۵۸۰۹۵۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس: ۴۰۰ هزار تماشاگر ما ناپدید شد!

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: « سازمان لیگ به ما بگوید که ۴۰۰ هزار تماشاگر پرسپولیس چگونه از آمار بلیط فروشی حذف شده اند؟»

ورزش سه: مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: « سازمان لیگ به ما بگوید که ۴۰۰ هزار تماشاگر پرسپولیس چگونه از آمار بلیط فروشی حذف شده اند؟»

بعد از حرفهای علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مربوط به پرداخت پول بلیط فروشی بازی های پرسپولیس ، سازمان لیگ بیانیه ای منتشر کرد که در آن اعداد و ارقام تازه ای به چشم می خورد.

پندارخمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: « ما مسایل مختلفی برای طرح سوال داریم اما در اینجا می خواهیم فقط روی دو سوال مهم تمرکز کنیم: ۱- چه اتفاقی افتاد که آمار ۹۸۸ هزار تماشاگر پرسپولیس در فصل قبل اکنون ۵۸۸ هزار نفر شده است و ۲- طرح میانگین بلیط ۸۵۰۰ تومان بر اساس چه معیاری به دست آمده است؟»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در رابطه با شبهات موجود در بیانیه سازمان لیگ درباره بلیط فروشی پرسپولیس گفت:« درباره میانگین قیمت بلیط هایی که سازمان لیگ اعلام کرده نکات جالبی وجود دارد. این واضح و مبرهن است که در استادیوم آزادی اولین جایگاههایی که توسط تماشاگران پر می شود جایگاه و روبروی جایگاه هستند. اگر دقت کنید حتی دربازیهایی که جمعیت کمی آمده و مثلا سی هزارنفر در ورزشگاه بودند نیز تماشاگران در جایگاه و روبرو جایگاه نشسته اند.»

او افزود:« بلیط جایگاه با کارت عضویت ۱۵ هزارتومان و با کارت ملی ۱۸ هزار تومان است. روبروی جایگاه نیز با کارت عضویت ۸هزار تومان و با کارت ملی ۱۰ هزارتومان است. پشت دروازه ها نیز همینطور با کارت عضویت ۸ هزار و با کارت ملی ۱۰ هزار تومان است. طبقه بالا هم با کارت عضویت بلیط ها ۵ هزارتومان و با کارت ملی ۷ هزارتومان است.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین اضافه کرد: « حالا بر اساس میانگینی که سازمان لیگ اعلام کرده است و 8500 تومان در نظر گرفته یعنی تمام هواداران پرسپولیس در طول فصل در طبقه دوم نشسته اند؟!!! این درحالی است که همانطور که گفتم حتی در کم تماشاگر ترین مسابقات پرسپولیس نیز جایگاه و روبروی جایگاه بوده است که پر شده است.»

خمارلو ادامه داد:« جالب تر اینجا است که درآمد شرکت برهان مبین که بلیط فروشی را انجام داده تنها ۷۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس کمتر است. »

او از سازمان لیگ خواهان پاسخگویی شده و گفت:« سازمان لیگ به ما توضیح بدهد که در کجای دنیا سهم باشگاه تنها 700 میلیون بیشتر از شرکت بلیط فروشی است؟»

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت:« سازمان لیگ چندی قبل اعلام کرد که تماشاگران پرسپولیس در فصل قبل ۹۸۸ هزار نفر بوده است اما الان می گویند این رقم پانصد و خرده ای هزار تماشاگر است. حالا این سوال ما است که ۴۰۰ هزار تماشاگر پرسپولیس در این آماد چه شدند؟!»

او افزود: «همانطور که گفتم سازمان لیگ قبل از این تماشاگران پرسپولیس را 988 هزار و استقلال را 630 هزار نفر اعلام کرده بود.»

خمارلو در پایان گفت:« اینکه برای بدست آوردن میانگین مبلغ بلیط ها اینگونه در نظر گرفته اند که تماشاگران پرسپولیس همه در طبقه بالا نشسته اند در نوع خودش جالب است. البته ما سوالات دیگری هم از سازمان لیگ داریم که در زمان مناسب آنها را هم مطرح خواهیم کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاکی

      دلارو نوش جان نمودند داداش
      زیاد دنبال حقیقت نباش گلم
      که ممکنه تورو هم بخورند.

    • بدون نام

      بخور بخور هست دیگه حساب هم ندارد

    • بدون نام

      لعنت به سازمان لیگ کثیف

    • بدون نام

      تماشاگران استقلال بیشترن این آمارمیگه

    • محمد فردوسی

      اره دیگه ادمای سازمان لیگ فه فکر جیب خودشون هستن یکی نیست جلو اینارو بگیره واقعا جای تاسف داره بعدش میگن ما چرا از ژاپن و کره عقب افتادیم غافل از انکه الان نفر8 اسیا هستیم فقط بخاطر استعداد ورزشکاران رنکینگ اول اسیا شدیم واقعا بر این فدراسیون سازمان لیگ متاسففففففففففففم

    • اصغر قارداش

      فعلا رکورد. تماشاگر. مال. اس اس است ومربوط به بازی اس اس وتیییییییر. اخخخخخخخخخخخ. تنتور هم تا کور شه مینا. جون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج