۵۷۹۰۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دستور ثبات در ورزش

رئیس‌جمهوری روز گذشته با اعلام کابینه پیشنهادی، مشخص کرد که برای اداره ورزش گزینه‌ای بهتر از مسعود سلطانی‌فر وجود نداشته و علاقه مند است که او به کارش ادامه دهد؛ خبری که تقریبا می‌شد از قبل آن را با توجه به مقبولیت وزیر فعلی در میان اهالی ورزش پیش‌بینی کرد.

شهروند: رئیس‌جمهوری روز گذشته با اعلام کابینه پیشنهادی، مشخص کرد که برای اداره ورزش گزینه‌ای بهتر از مسعود سلطانی‌فر وجود نداشته و علاقه مند است که او به کارش ادامه دهد؛ خبری که تقریبا می‌شد از قبل آن را با توجه به مقبولیت وزیر فعلی در میان اهالی ورزش پیش‌بینی کرد.

رأی اعتماد دوباره بعد از ٩ ماه

مسعود سلطانی‌فر که یک‌بار در ابتدای دولت یازدهم نتوانست رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کند، ٩ماه قبل برای دومین بار بعد از محمود گودرزی به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی شد که این بار با استقبال نمایندگان مواجه و در وزارت ورزش کار خود را آغاز کرد. او که نزدیک به ٣‌سال در دولت قبلی ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را برعهده داشت، عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم نیز محسوب می‌شود. ضمنا سلطانی‌فر قائم‌مقام مصطفی‌هاشمی‌طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو‌سال (در سال‌های ٧٤ و ٧٥) و همزمان معاونت اداری و مالی این سازمان را برعهده داشته و عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است. حالا با معرفی دوباره سلطانی‌فر به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای دولت دوازدهم او بعد از ٩ماه باید بار دیگر برای کسب رأی اعتماد به مجلس برود، درحالی‌که بعید به‌نظر می‌رسد نظر نمایندگان نسبت به چند ماه قبل تغییری کرده باشد.

توقعات از سلطانی‌فر

بدون شک انتظارات بالایی از مسعود سلطانی‌فر برای دوره ٤ ساله پیش رو وجود دارد و وزیر ورزش هم با توجه به شناخت بالایی که از بخش‌های مختلف ورزش دارد، می‌داند که چگونه باید انتظارات را برآورده کند. سلطانی‌فر در ماه‌های اخیر با اقداماتی که به‌صورت کوتاه مدت انجام داد، نظر جامعه ورزش را به خود جلب کرد و حالا انتظارات از او بالا رفته است. شاید سروسامان دادن به وضع باشگاه‌های سرخابی، داشتن زیرساخت‌های مناسب در تمام رشته‌ها و نتیجه‌گیری در مسابقات آسیایی و المپیک مهم‌ترین توقعاتی باشد که جامعه ورزش از سلطانی‌فر در دوره جدید وزارت خواهند داشت.

در انتظار ثبات و آرامش در ورزش

با وجود این‌که در دولت یازدهم به دلیل جابجایی‌های نسبتا زیاد در وزارت ورزش، این وزارتخانه خیلی رنگ‌وبوی آرامش را به خود ندید، حالا با معرفی مسعود سلطانی‌فر به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش برای دولت دوازدهم به نظر می‌رسد ثبات و آرامش در سال‌های آینده حاکم خواهد شد. وزیر ورزش که در ٩ماه اخیر شناخت کافی را از فضای ورزش به دست آورده و اقدامات کوتاه‌مدتی انجام داده، با کسب رأی اعتماد از مجلس می‌تواند با راحتی خیال برنامه‌های بلندمدت خود را در این وزارتخانه استارت بزند تا آرامش به ورزش کشور بازگردد. رویه متفاوت سلطانی فر در ماه‌های اخیر مورد توجه خیلی از فدراسیون‌های ورزشی بوده چون وزیر ورزش کمتر سعی کرده در انتخاب مدیران باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها دخالت مستقیم داشته باشد و همه چیز را منوط به نظر اعضای مجمع و کارشناسان می‌داند.

سلطانی‌فر: چشم‌انداز ما المپیک ٢٠٢٠ است

مسعود سلطانی‌فر بعد از معرفی‌اش به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می‌گوید: «برنامه‌های مفصلی را به مجلس شورای اسلامی ارایه کردیم و امیدوارم در تعامل با نمایندگان به یک چارچوب مناسب ‏برای پیشرفت و توسعه ورزش کشور، سلامت جامعه و افزایش غرور ملی برسیم.‏ از الان درحال برنامه‌ريزي براي حضور آبرومند در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ و المپیک ٢٠٢٠ هستیم.» وی همچنین می‌افزاید: «اميدواريم به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي شود كه در المپيك علاوه بر ٤ رشته‌اي كه تاكنون در آن صاحب مدال شديم بتوانيم در ٢ الي ‏‏٣رشته ديگر هم مدال بگيريم. ‏به اميد خدا در المپيك ٢٠٢٠، هم تعداد مدال‌ها و هم رشته‌هاي مدال‌آور ما افزايش خواهند داشت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج