جاباما
۵۷۹۸۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سردرگمی مسئولان بارسلونا در خرید مدافع

در حالی که بسیاری جذب اینیگو مارتینس از سوسیداد را قطعی می دانستند ولی بارسلونا به دلایلی از این امر منصرف شد.

ورزش سه: چند روز پیش بود که نشریات بارسلونا ادعا کردند که پس از درخواست فوری والورده، مذاکرات با سوسیداد برای جذب اینیگو مارتینس شروع شده و این مدافع ملی پوش به زودی جذب بارسلونا خواهد شد. حتی گفته شد که بارسا حاضر است ۳۲ میلیون یورو رقم فسخ قرارداد وی را بپردازد اما دو روز پیش بود که اعلام شد بارسا از خرید مدافع سوسیداد منصرف شده است.
سردرگمی مسئولان بارسلونا در خرید مدافع

طبق ادعای مارکا، مهمترین عامل در انصراف از جذب مارتینس، تهدید شدن جایگاه خاویر ماسکرانو در ترکیب بارسلونا بوده است. ضمن اینکه بارسلونا حاضر نبود برای بازیکنی که مشخص نبود قرار است در ترکیب ثابت باشد یا خیر، ۳۲ میلیون یورو هزینه کند.
در بارسلونا امیدوار بودند با حضور مارلون برزیلی و نیز رسیدن یری مینای کلمبیایی از ماه ژانویه، مشکلات خط دفاعی به حداقل برسد اما اتفاقی غیرقابل پیش بینی رخ داد.

مینا، مدافع کلمبیایی پالمیراس قرار بود طبق برنامه از 6 ماه دیگر به بارسلونا اضافه شود ولی صبح دیروز او در جریان بازی با بارسلونای اکوادور در جام لیبرتادورس به شدت از ناحیه پای چپ مصدوم شد و پیش بینی می شود ماه ها از فوتبال به دور باشد. همین مساله باعث شده تا یک بار دیگر پرونده جذب یک مدافع در دستور کار مسئولان بارسا قرار بگیرد.

آنها فعلا منتظر بیانیه تیم پزشکی پالمیراس هستند تا سپس تصمیمی نهایی در مورد جذب مدافع بگیرند. مشخص نیست که بارسلونا بازهم به سراغ مارتینس خواهد رفت یا جذب مدافعی ارزان تر در دستور کار قرار می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج