۵۸۱۲۸۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ سرانجام ِ محمود و رفقا

خبر کوتاه و جانسوز بود. «رییس‌جمهور سابق برزیل به خاطر فساد به ۹ سال حبس محکوم شد» حالا امکان دارد این خبر برای مخاطبِ عادی، فقط کوتاه باشد مثل خبر چندین بار کاندیدا شدن محسن رضایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری یا خبر تولید برق از زباله توسط قالیباف؛ اما برای طنزپرداز جماعت، خبر جانسوز هم هست.

پویان فراستی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

خبر کوتاه و جانسوز بود. «رییس‌جمهور سابق برزیل به خاطر فساد به 9 سال حبس محکوم شد» حالا امکان دارد این خبر برای مخاطبِ عادی، فقط کوتاه باشد مثل خبر چندین بار کاندیدا شدن محسن رضایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری یا خبر تولید برق از زباله توسط قالیباف؛ اما برای طنزپرداز جماعت، خبر جانسوز هم هست.

لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا، مشهور به لولا؛ رفیق محمود احمدی‌نژاد بود. رییس‌‌جمهور سابق کشورمان که دوره‌ای مهره مار داشت و دور خودش کشورهای بزرگ و پیشرفته‌ای مثل جیبوتی و آنگولا را جذب می‌کرد این روزها به شدت تنها شده است. یکی از ویژگی‌های رییس دولت نهم و دهم همین اطرافیان جالب او هستند که هر کدام به سرنوشت جالب‌تری دچار شدند.

دوره‌ای رفیق جینگ محمود احمدی‌نژاد مرحوم هوگو چاوز بود. یعنی یک مدت یا محمود اینا ونزوئلا بودند یا هوگو اینا ایران، همه چی داشت به خوبی و خوشی پیش می‌رفت که گلچین روزگار در یک اقدام خوش‌سلیقه‌نانه(!) گل چاوز را از دنیا کند و برد. محمود هم برای این که غمش تسلی پیدا کند با پرواز مستقیم رفت ونزوئلا و با مادر مرحوم يك احوال‌پرسي ريزي كرد تا شايد دلش آرام گيرد. حالا اینکه آرام گرفت یا نه را ما کاری نداریم.

یک دوره مصباحی‌مقدم و پرویز فتاح از رفقای رییس‌جمهور هاله نور بودند اما این روزها آن‌ها هم صحبت از محاکمه احمدی‌نژاد می‌کنند.

یکی دیگر از بزرگوارانی که با احمدی‌نژاد نشست و برخاست زیادی داشت و گرفتار شد، محمدرضا رحیمی بود که مدتی در اوین شب را به صبح می‌رساند. بعد از آن هم نوبت به یکی از آن سه نفری رسید که هیچ دو نفری به اندازه آن‌ها شبیه به هم نبودند! که البته به تازگی از زندان بیرون آمده است. الان فقط از آن اکیپ دوست داشتنی یک احمدی‌نژاد باقی مانده و یک درخت. این روزها محمود هر روز به درخت تکیه می‌زند و نامه می‌نویسد.

جدیدا مشخص شده است که خود محمود هم بله! یک مقدار اندکی تخلف دارد و سر سوزن ذوقی! با این حساب کم کم از آن جریان فقط یک درخت باقی می‌ماند و دیگر هیچ!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگا از سلفی حقارت هم بنویسید بدنیستا.
      از کشورهایی جام ملت های آفریقا که در مراسم تحلیف هم اومدند بنویسید هم بد نیستا. حداقل همین کشورهایی که برای تحلیف اومدند از صدقه سری احمدی نژاده. دیپلماسی با دنیاتون هم که نشون داد چی به ارمقان آورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج