۸۹۰۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

گودرزی: ۳ امتیاز بازی با استقلال برای ما است

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:. نباید انگشت ها را به سمت گروسیان گرفت و او را مقصر جلوه داد.

هوادار: شهرام گودرزی، بازیکن تراکتورسازی درباره نتایج تیمش در دو هفته گذشته اظهار داشت:درست است که دو بازی گذشته را واگذار کرده ایم اما کارشناسان و هواداران به این مهم اذعان داشته اند که در هر دو بازی شایسته برد بودیم. فوتبال خوبی را به نمایش می گذاریم و نمی دانم به خاطر بدشانسی است یا عدم تمرکز کافی که باعث می شود توپ هایمان گل نشود.در هرحال ما همه این ها را فراموش کرده ایم و با تمام قدرت آماده بازی با استقلال هستیم.

وی در واکنش به انتقاد ها و حمله هایی که به گروسیان می شود و او را دلیل باخت های تراکتورسازی معرفی می کنند افزود: با توجه به اینکه نمایش خوبی را در دو هفته اخیر داشتیم همین روند را ادامه خواهیم. در این میان اگر نتیجه می گیریم و گل می زنیم کل تیم در آن نقش دارند و قطعا روی گل های خورده نیز کل تیم مقصر هستند. نباید انگشت ها را به سمت گروسیان گرفت و او را مقصر جلوه داد. او ابتدای راه است و به تجربه نیاز دارد و با این حرف و سخن ها فقط تمرکزش را از دست خواهد داد. به نظر من از گروسیان اصلا نباید انتقاد شود و در تیم هم چه کادر فنی و چه بازیکنان او را نقد نمی کنند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به تغییر پست خود در بازی با پرسپولیس تاکید کرد: بارها گفته ام که هدف کل تیم کمک به تیم است و هر پستی که کادر فنی برای من در نظر بگیرد بازی می کنم و برایم اهمیتی ندارد.

گودرزی درباره برخورد تند برخی بازیکنان درون زمین با یکدیگر گفت: اصلا این طور نیست که از یکدیگر دلخوری داشته باشم و اتفاقا کاملا در کنار یکدیگر و همدل هستیم. در زمین و به ویژه در یادگار امام شمار هواداران زیاد است و برای اینکه با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم مجبور هستیم صدایمان را بالا ببریم. میان ما و بازیکنان جوان رابطه خوبی حاکم است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایجی که استقلال در دو هفته اخیر گرفته قطعا انگیزه زیادی داخل خانه دارد و از سویی تراکتور همیشه در آزادی موفق تر از استقلال ظاهر شده است،از این رو ۳ امتیاز ازآن کدام تیم خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: هواداران استقلال و تراکتورسازی هر دو از این تیم انتظاراتی دارند. فکر می کنم بازی خوبی از آب درآید و هر دو تیم بازی زیبایی را ارائه دهند اما ۳ امتیاز این بازی برای ما خواهد بود.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان در واکنش به انتقاداتی که به نحوه بازی داریوش شجاعیان، همشهری و دوست او در استقلال می شود گفت: او بسیار بازیکن با استعدادی است و توانسته در مدتی کم اعتماد کادر فنی تیم ملی را نیز به خود جلب کند. من بازی های داریوش را در این دو هفته ندیده ام اما شک ندارم او در استقلال روزهای خوبی خواهد داشت اما باید به او فرصت داد تا با تغییرات محیط و تیمی که داشته هماهنگ شود. مطمئن هستم که شجاعیان خیلی زود از استقلال به ترکیب ثابت تیم ملی می رسد.امیدوارم جمعه روز خوب داریوش باشد اما حتی در این صورت هم ما برنده خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      یاشا شهرام قارداش

    • بدون نام

      بهمین خیال باش قارداش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج