۵۷۹۷۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیورپول از هم‌گسیخته

سایت ESPN خبر داده، بارسلونا با لیورپول به توافق رسیده و فیلیپه کوتینیو را از این باشگاه به خدمت خواهد گرفت.

ایران ورزشی: سایت ESPN خبر داده، بارسلونا با لیورپول به توافق رسیده و فیلیپه کوتینیو را از این باشگاه به خدمت خواهد گرفت. این بازیکن برزیلی، باشگاهش را تحت فشار گذاشت تا اجازه رفتن او را صادر کنند. از سوی دیگر، امره جان هم به یوونتوس خواهد پیوست. به این ترتیب، لیورپول در آستانه آغاز رقابت‌های این فصل لیگ برتر، دچار از هم گسیختگی می‌شود. آنها باید با دو بازیکن مهم خود وداع کرده و فصل را بدون آنها شروع کنند. کوتینیو با مبلغ پایه ۹۰ میلیون یورو راهی بارسلونا می‌شود و عملکرد او می‌تواند باعث شود دریافتی لیورپول از این انتقال تا ۱۲۰ میلیون یورو هم افزایش پیدا کند. باشگاه کاتالان قصد دارد ۲۲۲ میلیون یورویی که بابت خرید نیمار دریافت کرده را خرج خرید بازیکنان جدید کند و به این ترتیب، به سراغ کوتینیو رفته است. البته سایر سایت‌های خبری هنوز این انتقال را تایید نکرده‌اند و از مقاومت سرسختانه لیورپول خبر می‌دهند. ظاهرا هیاتی از سوی بارسلونا به سرپرستی اسکار گرائو، مدیر ارشد اجرایی باشگاه به لیورپول رفته‌اند تا قرارداد او را نهایی کنند. این هافبک برزیلی به مقامات باشگاه گفته بود که قصد دارد از لیورپول برود و به بارسلونا بپیوندد. لیورپول ماه گذشته هم با پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی بارسا روبه‌رو شده بود که آن را رد کرد. یورگن کلوپ، مربی لیورپول هم اخیرا گفته بود که بارسلونا نباید وقتش را برای خرید کوتینیو تلف کند. منابع نزدیک به باشگاه تا همین الان هم اصرار دارند که این بازیکن ۲۵ساله فروشی نیست.

اما کوتینیو به کلوپ گفته که هدفش رفتن است. او همچنین از رفتارهای کلوپ درباره این انتقال ناراضی بود. کوتینیو دو بار به کلوپ اعلام کرده که می‌خواهد به بارسلونا بپیوندد. این بازیکن 25ساله در تمرینات هم خوب ظاهر نشده بود. یک منبع نزدیک به لیورپول گفته: «کوتینیو در تمرینات کار زیادی انجام نمی‌دهد.» نام او در فهرست لیورپول برای دیدار دوستانه با اتلتیک بیلبائو وجود نداشت و در آن هنگام گفته شد که از ناحیه کمر مشکل دارد.

از سوی دیگر، گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس امره جان را برای تقویت خط میانی‌اش برگزیده و مبلغی نزدیک ۳۰ میلیون یورو درخواستی لیورپول برای او را می‌پردازد. مکس آلگری پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان می‌خواهد خط میانی قدرتمندتری داشته باشد. آنها پیش‌تر بلز ماتوییدی از پاری سن‌ژرمن و استیون انزونزی از سویا را زیر نظر داشتند اما اکنون به سراغ جان رفته‌اند. یوونتوس ۲۵ میلیون یورو برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده است. جان ۲۳ سال دارد و قراردادش با لیورپول در پایان فصل بعد منقضی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج