۵۸۱۰۵۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مقصودی:

انتخاب سرپرست فدراسیون بوکس، تخلف است

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس، گفت: اتفاقات اخیر در انتخاب سرپرست فدراسیون بوکس تخلف است.

خبرگزاری فارس: نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس، گفت: اتفاقات اخیر در انتخاب سرپرست فدراسیون بوکس تخلف است.

منوچهر مقصودی در مورد انتخاب داوری به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس، گفت: من نمی‌دانم که چرا از بین خانواده بزرگ بوکس داوری را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرده‌اند؟ ما در این رشته آدم‌های بسیار بزرگی داریم؛ چرا وزارت ورزش و جوانان از بین خانواده بوکس یک نفر را به عنوان سرپرست انتخاب نکرد. ما آدم‌های بزرگ در این رشته داریم که هم قهرمان شده‌اند، هم روی این رشته شناخت خوبی دارند. داوری مدیرکل بوده، معاون بوده و در فدراسیون دو و میدانی به مدت یکسال فعالیت کرده که خیلی هم موفق نبوده است. او در فدراسیون بوکس مشکل پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: سرپرست فعلی فدراسیون بوکس باید پیشکسوتان را دور هم جمع می‌کرد و از تجربیات و راهکارهای آنان استفاده می‌کرد؛ به نظرم این رفتارها بی‌احترامی به پیشکسوتان است. ما که چیزی نمی‌خواهیم فقط دوست داریم تجربیاتمان را در اختیار بوکس قرار دهیم. ما برای اینکه فدراسیون پابرجا باشد از روز اول زحمت کشیده‌ایم. همه پیشکسوتان ما برای موفقیت فدراسیون بوکس تلاش کرده‌ا‌ند.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس درمورد استعفای احمد ناطق نوری، گفت: بارها گفته‌ام بوکس ایران مدیون احمد ناطق نوری است، اما او این اواخر کار را خراب کرد. مخصوصاً‌ اینکه او اگر می‌خواست برود نباید این شکلی کنار می‌رفت. متاسفانه حتی از او یک تجلیل هم نشده است. ناطق نوری فقط برای اینکه برود و در دفتر فدراسیون بنشیند یک حکم افتخاری گرفته این کار یعنی چه؟ این حکم‌ها من درآوردی است و باید از ناطق نوری تجلیل می‌شد.

وی درمورد صحبت‌های داورزنی که مدعی شده در حضور نایب رئیس انتخاب سرپرست تخلف است، عنوان کرد: قانون می‌گوید بعد از استعفای رئیس فدراسیون نایب رئیس باید سرپرست باشد. اتفاقات اخیر در انتخاب سرپرست فدراسیون بوکس تخلف است. این موضوع را داورزنی نیز اعلام کرده است.

مقصودی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: نظر ما این است که امثال حسین ثوری که مدیرکل ورزش استان سیستان و بلوچستان است و یک فرد باسواد و داور بوکس است و شناخت بسیار خوبی هم از بوکس دارد باید به عنوان سرپرست منصوب می‌شد. روح‌الله حسینی نایب رئیس فدراسیون قهرمان این رشته است و دو سال نیز نایب رئیس فدراسیون بوده باید سرپرست فدراسیون می‌شد.

وی در مورد لغو سفر تیم ملی کوبا به ایران، گفت: فدراسیون بوکس تیم ملی کوبا را به ایران دعوت کرده است تا آنها با حضور در کشورمان یک اردوی تمرینی با ملی‌پوشان کشورمان داشته باشند. آنها تمام شرایط حضور در ایران را فراهم کردند، اما سرپرست جدید مخالفت کرده و این اعزام کنسل شده است. ما در دنیا چند تیم بزرگ در بوکس داریم. روسیه، اوکراین و کوبا از جمله کشورهای بزرگ و معروف دنیا در رشته بوکس هستند. با توجه به ارتباطاتی که فدراسیون ایران با کوبا دارد توانسته آنها را مجاب کند تا در یک اردوی مشترک در ایران حضور داشته باشند. فدراسیون با هزار بدبختی از مدت‌ها پیش شرایط حضور آنها در ایران را فراهم کرده اما داوری سرپرست جدید با این موضوع مخالفت کرده است. به هر حال حضور آنها در ایران فقط به سود ما است. ملی پوشان ما می‌توانستند با تمرین کردن کنار آنها از تکنیک و تاکتیک آنها سود ببرند. متاسفانه مخالفت سرپرست جدید همه برنامه‌ها را به هم ریخته است.

مقصودی در پاسخ به این سوال که اگر آنها از فدراسیون ایران شکایت کنند می‌توانند خسارت بگیرند، گفت: آنها اگر به آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) شکایت کنند صددرصد می‌توانند از ما خسارت دریافت کنند. امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد. بوکس کوبا مثل تیم بارسلون و رئال مادرید در فوتبال است. کوبایی‌ها در بوکس دنیا خیلی بزرگ هستند. آنها برای سفر به ایران هزینه کرده‌اند و بلیت و روادید حضور به ایران را دریافت کرده‌اند حالا با این بی‌احترامی آنها می‌توانند به آسیا شکایت کنند و طلب خسارت کنند. متاسفانه کشورهای دیگر حاضرند به کوبایی‌ها پول بدهند تا در اردوی مشترک حضور داشته باشند اما ما به همین راحتی همه چیز را به هم می‌زنیم.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس عنوان کرد: من از ناطق نوری به خاطر مدیریت در طول این سال‌ها تجلیل خواهم کرد. باید قدردان زحمات او باشیم اما این اواخر یک مقدار او کار را رها کرد. سن همه ما بالای ۷۰ سال است و به دنبال گرفتن پست در فدراسیون نیستیم. حرف دل ما این است پیشکسوتان این بوکس ۲۶ سال برای این رشته زحمت کشیدند و با دست خالی این فدراسیون را سرپا نگه داشتند. اما متاسفم از اینکه در یکی دو سال اخیر هر کسی زودتر راهی فدراسیون می‌شد آن روز رئیس بود. ناطق نوری روزی که به وزارت ورزش و جوانان رفت باید مدعی می‌شد که نایب رئیس او سرپرست فدراسیون شود در غیر این صورت استعفا نخواهد داد اما متاسفانه چون به او گفتند دفتر را به شما می‌دهیم او گفته اشکالی ندارد و استعفا داده. این بده و بستان‌ها باعث شده که این اتفاقات رخ دهد.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اگر این رشته را بدست خانواده بوکس بدهند به خدا این رشته شکوفا می‌‌شود. من حاضرم یک چک یک میلیاردی سفید امضا بدهم و فدراسیون را دست خانواده این رشته بسپارم. اگر با مشاوران جوانی که ما داریم این فدراسیون موفق نشد من آن چک را به آنها می‌دهم. افرادی مثل حسین ثوری در زاهدان تلاش زیادی کردند. کسی در این شهر نمی‌دانست بوکس را با چه می‌نویسند اما ثوری آنجا را آباد کرد و بوکسورهای خوبی به تیم ملی داد. پس چرا نباید از این آدم‌ها استفاده نکنیم. امیدوارم که اتفاق‌های خوبی در آینده برای بوکس رخ دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      شماها سی سال در فدراسیون بودید چه گلیدبه سر فدراسیون ردی .حالا که اخراج شدید به فکر پیشکسوت افتادی.سی سال ناطق با لج بازی و زوری که داشت این رشته را بهدخاک سیاه نشاند .چک را هم ببر برای دوران پیری و کرویت..واقعا خجالت آور است حرفه هائ تو .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج