۵۷۸۹۴۹
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

جمالی:

شکایتی از نماینده حاشیه‌ساز در فرودگاه ارسال نشده

جمالی با اشاره به موضوع برخورد و دعوای کرمی نماینده بیجار با یکی از مأمور راهنمایی‌ و رانندگی هم گفت: هنوز پرونده‌ای در این مورد به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدجواد جمالی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه اگر تعداد اعضا به حد نصاب برسد فردا (چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه) جلسه هیات نظارت برگزار می‌شود، گفت: تاکنون در رابطه با بحث سلفی نمایندگان مجلس پرونده‌ای به این هیات ارسال نشده است.

جمالی با بیان اینکه احتمال بسیار یکی از پرونده‌های مورد بررسی پرونده شکایت‌های قوه قضاییه از محمود صادقی نماینده مردم تهران است، اظهار داشت: برخی قضات از آقای صادقی شکایت کرده‌اند و چند پرونده درباره وی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال شده است.

وی همچنین با اشاره به موضوع برخورد و دعوای کرمی نماینده بیجار با یکی از مأمور راهنمایی‌ و رانندگی هم گفت: هنوز پرونده‌ای در این مورد به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نشده است.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خاطرنشان کرد: در صورت شکایات ناجا شاکی پرونده خواهد بود و قطعاً بعد از ارسال این پرونده باید اظهارات کرمی، مدارک و مستندات بررسی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اهانت كرمي به افسر راهنمايي ورانندگی حین ادای وظیفه جرم مشهود است واین سوء استفاده از منصب جعلي نمايندگی بوده وتوهین به ۸۰ ملیون ایرانی است باید 100 ضربة شلاق بخورد

    • نادر

      نماینده مجلس شورای اسلامی باید گلچینی از خصوصیات اخلاقی و اسلامی رآ دارا باشد حرکت های جاهلانه و نابخردانه یک نماینده مجلس شورای اسلامی در فرودگاه محکوم وغیر قابل دفاع میباشد مردم بیجار حتما این حرکت را محکوم میکنند دست درازی بروی یک مامور درحال انجام وظیفه محکوم است ولی نباید توقع داشته باشیم عده ای غربگرا و سلفی بگیر آن اقدام را محکوم کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج