جاباما
۵۸۳۰۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شورجه: صلاح ندیدیم مهدویان «لاتاری» را بسازد!

جمال شورجه یکی از اعضای شورای پروانه ساخت دلیل اصلی رد شدن فیلمنامه «لاتاری» محمد حسین مهدویان را جلوگیری از ورود این کارگردان به حواشی عنوان می‌کند .

خبرگزاری پانا: جمال شورجه یکی از اعضای شورای پروانه ساخت دلیل اصلی رد شدن فیلمنامه «لاتاری» محمد حسین مهدویان را جلوگیری از ورود این کارگردان به حواشی عنوان می‌کند و می‌گوید اعضای شورای پروانه نمایش صلاح ندیدند که چنین جوان خوش‌آتیه‌ای به چنین مسائلی ورود کند. فیلمنامه «لاتاری» به موضوع قاچاق زنان ایرانی به کشورهای عربی می‌پردازد که توسط محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده است.
شورجه: صلاح ندیدیم مهدویان «لاتاری» را بسازد!

شورجه در توضیح عدم موافقت این شورا با ساخت فیلمنامه «لاتاری» توسط محمد حسین مهدویان به ما گفت: «آقای مهدویان نشان داده اند که از فیلمسازان خوش سابقه و خوش آتیه سینمای ایران هستند. از ایشان خواستیم فیلمنامه «لاتاری» را کنار بگذارند و پذیرفتند که این کار را بکنند و فیلمنامه دیگری ارائه بدهند. احساس کردیم با سابقه درخشان ایشان در چند کاری که ارائه داده اند، صلاح نیست این فیلم را بسازند و امیدوارم بتوانند کار بهتری در ادامه بسازند.»

شورجه در پاسخ به این پرسش که آیا نام «لاتاری» دلیل اصلی رد شدن فیلمنامه مهدویان بود یا خیر؟ گفت: «عنوان فیلم در ابتدا «نوشین» نام داشت و نسبت به دو فیلم قبلی مهدویان کاملا متفاوت و در ژانر اجتماعی بود. به هر حال این جنس کارها مشخصه ها و حساسیت های خاص خود را دارند و اثر ایشان مورد موافقت شورای پروانه ساخت قرار نگرفت و اعضا صلاح ندیدند چنین جوان خوش آتیه ای ورود به موضوعی کند که ممکن است حاشیه هایی را به دنبال داشته باشد. خوشبختانه آقای مهدویان با بلند نظری و سعه صدر پذیرفتند.»

کارگردان «سی‌وسه روز» درباره اینکه آیا تشخیص صلاحدید یک کارگردان و سبک کاری او برعهده شورای پروانه ساخت است؟ توضیح داد: «نه، اینطور نیست. اتفاقا ما معتقدیم با سبک و سیاق فیلمسازی آقای مهدویان، ایشان می توانند به مسائل و موضوعات اجتماعی ورود کنند و ساختار کاری و اجرایی شان در سینما برای کارهای اجتماعی هم بسیار مناسب است. کما این که بسیاری از فیلم های خوب دنیا در این سبک ساخته می شوند.»

او همچنین درپایان اعلام کرد از محتوای و داستان فیلمنامه جدید محمد حسین مهدویان با نام «لاغرها باز می‌گردند» اطلاعی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج