۵۸۰۹۳۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی زاده: استقلال فقط یک موقعیت داشت

مدافع تراکتورسازی معتقد است استقلال موقعیت چندانی در دیدار با این تیم نداشته و آنها در تنها موقعیتشان توانستند به گل برسند.

ورزش سه: مدافع تراکتورسازی معتقد است استقلال موقعیت چندانی در دیدار با این تیم نداشته و آنها در تنها موقعیتشان توانستند به گل برسند.

محمدرضا مهدی‌زاده در خصوص دیدار هفته سوم تراکتوری ها با استقلال گفت: بازی مقابل استقلال خیلی سخت بود و هر دو تیم برای 3 امتیاز مقابل یکدیگر حاضر شده بودند، به غیر از حساسیت بازی، هم تماشاگران ما برای تشویق تراکتور به استادیوم آزادی آمده بودند هم تماشاگران استقلال، به نحوی که گویا شهرآورد سرخابی‌ها در حال برگزاری است.

وی در ادامه گفت: در این بازی مانند ۳ دیدار گذشته شانس با ما یار نبود و موقعیت‌هایمان به در بسته خورد و وارد دروازه نشد. در مقابل حریف خیلی موقعیت نداشت و تنها موقعیتش را گل کرد و همان موجبات پیروزی‌اش را فراهم کرد.

او درباره موقعیت‌هایی که استقلال در دقایق ابتدایی روی دروازه‌شان ایجاد کرده بود گفت: طبیعی است وقتی بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل یکی از تیم‌های محبوب تهرانی به میدان می روید مطمئنا حریف از شرایط به سود خود بهره می‌برد و در دقایق ابتدایی فشار زیادی روی دروازه ما به وجود می آورد. من باز هم تاکید می‌کنم که آنها موقعیت آنچنانی و صددرصد گل نداشتند. در مقابل موقعیت های ما خیلی خطرناک تر بود و روی غافلگیری گل خوردیم. در نیمه دوم بازی کاملا دست ما بود ولی متاسفانه چند هفته بدشانسی می آوریم و توپ‌هایمان گل نمی شود.

مهدی‌زاده در خصوص مصاف هفته آینده‌شان با نفت گفت: در لیگ‌برتر هیچ بازی آسان نیست، باتوجه به آنکه شرایط تراکتور خیلی خاص بود و در دیدار با پرسپولیس، استقلال و استقلال‌خوزستان با وجود آنکه در هیچ کدامشان مستحق باخت نبودیم شکست خوردیم، بازی با نفت برایمان سخت است چون می خواهم از شرایط بد خارج شویم و اولین ۳ امتیاز را کسب کنیم. ما می خواهیم استارت بردمان را بزنیم و از بدشانسی ها بیرون بیایم.

او در پایان گفت: تشکر ویژه ای از هواداران تراکتورسازی دارم. افتخار می کنم پیراهن این تیم را پوشیدم آنها بعد از بازی 10 دقیقه حضور دارند و تیم را تشویق می کنند. در هیچ جای ایران اینطور نیست. بعد از 3 باخت همچنان تیمشان را تشویق می کنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      وظیفه‌ی ماست حمایت از شما
      یل یاتار طوفان یاتار ،یاتماز تراختور بایراقی

    • بدون نام

      جناب مهدی زاده مطمئنی بازی بااستقلال بوده؟یک وقت باتیم محلتون نبوده.راست بگو چی میزنی؟ بایدحتماتست دوپینگ بدی!!!

    • بدون نام

      پس فکر کنم این آقا نابینا بوده ....

    • بدون نام

      شماکه هزارتاموقعیت داشتین چراگل نزدین؟؟؟؟؟ فرق بین تیمهای بزرگ وکوچیک توی استفاده ازهمین تک موقعیتهاست کاکو،،،،،بعدنم شماکه ازعوارضی قم گل خوردین حتمااونم شانسی بود!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج