جاباما
۵۸۰۲۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چهره‌های غافلگیر کننده لیگ؛ بالاتر از ستاره‌

بازیکنانی که در این فصل بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند را مرور می‌کنیم.

وبسایت نود: در شروع لیگ جدید، چند بازیکن گوی سبقت را از رقیبان ربودند. مثلا پریرا علاوه بر مجبور کردن مدافع استقلال به خطای پنالتی، یک گل در بازی دوم نفت آبادان هم زده بود. یا مهدی طارمی که تا پیش از شروع نیمه دوم بازی شب قبل پرسپولیس، ناکام بود، به یک باره گوی شانس را چرخاند و با دو گل و یک پاس گل، تاثیرگذارترین بازیکن این تیم شد. حتی آلویس نانگی که دو گل برای تیم صدرنشین پارس‌جنوبی‌جم به ثمر رسانده. اما از این بازیکن انتظار چنین نمایشی می‌رفت.

در این بین بازیکنانی حضور دارند که روی دست ستاره‌های لیگ بلند شدند و در حال حاضر توجهات را به خود جلب کردند. نگاهی داریم به این بازیکن‌ها.

علی دشتی / پارس‌جنوبی‌جم: هافبک راست تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر، سهم زیادی در صدرنشینی دو هفته ابتدایی لیگ پارس‌جم داشت. علی داشتی در هر دو مسابقه اول تیمش گل زده است.

رضا خالقی‌فر / گسترش‌فولاد: مهاجم محبوب برانکو، صد در صد گل‌های این فصل تیمش را به ثمر رسانده است. خالقی‌فر با گلی که روز قبل به سپیدرود زد، اولین سه امتیاز فصل را هم به لوکا بوناچیچ هدیه داد.

عیسی آل‌کثیر / نفت تهران: دو گل و کسب یک پنالتی، چهار امتیازی است که آل‌کثیر به حمید درخشان داده. شماره ده نفت در بازی نخست تیمش با یک گل زده و کسب یک پنالتی، از شکست نفت، یک پیروزی ساخت. در بازی دوم نفت هم تک گل تیمش را وارد دروازه حامد لک کرد.

علی قلی‌زاده / سایپا: زدن دو گل. قلی‌زاده فقط یکی از ستاره‌های تیم امسال دایی است. تیمی که پر است از استعدادهای ناب.

ربیع‌عطایا / ذوب آهن: شماره نه این فصل ذوبی‌ها، بیشتر از هر بازیکنی روی گل‌های تیمش تاثیرگذار بود. هافبک لبنانی، اولین گل فصل ذوب‌آهن را در لیگ هفدهم با شوتی تماشایی به ثمر رساند. در همان بازی، پاس گل هم ارسال کرد. در دومین بازی تیمش باز هم پاس گل داد تا ستاره این روزهای تیم قلعه‌نویی لقب بگیرد.

امین قاسمی‌نژاد / پدیده: در سومین دقیقه از اولین بازی فصل، نخستین گل فصل پدیده را قاسمی‌نژاد به ثمر رساند. وینگر تیم مهاجری در بازی دوم این تیم یکی از چهار گل پدیده به سپاهان را هم به ثمر رساند تا تنها بازیکن دو گله پدیده در فصل جدید باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج