۵۸۰۲۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انصاری: کابینه پیشنهادی «روحانی» مثبت است

عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه کابینه باید کارآمد و همسو با رئیس‌جمهور باشد،‌ گفت: اجزای تیم اقتصادی دولت باید تمرکز و هماهنگی کافی در این باره داشته باشند.

خبرگزاری فارس: رضا انصاری نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن ارزیابی مثبت از وزرای پیشنهادی از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برای دولت دوازدهم گفت: فراکسیون امید از فردا جلساتی با گزینه‌های پینشهادی خواهد داشت تا برنامه‌های خود را به اعضا ارائه دهند و مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های تخصصی تشکیل شده در فراکسیون امید گزارش‌هایی درباره تک‌تک وزرای پیشنهادی ارائه خواهند داد، اظهار داشت: اعضای فراکسیون پس از قرائت گزارش‌ها اظهار نظر خواهند کرد و این مبنای کلی برای اعضای فراکسیون امید در رای اعتماد به گزینه‌های پیشنهادی است؛‌ البته هر یک از اعضا ممکن است نسبت به هرکدام از وزرای پیشنهادی نظراتی داشته باشد.

انصاری با تاکید بر اینکه کابینه باید کارآمد، انقلابی و همسو با برنامه‌های رئیس‌جمهور باشد،‌ گفت: کابینه‌‌ آینده باید قادر باشد مسائل کشور را از جمله در حوزه اقتصاد و بویژه مشکل اشتغال حل کند، از این رو اجزای تیم اقتصادی دولت باید تمرکز و هماهنگی کافی در این باره داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فقدان تفکر روشن برای وزیر پیشنهادی اقتصاد را به رغم تجارت خوب وی در عرصه‌های مدیریتی، نقطه ضعف خواند و افزود: باید برای ما روشن شود که ایشان چگونه می‌خواهد معضلات اقتصادی کشور را حل کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از دغدغه نمایندگان مجلس به ویژه اعضای فراکسیون امید نسبت به همسو بودن تیم اقتصادی دولت سخن گفت و تصریح کرد: نزدیک بودن به رئیس‌جمهور و سوابق پیشین مدیریتی از جمله نقاط قوت وزیر پیشنهادی صنعت،‌ معدن و تجارت است اما ایشان تجربه اجرایی در این وزاتخانه ندارد و مشخص نیست که چه برنامه‌ای برای برون رفت صنایع کشور از رکود و رقابتی کردن حوزه صنعت در عرصه بین‌الملل و افزایش صادرات دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج