۵۸۲۸۰۶
۱۲ نظر
۵۴۵۰
۱۲ نظر
۵۴۵۰
پ

سگی که ۱۰ سال است سر قبر صاحبش انتظار می‌کشد

پنج سال از داستان غم انگیز کاپیتان می‌گذرد. سگ وفاداری که قبر صاحبش را که شش سال از مرگش می‌گذشت ترک نمی‌کرد. باور کنید یا نه، این سگ پیر هنوز روزهایش را در کنار قبر صاحبش در انتظار می‌گذراند.

برترین ها: پنج سال از داستان غم انگیز کاپیتان می‌گذرد. سگ وفاداری که قبر صاحبش را که شش سال از مرگش می‌گذشت ترک نمی‌کرد. باور کنید یا نه، این سگ پیر هنوز روزهایش را در کنار قبر صاحبش در انتظار می‌گذراند، بااینکه بیش از ۱۰ سال از مرگ او گذشته است.

وفاداری پایدار کاپیتان اولین بار در سال ۲۰۱۲ تیتر خبر‌ها شد، وقتی روزنامه‌های محلی در آرژانتین این داستان را منتشر کردند. این سگ چند ماه پس از مرگ صاحبش از خانه ناپدید شده بود و همسر صاحبش او را در کنار قبر همسرش در گورستان پیدا کرد. او و پسرش سعی کردند کاپیتان را به خانه ببرند، اما همیشه فرار می‌کرد و نزد صاحب مرده اش بازمی گشت. در نهایت آن‌ها فهمیدند هیچ چیز نمی‌تواند این جای خالی را در قلب کاپیتان پر کند بنابراین اجازه دادند در کنار محبوبش بماند.

طی سال ها، کاپیتان محبت و احترام نگهبانان گورستان را به دست آورد و آن‌ها به او غذا داده و هرسال واکسینه اش می‌کنند. این سگ اکنون ۱۵ سال دارد و بینایی خود را کاملا از دست داده و به سختی راه می‌رود، اما هنوز کنار قبر صاحبش می‌نشیند و منتظر روزیست که دوباره به هم بپیوندند.

یکی از نگهبانان گورستان می‌گوید: «ما نمی‌دانیم او چطور اینجا را پیدا کرده، زیرا صاحبش اینجا نمرده و از جای دیگری به این روستا منتقل شده و سپس مستقیما به گورستان آورده شده، او به خانه برنگشته و سگش را دوباره ندیده است. عجیب است که کاپیتان پس از گذشت ماه‌ها از مرگ صاحبش، بوی او را از یاد نبرده است. من فکر می‌کنم کاپیتان روح او را می‌بوییده است و ارتباطی که بین آن‌ها وجود داشته باعث شده بتواند خودش را به قبر برساند.»

یکی از مربیان سگ به تازگی گفته که داستان کاپیتان ثابت می‌کند که سگ‌ها با انرژی صاحبشان متصل هستند. سگ‌ها تغییرات الکترومغناطیس و امواج صوتی را تشخیص می‌دهند. و، چون انرژی کاپیتان با صاحبش در هم آمیخته شده او توانسته مکان دفن او را پیدا کند. ۱۰ سال برای سگ‌ها یک عمر به حساب می‌آید و کاپیتان تمام عمر خود را در انتظار کنار قبر صاحبش گذرانده است به امید اینکه دوباره روزی او را ببیند.
سگی که ۱۰ سال است سر قبر صاحبش انتظار می‌کشد
سگی که ۱۰ سال است سر قبر صاحبش انتظار می‌کشد
سگی که ۱۰ سال است سر قبر صاحبش انتظار می‌کشد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرمر

      و باز هم این حیوانات وفادار .
      با وجود اینا چطور ادمی میتونه ادعا کنه که اشرف مخلوقاته و به خودش مغرور شه

    • بدون نام

      بخدا وفاداری که تو این حیوان هست تووجود بعضی ازآمهانیست
      من خودم آدمی بودم که سگ میدیم وحشت می کردم ولی الان جای توشمال زندگی می کنم که واقعا درحق این زبون بستها ظلم می کنن به سگهای اونجاتابتونم کمک غذایی می کنم وخودمم یه سگ کوچیک ازنژادشیدسودارم این حیوان بقدری وفادارهستن واقعا آدم شرمنده میشه فقط یکبارم که شد بهشون غذابدیدخودتون می بینید که همون موقع احساس می کنه که بایدازشمامحفظت کنه
      تواون خدا که خودش این حیوانات وآفریداگربهشون غذانمید ید آزارشونم ندید

    • بدون نام

      سگا وفاشون از آدما بیشتره...

    • بدون نام

      فقط آدمهانیستن که نیاز به آب وغذا مسکن ویا توجه دارن
      حتی شبهای جمعه می تونید برای اموات به یه حیوان ویا پرنده ای آب یاغذا بدید تو روخدا توروخدا حیواناتو آزارندید

    • بدون نام

      اینو برا شوهرم باید فوروارد کنم یاد بگیره .

    • Veterinerian

      سگ تنها موجودیه که شما رو از خودتون بیشتر دوست داره

    • بدون نام

      ۱۶:۴۵باشه

    • بدون نام

      خدایا از محبت این سگ اشکم درومد. از ادما محبت و وفاداریش بیشتره. چطور بعضی ادما مثله اون کلیپ افتخارشون اینه که پای کبوتر و قطع میکنن؟ بعد این حیووونه یا اون ادم حیوونه؟ تروخدا به حیوانات محبت کنید اذیتشون نکنین گناه دارن. مطمئن باشین به هر طریقی حیوانی رو ازار بدید و بکشید همون بلا سرتون میاد. دیدم که میگم.باور ندارین؟ امتحانش سادس. خدا حامی این موجودات زبون بسته و بی دفاعه.

    • زیبا احمدپور از تبریز

      واقعا بی نظیره. اینو خوندم گریم گرفت. آقایی 5 سال عاشقانه دوستم داشت ولی در حقش رسم ادب و وفاداری رو به جا نیاوردم. پشیمونم ازینکه زندگیشو خراب کردم. واقعا وفای سگ شرف داره به آدمیت. از خودم شرمندم.

    • بدون نام

      بعضی ادمها از سگ پست ترن که دل دیگرانو می شکنند واقعا این سگ شرف داره به کلی از انسانهای ادم نمایی که می شناسم نمی دانم بعضی ها ادمند یا حیوان.

    • بدون نام

      چقدر باوفا❤

    • علیرضا

      در یکی از روستاهای تفرش اراک بمدت دو سال فعالیت داشتم با سگی در همان ماه اول آشنا شدم دوستی ما بقدری عمیق شد که وقتی پیش خانواده ام. دراراک بودم دلتنگش شدم و برای رفتن به روستا لحظه شماری می کردم؟ من وقتی به روستا میرسیم ساعت سه صبح بود این سگ (قرقی) در ورودی روستا انتظار منو میکشید صدای موتور وانتم را از کیلومترها دورتر تشخیص می دادم. در تمام مدتی که در روستا بودم حتی لحظه ای تنهایم نمی گذاشت و خاطرات فراوان دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج