۵۸۰۰۱۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا کمیته اخلاق، دستور موقت داد؟

اتفاق های ظهر پنجشنبه بازتاب زیادی در سایتها و شبکه های اجتماعی داشت.

وبسایت نود: درگیری فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی در هتل المپیک بازتاب زیادی داشت و همین ماجرا باعث شد تا کمیته اخلاق با دستور موقت هر دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی محروم کند.

طبق دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی به دلیل درگیری در هتل المپیک تهران، تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شدند. این دستور در حالی رسانه ای شده که هنوز سایت رسمی فدراسیون فوتبال و کانال اطلاع رسانی این فدراسیون، (تا لحظه تنظیم خبر) خبر دستور موقت کمیته اخلاق را منتشر نکرده اند.

شاید اگر فضای مجازی نبود، کسی از این درگیری با خبر نمی شد و کمیته اخلاق هم خبر پیدا نمی کرد و دستور موقتی در کار نبود. در هر حال باید منتظر خبر رسمی فدراسیون فوتبال درباره دستور موقت و محرومیت هر دو بازیکن ماند اما ظاهرا کمیته اخلاق تصمیمش را گرفته است. ماجرای استفاده احتمالی از کارد و شکستن شیشه های هتل المپیک هم مزید بر علت شده تا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دستور موقت صادر کند. در روزهایی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در تهران حضور ندارند و به کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته اند، کمیته اخلاق با صدور این دستور موقت بازیهای فردای لیگ برتر را تحت تاثیر قرار داد.

به این ترتیب امیرحسین نمی توانند در بازی پیکان مقابل ذوب آهن که روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می شود، حضور داشته باشد و فرزاد حاتمی هم نمی تواند در بازی مقابل استقلال برای تراکتورسازی تبریز به میدان برود. بازی استقلال مقابل تراکتورسازی جمعه شب ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس ها گل میزنن.کیسه ها دعوا میکنن.عجب حالی به حالی

    • کوشا

      همش به خاطر عدم مدیریت صحیح میباشد عدم مدیریت شامل همه چیز را عرض میکنم که باعث این اقدامات از طرف بچه ها میشود آهای مدیران نا لایق فوتبالی. فقط جمع کنید و برید. وگرنه بدتر از این خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج