۵۷۹۵۸۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

سکانس خشن از نبرد یحیی و منصوریان

منصوریان و یحیی فقط دو مربی ساده نیستند. آنها نمایندگانی از یک نسل هستند. از نسل سرخابی‌ها.

وبسایت نود: منصوریان و یحیی فقط دو مربی ساده نیستند. آنها نمایندگانی از یک نسل هستند. از نسل سرخابی‌ها.

همین چند سال پیش بود که موفقیت نفت تهران با منصوریان و پیروزی‌های ذوب با یحیی گل‌محمدی یک اتفاق خوب بود. اتفاق معرفی کردن دو چهره جدید سرخابی. اتفاق خوبی که در نهایت به یک اتفاق جذاب هم منجر شد. حضور این دو مربی با تیم‌هایشان در فینال جام‌حذفی. یحیی برنده دوئل چهره‌های جذاب شد و جام را بالای سر برد اما این نبرد بازنده‌ای نداشت. از آن باخت‌ها بود که از ارزش‌ها کم نمی‌کرد.

این دو مربی حالا دوباره به هم رسیده‌اند. البته این بار سکانس رویایی آنها مثل آن سال آنقدر رمانتیک نیست. حتی کمی بحرانی است. شاید هم کمی جنایی باشد. از آنها که اگر نکشی، کشته می‌شوی. منصوریان دو بازی نبرده است و یحیی هم همین‌طور. یحیی فقط برد می‌خواهد و منصوریان هم همین‌طور. اگر نبرند شاید اوضاع زودتر از آنچه انتظارش را می‌رود قرمز شود، برای یحیی و منصوریان هر دو.

شاید جالب باشد که بدانیم فصل گذشته هم آنها در همین شرایط به هم رسیدند. هفته هفتم بود. منصوریان از ۶ بازی قبلی ۴ امتیاز گرفته بود و بردی نداشت. گل‌محمدی از ۶ بازی ۶ امتیاز داشت ولی برنده نشده بود. تنها برد ذوب آهن برابر فولاد بود ولی گل‌محمدی در حکمی عجیب توسط مدیرعامل باشگاه از حضور در آن بازی (برابر فولاد در اهواز) محروم بود. بنابراین کارنامه او در اصل شامل ۳ امتیاز از ۵ بازی بود بدون یک پیروزی. منصوریان این بار برنده شد و انتقام جام‌حذفی را گرفت. یحیی گل‌محمدی بعد از آن باخت اخراج شد تا نبرد بعدی آن ها بماند برای این فصل و باز هم شرایطی مشابه.

احتمالا پیشینه سرخابی‌ آنهاست که باعث شده تا هر زمان که مقابل هم قرار می‌گیرند جنگی باشد. یکی باید ببرد. آنها تا پیش از بازی یک هفته یک- یک مساوی هستند. یک جام نصیب یحیی شده و یک اخراج را هم به یادگاری گرفته از منصوریان. سومین دوئل چه خواهد شد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      موفقیت نفت مرهون گل محمدی .الکی نچسبونینش به منصوریان.همین بود سال بعد از گل محمدی نفت پخی نشد .تو فینال حذفی هم ۵تا بهش زد .پس نفت گل محمدی ساختش

    • بدون نام

      منصوری سوژست و حراف .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج