۵۸۱۲۸۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

قدرت بیشتر برای مرسدس بنز AMG GT ۲۰۱۸

کمپانی مرسدس بنز برای نسخه ۲۰۱۸ از خانواده AMG GT تغییراتی را در پیشرانه و بخش‌های ظاهری مد نظر دارد که نگاه کوتاهی به آنها داریم.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: کمپانی مرسدس بنز برای نسخه ۲۰۱۸ از خانواده AMG GT تغییراتی را در پیشرانه و بخش‌های ظاهری مد نظر دارد که نگاه کوتاهی به آنها داریم.
قدرت بیشتر برای مرسدس بنز AMG GT 2018

پس از به روز رسانی ۲۳ اسب بخاری مرسدس بنز برای GLE۴۳، این کمپانی قصد دارد برای تکمیل موفقیت‌های بخش AMG خود و در پنجاهمین سالگرد تاسیس آن، تغییرات دیگری هم در سایر خودروهایش اعمال کند. خانواده GT از این دسته هستند که در مدل‌های ۲۰۱۸، قدرت بیشتری دارند.
قدرت بیشتر برای مرسدس بنز AMG GT 2018
نسخه پایه این سوپر اسپرت، 13 اسب بخار قدرت و 30 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد. بدین ترتیب هر دو مدل کوپه و رودستر که از موتور 4.0 لیتری 8 سیلندر بهره می‌برند، 469 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور دارند.

اما نسخه S از AMG GT در مدل 2018، قدرتی معادل 515 اسب بخار و گشتاوری برابر با 670 نیوتن متر دارد که 12 اسب بخار و 20 نیوتن متر بیشتر از مدل فعلی است. اما نسخه قدرتمندتر یعنی AMG GT C است که جدید خواهد بود و از همان موتور 4.0 لیتری بهره می‌برد و قادر است 550 اسب بخار قدرت و 680 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرتمندترین نسخه هم همان مدل R است که در مدل 2018 قدرت 577 اسب بخاری و گشتاور 700 نیوتن متری خواهد داشت.
قدرت بیشتر برای مرسدس بنز AMG GT 2018

البته افزایش قدرت، تنها تغییرات مرسدس برای مدل‌های ۲۰۱۸ بخش AMG مرسدس بنز نیست و تغییرات دیگری هم برای این مدل‌ها اعمال خواهند شد. به عنوان مثال همه نمونه‌های GT در سال ۲۰۱۸ از جلو پنجره Panamericana و نیز سیستم مدیریت هوای فعال Airpanel بهره می‌برند که این سیستم از نسخه پرچم‌دار R به عاریت گرفته شده است.
در این سیستم از بادگیرهای عمودی الکتریکی استفاده شده که در پایین سپر جلو جای گرفته است و در صورت نیاز، در زمانی کمتر از ۱ ثانیه باز یا بسته می‌شود تا هوای مورد نیاز برای خنک کردن موتور ۸ سیلندر را تامین کند.
قدرت بیشتر برای مرسدس بنز AMG GT 2018

همچنین مشتریان می‌توانند مدل GT C را در نسخه سفارشی Edition ۵۰ سفارش دهند که هم به صورت کوپه و هم به صورت رودستر قابل سفارش خواهد بود. این نسخه از رنگ خاصی به نام designo Graphite Grey Mango بهره می‌برد که با کروم مشکی ترکیب شده است. در داخل آن هم از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای استفاده شده است. همه این ۱۰۰ نسخه (۵۰ کوپه و ۵۰ رودستر) پکیج Night از AMG را برای داخل خواهند داشت.

این پکیج پیش از این در مدل R به صورت استاندارد عرضه می‌شد که اکنون برای مدل‌های پایین‌تر هم قابل سفارش است. به علاوه مشتریان می‌توانند پکیج AMG Exterior Carbon Fiber را سفارش دهند که چرخ‌های جدید ۱۹ و ۲۰ اینچی و تریم داخلی چرم ناپا دارد.
در نهایت مرسدس بنز، پکیج AMG Track Pace را برای تمام اعضای این خانواده در دسترس گذاشته که از طریق یک اپلیکیشن به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و اطلاعات مختلف خودرو مانند سرعت، اطلاعات مربوط به فرمان، جعبه دنده و اطلاعات دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج