۵۸۰۹۳۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا قائدی در استقلال محبوب است؟

ستاره جوان استقلال خیلی زود به یک بازیکن محبوب در این تیم تبدیل شده است، بازیکنی که خیلی ها انتظار آمدن او به بازی را می کشند.

ورزش سه: ستاره جوان استقلال خیلی زود به یک بازیکن محبوب در این تیم تبدیل شده است، بازیکنی که خیلی ها انتظار آمدن او به بازی را می کشند.

مهدی قائدی در بازی با صنعت نفت آبادان با حکم کمیته انضباطی محروم بود اما در بازی با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر در دقیقه 63 وارد زمین شد و همان 27 دقیقه کافی بود تا قلب میلیون ها استقلالی ها تسخیر کند.

مهدی قائدی در بازی با استقلال خوزستان آنقدر بازیکن مستعدی نشان داد که زمانی که منصوریان می خواست او را در دقیقه ۶۷ بازی با تراکتورسازی وارد زمین کند کل استادیوم یک صدا تشویقش می کردند.

اما دلیل محبوبیت زود هنگام قائدی چیست و چرا بازیکنی که مثل جابر انصاری که در دو سال گذشته گل های حساسی برای تیمش زده وقتی می خواهد وارد زمین شود با چنین واکنشی از سوی هواداران روبرو نمی شود؟

دلیل این موضوع را شاید بتواند در خصوصیات فیزیکی قائدی جستجو کرد، بازیکنی که با جثه کوچک خود از تمام بازیکنان داخل زمین متمایز است. اساسا در فوتبال دنیا و به خصوص ایران بازیکنان کوتاه قامت که از تکنیک بالایی برخوردار هستند خیلی زود در بین هواداران محبوب می شوند چرا که سبک بازی آنها آدرنالین خون هواداران را به سرعت بالا می برد.

شاید بهترین نمونه این موضوع در فوتبال دنیا لیونل مسی و ماردونا باشد، بازیکنانی که با وجود قد کوتاه توانایی بالایی در از پیش رو برداشتن بازیکن حریف دارند و خیلی زود قلب هواداران را تسخیر می کنند.

اما نمونه بارز این موضوع در فوتبال ایران شاید حسن روشن در استقلال و یا خدادعزیزی در فوتبال ایران باشند، بازیکنانی کوتاه قامت و تکنیکی که با هر حرکتشان سکوهای استادیوم را نیم خیز می کردند.

شاید دلیل محبوبیت مهدی قائدی در بین هواداران استقلال همین خصوصیاتش باشد، بازیکنی که در فوتبال ایران سال ها نظیر آن را نداشتیم، بازیکنی که با تکنیک بالایش می تواند در یک لحظه جریان بازی را به طور کلی تغییر بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلمان شهبازى فر

      اصنم محبوب نيست به زور ميخوان محبوبش كنن

    • سلمان شهبازى فر

      اصنم محبوب نيست به زور ميخوان محبوبش كنن

    • حامدمفتاح

      واسه همه محبوب شده حتی واسه تیم رغیب

    • بدون نام

      نمار ایرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج