۵۸۰۸۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: مرا از آبادان ترسانده بودند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تاکنون هر دو بازی خانگی را برده ایم و به دنبال این هستیم تا این روند را حفظ کنیم. صنعت نفت در خانه خودش به هیچ تیمی رحم نمی‌کند.

خبرگزاری مهر: فراز کمالوند در خصوص پیروزی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: قبل از هرچیز باید به رضا مهاجری بابت این تیم خوبی که ساخته تبریک بگویم. بعد از بازی با این تیم فهمیدم پدیده شانسی به سپاهان ۴ گل نزده بود. این یکی از بهترین تیم هایی بود که ما با آن بازی کردیم. البته تیم ما شایسته این پیروزی بود اما واقعا به سختی این پیروزی را به دست آوردیم. چون پدیده تیمی فوق العاده است.

سرمربی صنعت نفت بیان داشت: دو بازی خانگی مان را برده‌ایم و در یک بازی خارج از خانه هم در شرایط خاصی نتوانستیم نتیجه بگیریم. شرایط داوری در آن بازی تاثیر داشت و دست آخر هم یک اتفاق و حادثه باعث شد تا در لحظات آخر گل بخوریم. اما روند خوبی که تیم ما دارد این است که در خانه به هیچ تیمی رحم نمی‌کنیم و همه حریفان را می‌بریم. به دنبال آن هستیم که این روند را تا پایان فصل حفظ کنیم.

وی در خصوص هواداران تیم صنعت نفت گفت: لازم نیست من از هواداران صنعت نفت تعریف کنم چون آنها در فوتبال ایران شناخته شده هستند. فقط می‌خواهم از آنها تشکر ویژه‌ای کنم که از روزی که من پایم به آبادان رسیده تا همین الان ما را از لطف خود بی دریغ نگذاشته‌اند. راستش را بخواهید قبل از این که مسئولیت تیم صنعت نفت را بپذیرم خیلی‌ها مرا از آبادان و هواداران صنعت ترسانده بودند. اما چیزی که من الان می‌بینم برخلاف این گفته‌هاست. هواداران صنعت نفت خونگرم، فوتبالی و فوتبال فهم و قابل احترام هستند و مطمئن هستم که کنار آنها روزهای خوبی خواهیم داشت.

کمالوند با اشاره به گلزنی دو بازیکن خارجی تیمش و پاس گل دیگر بازیکن خارجی این تیم گفت: سراغ بازیکنان شناخته نشده خارجی نرفتیم و با چشم و گوش باز این خارجی‌ها را گرفتیم. از آنها شناخت دارم و بلد هستم چطور از آنها بازی بگیرم. برای همین است که این خارجی‌ها بهترین خارجی های لیگ برتر هستند.

سرمربی صنعت نفت در خصوص هدفگزاری تیمش و جایگاه نهایی در صنعت نفت در لیگ هفدهم بیان داشت: این تیم فصل گذشته با زحمت و در روزهای پایانی در لیگ ماندنی شد. قولی که من به هیات مدیره و هواداران دادم نه قهرمانی بود و نه سهمیه آسیا و نه از این قبیل قول‌ها که بیشتر به شعار می‌ماند. بلکه من فقط قول دادم که رتبه این تیم در جدول تک رقمی باشد. قراردادم با این تیم دو ساله است و در پایان سال اول در خصوص سال دوم تصمیم گیری نهایی را می‌کنیم و انشاءالله اگر شرایط فراهم باشد در دومین سال حضورم در این تیم به سهمیه آسیا جدی تر فکر می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج