۵۸۱۰۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیخ‌لاری: به آینده تراکتورسازی امیدوار شدم

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تراکتورسازی مقابل استقلال عملکرد خوبی داشت و همین موضوع باعث شد نسبت به آینده امیدوار شوم.

خبرگزاری فارس: احد شیخ‌لاری، پیشکسوت تراکتورسازی در مورد شکست این تیم مقابل استقلال،‌گفت: به صراحت اعتراف می‌کنم با دیدن بازی دیروز نسبت به آینده امیدوار شدم. امیدوارم این روند بهتر شدن تراکتورسازی ادامه دار باشد. الان در موضوع تراکتورسازی خیلی ورود نمی‌کنم. تیم یک فوتبال بسیار خوب بازی کرد و این مسئله امیدوار کننده بود.

وی در مورد اینکه آیا با قبول این شکستها تیم به باختن عادت نمی‌کند، اظهار داشت: این حرف درست است. یک زمان با تراکتورسازی 3 بازی ما عقب افتاد و به همین دلیل تا رده سوم و چهارم سقوط کردیم. بعد زمانیکه قرار شد بازی‌های عقب مانده را برگزار کنیم در ادامه هر چه تلاش کردیم نتوانستیم به صدر جدول نزدیک شویم. مسئله روحی روانی تاثیر دارد. این موضوع به مدیریت و کادرفنی باز می‌گردد که بتوانند از اثرات منفی این اتفاق جلوگیری کنند.

شیخ‌لاری در مورد مشکل تراکتورسازی درون دروازه و اینکه آیا فرزین گروسیان با کیفیتی که نشان داده آیا صلاحیت جذب به عنوان دروازه‌بان دوم را داشته است، گفت: اگر بخواهیم این مسئله را به صورت ریز و دقیق بیان کنیم یحیی گل‌محمدی هم هفته قبل این بحث را به شکل دیگری مطرح کرد. او در مورد جوان‌ها، پشتوانه تیم و پتانسیلی که وجود دارد صبحت کرد. این مسئله باز می‌گردد به زمانیکه امیر قلعه‌نویی مسئولیت داشت. اینکه بستن تیم در آن دوره به چه شکل بوده است. فرزین گروسیان گلر خوبی است اما اینکه او بتواند به شرایط مناسبی برسد نیاز به گذر زمان دارد. در این گذر زمان هم می‌بینید که تیم ممکن است به انتهای جدول سقوط کند. نمی‌خواهم این بچه را از لحاظ روحی دچار افت کنم اما او با یک گلر دوم لیگ برتر فاصله دارد. در این بین ما چاره‌ای جز دعا کردن نداریم. این مسائلی بوده که در گذشته به وقوع پیوسته است.

پیشکسوت تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که منظورش این است که بد بسته شدن تیم در فصل گذشته تاثیرش را در فصل جاری نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: مطمئنا همین است. گل‌محمدی هفته قبل این مسئله را بیان کرد. ما از یکی دوسال قبل همین حرف‌ها را می‌زدیم. همان موقع می‌گفتیم که تیم نیاز به پشتوانه سازی دارد. تیمی که بالای 20 میلیارد هزینه کرده باید پشتوانه قوی داشته باشد. مثلا فرزاد حاتمی، سعید آقایی، دفاع و ... بخواهند بروند تراکتورسازی باید زانو بزند. این مسئله به مدیرت و کادرفنی باز می‌گردد. اگر بخواهم الان گل‌محمدی را مقصر قلمداد کنم می‌بینم که اینطور نیست. او هم در این شرایط هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفته و باید با تلاش بیشتر کار کند.

وی در مورد اینکه آیا ارتباطات خاص باعث حضور برخی بازیکنان در تیم شده است، گفت:‌ مطمئنا همین است. این سوال‌ها حرف‌های دل من است. اگر بخواهیم بحث بومی و تعصب بومی‌گرایی را مطرح کنیم باید ببینید در تیم روز گذشته چند بازیکن تبریز حضور داشته است. بیشتر بازیکنان از سایر تیم‌ها بودند. این مسئله از جنبه حرفه‌ای اهمیتی ندارد. همین الان بازیکن۱۷ ساله از بوشهر به استقلال رفته که به شخصه از این مسئله لذت بردم. برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس بازیکنان جوان را به میدان می‌فرستد. این مسئله ارزش دارد. متاسفانه در سال‌های گذشته فقط به کسب نتیجه فکر شده است آنوقت به این فکر نشده که اگر روزی این مشکل امروز رخ دهد تیم با این وضعیت زانو می‌زند.

شیخ‌لاری در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی برخی را مقصر مشکلات تراکتورسازی اعلام کرده که اکنون در باشگاه حضور ندارند، اظهار داشت: این حرف را تائید نمی‌کنم. اینکه بخواهم من هستم همه چیز خوب پیش می‌رود و فلانی نیست وضعیتب بهتر است درست نیست. مگر در یک کشور رئیس جمهور تغییر می‌کند سیاست کلی عوض می‌شود؟ امیر قلعه‌نویی را چه کسی باید تحت کنترل قرار دهد و روی مسائل تیم منضبط کند.الان گل‌محمدی فردی را از استانهای مرکزی کشور به عنوان مدیر آکادمی تراکتورسازی معرفی کرده است. این کار اشکالی ندارد اما باید دید 2 سال دیگر خروجی چیست. گل‌محمدی فردا برود خروجی دو سال دیگر چیست؟ وقتی باشگاه سیاست و ضوابط خود را پیاده نکرده دنبال مقصر کردن دیگران نباید بود. اگر بخواهیم بازیکن نوجوان از شهر دیگر به تبریز بیاوریم این کار جواب نمی‌دهد اما اگر روی سرمایه‌های استان کار کنیم مطمئنا نتیجه می‌گیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج