۵۷۹۱۲۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا به کجا رسید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: بنابر تصمیم کمیسیون امنیت ملی احتمالاً یکشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایلنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: بنابر تصمیم کمیسیون امنیت ملی احتمالاً یکشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

علیرضا رحیمی با اشاره به آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌منظور بررسی طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه در نشست صبح امروز اعلام کرد: پیشنهادات واصله در مورد طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در کمیسیون بررسی شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: بر این اساس این طرح در دو مرحله در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد که در مرحله نخست، کلیات و در مرحله دوم هم جزئیات مربوط به این طرح در چند جلسه بررسی و به تصویب رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ادامه روند بررسی این طرح در مجلس گفت: بنابر تصمیم کمیسیون امنیت ملی احتمالاً یکشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م الف شهرآشوب

      سه سال آمریکا در رابطه بابر جام تحریمهاشو اضافه کرده آقایان نماینده تازه بفگر مقابل به مثل گردند مبارکه ازنمایدهایی که بفکر حقوق 600ملیونی که میگن حقمون ار سفره انقلاب گرفتیمو برا عکس سلفی با اجنبی یر ودست میشکنن وغیره......بیشتر نمیسه توقع داشت

    • بدون نام

      تا بخواید درباره این موضوع تصمیم بگیرید ده تا موضوع دیگه براتون درست کردن شما باید از قبل پیش بینی وبه محض اینکه اونا اقدامی کردن جواب بدید حالا کو گوش شنوا هنوز درگیر دولت قبلید تا همه چیزو بندازید گردنش

    • کریم صفایی ازتبریز

      من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج