۵۸۱۲۶۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انصاری: مهمترین فاکتور پرسپولیس اتحاد است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهدای مدافع حرم به خاطر امنیت کشور و دفاع از حرم می‌جنگند و برخی اوقات در مورد آنها کم لطفی می‌شود.

خبرگزاری میزان: محمد انصاری در مورد شرایط خوب این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در ۲ سال گذشته پرسپولیس به یک ثبات خوبی رسیده است. شرایط آنقدر خوب است که بازیکنان جدید هم به خوبی در ساختار تیم جا می افتند.

وی در خصوص حضور بازیکنان چند پسته در خط دفاعی پرسپولیس هم عنوان کرد: کل تیم خوب هستند و نمی‌شود گفت مثلا فقط خط دفاعی وضعیت خوبی دارد و نقطه قوت تیم است. مهمترین فاکتور تیم ما اتحاد است و ضمن اینکه هر بازیکنی هم در پست خودش بهترین است. البته قبول دارم که وجود بازیکنان چند پسته خیلی به درد تیم می‌خورد. شما ربیع‌خواه را ببینید در هر پستی که به زمین می‌رود بهترین عملکرد را دارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل خط دفاع پرسپولیس با خط حمله خطرناک الاهلی گفت: همه می‌دانند که الاهلی تیم قدرتمندی است اما ما هم جزو بهترین‌های آسیا هستیم. اگر AFC از خط حمله الاهلی تعریف کرده، از تیم ما هم تعریف کرده است. فکر می‌کنم تقابل خوبی بین ما و الاهلی رخ بدهد.

انصاری در مورد فضای این روزهای جامعه بعد از شهادت شهید محسن حججی خاطرنشان کرد: امثال شهید حججی در کشور ما کم نیستند که ما را سرافراز می‌کنند. شهادت شهید حججی این مسئله را به ما گوشزد کرد که در مورد شهدا با معرفت‌تر باشیم مخصوصا در مورد شهدای مظلوم مدافع حرم. شهدای مدافع حرم به خاطر امنیت کشور و دفاع از حرم می‌جنگند و برخی اوقات در مورد آنها کم لطفی می‌شود. باید عینک‌مان را در مورد شهدای مدافع حرم عوض کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم راه امثال شهید حججی ادامه داشته باشد، واقعا مهمتر از خون این شهید راه آن است. ما باید عَلَم شهدا را همیشه بالا نگه داریم. من هم سعی می‌کنم راه شهید حججی را ادامه بدهم و اجازه ندهم این پرچم زمین بیافتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • miladzare

      احسنت حاجی جان درودبرشرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج