۵۸۱۳۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ انتظارات معقول از شهردار جديد

همان‌طور كه اطلاع داريد جناب آقاي نجفي در يك فرآيند كاملا انتخاباتي و از پيش‌ تعيين‌نشده جايگزين آقاي قاليباف شد. در همين راستا موجي از درخواست‌هاي مردمي روانه سازمان شهرداري شده که با هم برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم:

احمدرضا كاظمي در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

همان‌طور كه اطلاع داريد جناب آقاي نجفي در يك فرآيند كاملا انتخاباتي و از پيش‌ تعيين‌نشده جايگزين آقاي قاليباف شد. در همين راستا موجي از درخواست‌هاي مردمي روانه سازمان شهرداري شده که با هم برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم:

هر تهراني يك ملك!

از آنجايي كه در دوران مديريت شهرداري به سبك kh&b management (مديريت خوشگلي و بوري) حتي رفتگران شهرداري هم توانستند در مناطق بالاي شهر تهران مثل ولنجك، لواسان، زعفرانيه و... زمين و خانه‌هاي ميلياردي دريافت كنند؛ اينك ساير اقشار زحمتكش جامعه و به‌زودي تمامي تهرانی‌ها از آقاي شهردار مي‌خواهند ستاره بخت آن‌ها را هم در آسمان نجوم و ستاره‌شناسي رصد كند! انتظار مي‌رود كه تا پايان دوره كاري؛ تمامي مردم در شمال شهر تهران ساكن شده باشند و مناطق جنوبي خالي از سكنه بشود!

هر منطقه يك ماسوله!

بحث آلودگي هواي تهران يكي از معضلات جدي شهر است كه شهرداري نقش بسزايي در حل آن مي‌تواند ايفا كند. مردم از آقاي نجفي مي‌خواهند كه انشا‌ا... و بي‌حرف پيش تا پايان شهريور سراسر مناطق پايتخت، آب و هوايي شمالي پيدا كنند تا مردم از سفر به شمال كشور و عبور و مرور در جاده‌‌هاي غيراستاندارد پر ترافيك بي‌نياز بشوند. به اين ترتيب ديگر نيازي به اتمام جاده اتوباني تهران-شمال هم نيست و مردم مي‌توانند با شلوارك و ركابي بيايند اطراف برج آزادي قليان بكشند! ترجيحا اگر يك شعبه از درياي خزر هم در مركز شهر احداث بشود ديگر نور علي نور است!

هر خودرو يك لاين!

آقاي نجفي بايد هرچه سريع‌تر ضمن احداث چندين اتوبان شهري، طرح تعريض و گشادسازي اتوبان‌هاي فعلي را نيز در دستور كار قرار بدهد به گونه‌اي كه هر ماشين يك لاين اختصاصي براي حركت داشته باشد و وقت ارزشمند مردم صرف فحش دادن در ترافيك نشود!

هر منزل يك ايستگاه!

و اما مترو! مترو نه تنها در وضعيت فعلي پاسخگوي نيازها و توقعات مردم نيست بلكه آنچه كه براي آينده هم پيش‌بيني شده است نمي‌تواند آن‌طور كه بايد و شايد به مردم سرويس بدهد. مردم انتظار دارند الان بعد از مدت‌ها که شهرداري با شعار اصلاح‌طلبي، مديريت شهر را به دست گرفته، به محض بازكردن درب حياط‌شان وارد ايستگاه مترو بشوند. هرچند وضعيت ايده‌آل‌شان اينجوري است كه به محض باز كردن در خروجي منزل، در واگن قطار به روي‌شان باز شده و آن‌ها بدون توجه به تابلوهاي راهنما وارد خط مورد نظر بشوند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج