جاباما
۵۸۲۵۰۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

توزیع آب معدنی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومانی در بازار

از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های ۷ تا ۴۰ هزار تومانی در بازار آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم: از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های ۷ تا ۴۰ هزار تومانی در بازار آغاز شده است.

این روزها بازار فروش آب معدنی‌های خارجی که مشتریان خاص خود را دارند در سطح بازار رونق گرفته است. البته برخی دیگر هم برای عقب نماندن از قافله مرفه نشین‌ها اقدام به خرید این بطری های آب معدنی می کنند. به عنوان نمونه اخیراً بنا بر اعلام انجمن آب معدنی کشور از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام‌های آب معدنی "پرییر" و "اویان" در بازار آغاز شده است. البته برخی می‌گویند مجوز واردات این برند با تشدید اعتراض ها لغو شده اما هنوز تغییری در توزیع این بطری ها در سطح شهر اتفاق نیفتاده است.

در رابطه با قیمت این آب معدنی‌های فرانسوی باید گفت بطری آب معدنی گاز دار "پرییر" از ۷ هزار تا ۹ هزار تومان است و بطری آب معدنی "اویان" از ۳۰ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در کنار این دو برند یک برند نروژی تحت عنوان "ووس" هم در فروشگاه‌های شمال تهران از قیمت ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود که این موضوع برای عموم مردم بسیار قابل تأمل است.

فروهر دبیر انجمن آب های آشامیدنی و معدنی ایران در همین ارتباط با خبرنگار تسنیم می‌گوید: برند "ووس" به صورت کاملاً قاچاق وارد کشور می شود و مشتریان خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه آب‌های معدنی خارجی در حالی به صورت قانونی یا قاچاق وارد کشور شده که ظرفیت تولید کارخانجات آب معدنی کشور یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر است، گفت: سرانه مصرف مردم ۱۵ لیتر آب معدنی آنهم در سال است. که این رقم نشان می دهد فقط ۲.۷ درصد مردم آب معدنی خریداری می کنند. این در حالی است که کارخانجات کشور ظرفیت تولید ۱۰ میلیارد لیتر آب معدنی را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پشت واردات اینطور چیزها صد در صد یک اقا زاده هست

    • بهرام

      پول داری خوب داشته باش یکم شعورهم بدنیست.

    • خدا

      عوض اینکه فکر گوشت ومرغ مردم باشید/فکر واردات آب از فرانسه ایم/مردم نادان هم که میخرن که به هم پز بدن/قربون همون شیلنگ آب حیاط!

      پاسخ ها

      • محمد

        واقعادهیچ کس به فکر این ملت نیستش

      • شمال

        دمت گرم

      • بدون نام

        از کجا معلوم که اب خارجی پاکه

    • بدون نام

      اینا توخوداروپا ارزانتره ازاینجایت ماکلا ملت دوخال بالاییم همیشه خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج