۵۸۰۴۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیدجلال، معادلات برانکو را به هم می‌زند

بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت می‌تواند هارمونی این تیم را بر هم بزند.

خبرگزاری مهر: بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت می‌تواند هارمونی این تیم را بر هم بزند.

سید جلال حسینی کاپیتان سرخ پوشان آخرین روزهای مصدومیت خود را هم پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد که از دیدار بعدی به ترکیب ثابت سرخ پوشان اضافه شود.

برانکو در روزهایی که کاپیتان تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با زوج خلیل زاده و انصاری در قلب خط دفاعی، ماهینی در چپ و محرمی در راست خط دفاعی تیمش را ساماندهی می‌کرد. با توجه به این که بسیار بعید است سید جلال حسینی در صورت آمادگی کامل از ترکیب ثابت سرخ پوشان دور بماند، باید گفت حضور این بازیکن در ترکیب ثابت موجب ایجاد تغییرات گسترده‌ای در ساختار دفاعی سرخ پوشان می‌شود.

در صورت بازگشت جلال حسینی به ترکیب ثابت، به احتمال زیاد شجاع خلیل زاده زوج او در قلب خط دفاعی خواهد بود و محمد انصاری که این روزها بازی‌های خوبی در ترکیب تیمش ارائه می‌دهد از قلب خط دفاعی به سمت چپ منتقل می‌شود و حسین ماهینی نیز از سمت چپ خط دفاعی به سمت راست انتقال می‌یابد.

هرچند هم انصاری با بازی کردن در سمت چپ خط دفاعی بیگانه نیست و هم پست سازمانی و تخصصی ماهینی هم مدافع سمت راست می‌باشد، اما شاید سه تغییر و جابجایی در خط دفاعی سرخ پوشان منجر به برهم خوردن هارمونی این تیم در خط دفاعی شده و باعث ایجاد خلل در ساختار دفاعی این تیم شود.

سرخ پوشان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی به مصاف تیم نفت تهران بودند و موفق شدند این تیم را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرده تا اولین تیمی باشند که در لیگ هفدهم به امتیاز ۹ برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج