۵۸۲۸۵۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

مردم فریب فروش خودروهای زیر قیمت را نخورند

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با بیان اینکه از مردم درخواست می کنیم گول شرکت های غیرمجاز را نخورند، گفت: سایت ثبت سفارش خودرو بسته است اما متأسفانه مردم بدون توجه به این موضوع به راحتی در پیش فروش های غیرقانونی شرکت می کنند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با بیان اینکه از مردم درخواست می کنیم گول شرکت های غیرمجاز را نخورند، گفت: سایت ثبت سفارش خودرو بسته است اما متأسفانه مردم بدون توجه به این موضوع به راحتی در پیش فروش های غیرقانونی شرکت می کنند.

بیش از یک ماه از بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو می‌گذرد و باز شدن مجدد آن تا زمان تصویب طرح تصویب ساماندهی واردات خودرو در دولت زمان می برد. با این وجود همچنان شرکت ها با ارائه آگهی‌های فروش، خودروهایی که وجود خارجی ندارند را پیش فروش می‌کنند. در بسیاری از این تبلیغات قیمت خودروها ارزان تر از قیمت بازار اعلام شده که همین امر مردم را تشویق به خرید می‌کند.

به عنوان نمونه در حال حاضر قیمت توسان در بازار ۱۹۷ میلیون تومان است اما شرکت های غیر مجاز آن را با قیمت ۱۶۶ میلیون تومان با تحویل ۳۰ تا ۶۰ روزه پیش فروش می‌کنند.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: از مردم درخواست می کنیم گول شرکت های غیرمجاز را نخورند، سایت ثبت سفارش خودرو بسته است اما متأسفانه مردم بدون توجه به این موضوع به راحتی در پیش فروش های غیرقانونی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه شکایت های متعددی به اتحادیه ارسال شده که در حال بررسی آنها هستیم، افزود: برخی از این شرکت‌های غیر مجاز پول ماشین را نقداً از مشتری دریافت می‌کنند و آنها هم به امید سود بیشتر و خرید خودروی ارزان تر از قیمت بازار این پول ها را پرداخت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس فریب بالای قیمت را بخورند!!!!

    • بدون نام

      اگه شرکتها غیر مجاز هستن جلوشون رو بگیرید

    • بدون نام

      رییس اتحادیه فروشندگان خودرو بله راست میگی قول شمارا می خوریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج