جاباما
۵۸۳۵۹۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

امیری: آبروی فوتبال ایران در دست پرسپولیس است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما خیلی عالی است و امیدوارم که بگذارند این شرایط خوب ادامه داشته باشد و دست از حاشیه‌سازی بردارند.

خبرگزاری تسنیم: وحید امیری، هافبک پرسپولیس پس از تساوی یک-یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما می‌توانستیم به چهارمین پیروزی خود دست پیدا کنیم اما فوتبال همین است و رخ دادن اتفاقاتی مانند دیدار مقابل سیاه‌جامگان در آن طبیعی است. سیاه‌جامگان در دیدار امشب(چهارشنبه) بسته بازی می‌کرد و با تمام وجود نیز دفاع می کرد و در یک ضد حمله ما را غافلگیر کرد.

وی تاکید کرد: امشب شب ما نبود و امیدوارم در دیدار سه‌شنبه مقابل الاهلی پرچم ایران و پرسپولیس را بالا ببریم. در دیدار مقابل الاهلی همه وجودمان را برای موفقیت خواهیم گذاشت و امیدوارم توپ‌هایمان نیز تبدیل به گل شود.

هافبک پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: مشکلات مالی حل خواهد شد و ما در حال حاضر به این قضیه فکر نمی‌کنیم.

امیری در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت: در خصوص داوری صحبت نکنم بهتر است چرا که ممکن است ما اشتباه کرده باشیم. تصمیمات داور ما را عصبی کرده بود و امیدوارم در خصوص صحنه‌های مشکوک ما اشتباه کرده باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اشک‌های مهدی طارمی در رختکن پرسپولیس عنوان کرد: شرایط تیم ما خیلی خوب است و امیدوارم که بگذارند این شرایط خوب ادامه داشته باشد و دست از حاشیه‌سازی بردارند. ما در هفته گذشته با نتیجه ۳ بر صفر مقابل نفت به پیروزی رسیدیم اما متاسفانه ما را اذیت کردند و حاشیه برای تیم درست کردند. امیدوارم دیگر این رفتار را ادامه ندهند چرا که وقتی تیمی ۳ بر صفر به پیروزی دست پیدا می‌کند همه در آن تیم برادر و رفیق هستند.

وی با تمجید از مهدی طارمی تاکید کرد: مهدی طارمی بهترین مهاجم ایران است و در کنار او ما علیپور و منشا را نیز در اختیار داریم که هر سه نفر از بهترین مهاجمان ایران هستند.

امیری در پایان خاطر نشان کرد: آبروی فوتبال ایران در حال حاضر در دست پرسپولیس و همه باید به تیم ما کمک کنند تا موفق به نتیجه‌گیری در آسیا شویم و از این موضوع فوتبال ایران بهره ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اکبری

      ابروی فوتبال را استقلال با دو ستاره روی لباسش در دست داره از این به بعد مواظب باشید آبروریزی نشود نه اینکه یک توپ بیاد رو دروازه اونم بره تو گل ا بروریزیش اینجوری ریخته میشه جناب امیری با اون دروازه بانتون

    • آرشا

      بلانسبت

    • امیر انتظاری

      تا حالا که دست اس اس کبیر بوده هر وقت ستاره گرفتید. اون وقت این نظررو بده امیری

    • طرفدار هانی از کردکوی

      اره همه دیدن سال گذشته که اول شدید چطوری از اون بزرگ تیم تا اون کوچیک تیم. با هانی نوروزی اون بچه که اومده بود تو شادیتون شریک بشه چه کردید بله اقای امیری ابرو اینه. نه انطور که تو میگی .....لطفا بای درس عبرت چاپ کنید ممنون میشم دلم پراز درده

    • بدون نام

      اوووع نه بابا حالا این به کنار ده امتیازی شدین ستاره دیگه نمیچسبونین به لوگوتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماها کیسه کشا درمورد سرورتون نظر ندید امشب فکر خودتون باشید باز شیشعلی چه دسته گلی میده دم اب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج