۵۸۱۶۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدی: ما بدشانس‌ترین تیم ایران هستیم

یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد تیمش بدشانس‌ترین باشگاه لیگ برتر در دوره هفدهم است.

خبر ورزشی: یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد تیمش بدشانس‌ترین باشگاه لیگ برتر در دوره هفدهم است.

گل‌محمدی یک روز بعد از بازی با استقلال و رقم خوردن سومین شکست تیمش با ما مصاحبه‌ای انجام داد که می‌خوانید.

صحبت را از کجا شروع کنیم؟

بگذارید قبل از هر چیز از هواداران تراکتورسازی تشکر کنم. آن‌ها قبل از بازی در ورزشگاه بودند و ما را تشویق کردند. بعد از بازی هم که باختیم، ماندند و به حمایت از تراکتورسازی پرداختند. این وضعیت واقعاً مرا غافلگیر کرد و باید از طرفداران تیم‌مان تشکر کنم. قطعاً هواداران هم می‌دانند آینده این تیم خیلی خوب است وگرنه وقت‌شان را با حمایت از ما تلف نمی‌کردند. شنیده بودم تراکتوری‌ها همیشه و حتی در شرایط شکست، پشت تیم‌شان هستند ولی تصور نمی‌کردم با وجود ۳ باخت که داشتیم، هواداران بمانند و عاشقانه تیم‌شان را تشویق کنند. این اتفاق فوق‌‌العاده بود و می‌تواند یک الگو برای فوتبال‌مان باشد. طرفداران تراکتورسازی به یکسری که به تراکتورسازی بی‌معرفتی کردند، درس بزرگی دادند.

به نظرتان حضور این هواداران می‌تواند تیم شما را از انتهای جدول نجات بدهد؟

صد در‌صد همین‌طور است. من باید به آن‌ها دست مریزاد بگویم. تیم‌هایی که تحت حمایت هواداران خود هستند، به سرعت احیا می‌شوند و من این تجربه را داشتم. اتفاقاً هواداران ما درک فوتبالی دارند و می‌بینند تراکتور خوب بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی می‌سازد. ما مقابل هیچ حریفی دست و پا بسته نبودیم و فوتبال بازی کردیم و به همین علت هم تحت حمایت هستیم. با این حال شرمنده هواداران شدیم که در سه بازی، امتیاز نگرفته‌ایم.

فکر می‌کنید بتوانید وضعیت تراکتورسازی را تغییر دهید؟

وقتی به تراکتورسازی آمدم، می‌دانستم که باشگاه چنین شرایطی دارد البته فکر می‌کردم بتوانیم ۳ بازیکن آزاد بگیریم اما از همان هم محروم بودیم. چند بازیکن‌مان هم رفتند و همه برنامه‌ها به هم ریخت. ۸۰ درصد از عناصر خط دفاعی‌مان یا رفته یا مصدوم شده‌اند. این موضوع کار را خیلی سخت می‌کند. تراکتور یک بحران خاص دارد اما در چنین شرایطی اگر چه بازنده بودیم ولی تا آخرین لحظه جنگیدیم و شکست‌های‌مان میلیمتری بود. ما در این ۳ بازی ۱۵ یا ۱۶ موقعیت گل خلق کردیم که کمتر تیمی چنین فرصت‌هایی داشته است. می‌توانستیم از استقلال خوزستان امتیاز بگیریم و حتی برنده باشیم. بازی با پرسپولیس و استقلال را هم دیدید که چقدر خوب بازی کردیم. من این شرایط را که می‌بینم، به آینده امیدوار می‌شوم.

به رغم این بازی‌های خوب، چه عواملی باعث عدم کسب پیروزی برای تراکتور می‌شود؟

به عنوان مثال مقابل استقلال کم‌دقتی و فشار روحی و روانی که ایجاد شده در کنار بدشانسی مهم‌ترین دلایل بود. به معنای واقعی کلمه ما بدشانس‌ترین تیم ایران هستیم. با این حال باید قوی‌تر و مستحکم‌تر از این باشیم و نباید چیزی را به اما و اگر بسپاریم. بازی‌های زیادی باقی‌ مانده و حداقل تا نیم‌فصل باید همه چیز را مدیریت کنیم و با سخت‌کوشی مدیریت و بازیکنان و صبر هواداران، تراکتور را از بحران خارج کنیم.

بعد از بازی با استقلال، فرزین گروسیان دروازه‌بان جوان شما بابت شکست گریه کرد. شما چطور این بازیکن را آرام کردید؟

همان‌طور که گفتم بدشانسی‌های تیم گریبان همه ما به خصوص فرزین را گرفته است. این بازیکن تحت فشار است و با اینکه تلاش زیادی دارد اما گل‌های عجیبی دریافت می‌کند. مطمئن هستم فرزین می‌تواند تیم را جمع و جور کند. البته از مهدی کیانی هم ممنونم که بین دو نیمه برای روحیه دادن به این بازیکن، بازوبند کاپیتانی خود را به فرزین داد و این رفتارش باعث شد روحیه کل بازیکنان عوض شود. دیدید که نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم.

بازی بعدی‌‌تان مقابل نفت تهران در تبریز است. پیش‌بینی‌‌تان از آن دیدار چیست؟

مطمئناً برای شروع پیروزی‌های‌مان، استارت خوبی در خانه خواهیم داشت. ما مقابل سه تیم دیگر نیز شکست‌های بدی داشتیم و بالاخره یک جایی باید بردهای‌مان را آغاز کنیم. از هواداران می‌خواهم به ما کمک کنند و حامی تیم باشند تا با همین تیم جوان، بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم. نفت تیم خوبی است اما روز سختی برابر ما دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج