۵۸۳۶۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله آقاي گل به طلسم ٨ سال نبردن استقلال

علی دایی یک‌بار دیگر مقابل استقلال قرار می‌گیرد. امروز در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه تختی تهران میهمان سایپاست.

روزنامه شرق: علی دایی یک‌بار دیگر مقابل استقلال قرار می‌گیرد. امروز در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه تختی تهران میهمان سایپاست. استقلال هفته گذشته اولین برد فصل را جشن گرفت و چهارامتیازی شد. نایب‌قهرمان فصل گذشته، حالا مقابل سایپایی قرار می‌گیرد که عملکرد خوبی در شروع لیگ دارد و با علی دایی هفت امتیاز جمع کرده است. سایپا در دو بازی قبلی خود پیروز شده است.

سایپا در این سه هفته هم خوب گل زده و هم خوب گل خورده است؛ برخلاف استقلال که در سه هفته گذشته تنها یک گل زده و یک گل خورده است. تقابل دایی و استقلال همیشه حساس بوده است. دایی در این سال‌ها بارها با تیم‌های مختلف؛ سایپا، پرسپولیس، راه‌آهن، صبا و نفت تهران مقابل استقلال قرار گرفته است. دایی در شروع مربیگری‌اش در پنج ملاقات با استقلال، چهار برد کسب کرد. ناکامی‌های دایی مقابل استقلال از آن به بعد شروع شد. دایی حدود هشت سال است که در لیگ موفق نشده استقلال را شکست دهد.

هرچند فصل قبل در جام حذفی موفق شد به همراه نفت تهران استقلال را حذف کند. علی دایی در لیگ برتر ۱۷ بار با تیم‌های سایپا، پرسپولیس، راه‌آهن، صبا و نفت تهران مقابل استقلال قرار گرفته که حاصلش چهار برد، هفت تساوی و شش باخت است. دایی البته سال گذشته در جام حذفی استقلال را شکست داد.

بهترین گل‌زن ملی جهان در ١٢ ملاقات قبلی‌اش در لیگ موفق به شکست استقلال نشده است. در تقابل‌های علیرضا منصوریان با علی دایی هم کفه ترازو به سود منصوریان است.

درواقع آمار کاملا به سود استقلال است. سایپا مدت‌هاست مقابل استقلال نتایج خوبی نمی‌گیرد. این تیم در ۹ بازی اخیرش مقابل استقلال برنده نشده است.

با وجود اين دایی تأکید کرد به دنبال امتیاز از این بازی است: «احترام خاصی برای این تیم و هوادارانش قائل بوده‌ام. مطمئنا بازی حساسی برای هر دو تیم است. ما به هیچ عنوان دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم. ما تیم جوان و خوبی را در اختیار داریم که بازیکنانش درحال هماهنگ‌شدن هستند. در این هفته خوب تمرین کردیم. تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم». علیرضا منصوریان هم به تمجید از سایپا پرداخت؛ «مطمئنا بازی خوبی را خواهیم دید. بازی سختی داریم. سایپا تیم جوانی است. علی دایی تیم خوبی را آماده کرده و تیمش توازن خوبی دارد». سرمربی استقلال مدتی است که روی بازی مالکانه مانور می‌دهد. او قبل از بازی با سایپا هم بر این نکته تأکید کرد: «طبیعی است ما وقتی می‌خواهیم مالکانه بازی کنیم، می‌خواهیم سه امتیاز را هم بگیریم. هواداران زیادی داریم و این هواداران باید از بازی ما لذت ببرند. ما پارسال جانانه بازی کردیم و امسال بازی زیبا را هم باید چاشنی کار کنیم». اما علی دایی نظر دیگری دراین‌باره دارد. «بارسلونا هم مالکیت توپش بالا است ولی می‌بینیم که رئال بهتر از بارسلونا در این سال‌ها نتیجه گرفته است».

تبریز آماده شروع دوباره

امروز سه بازی دیگر هم برگزار می‌شود. تراکتورسازی پس از سه باخت در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان نفت تهران است. تراکتورسازی که از گرفتن بازیکن محروم است، با تیمی نه‌چندان مطلوب لیگ را شروع کرد؛ از طرفی بدشانسی هم گریبان یحیی گل‌محمدی را گرفت. این تیم در هر سه بازی نمایش بدی نداشت؛ اما شکست خورد. گل‌محمدی امروز بهترین فرصت را برای امتیازگرفتن پیش رو دارد. نفت تهران شروع خوبی در لیگ داشت اما هفته قبل با سه گل مغلوب پرسپولیس شد. در جمع نفتی‌ها چند تراکتوری سابق دیده می‌شوند که محمد نصرتی و محسن بنگر شاخص‌ترین آنها هستند. نفت در این هفته باز هم درگیر مشکلات مالی و اعتصاب بود و باید دید سرنوشت این تیم بحران‌زده چه می‌شود.

داربی اصفهان دیگر بازی امروز است. سپاهان با زلاتکو کرانچار در شروع لیگ بد کار کرده و فقط دو امتیاز گرفته است. ذوب‌آهن هم پنج‌امتیازی است.

هر دو تیم از این بازی برد می‌خواهند. سپاهان می‌خواهد به وضعیت نامطلوبش پایان دهد، ذوبی‌ها هم برای رسیدن به صدر جدول چشم به سه امتیاز این بازی خانگی دارند. در دیگر بازی امروز هم دو تیم جنوبی پارس جنوبی‌جم و صنعت نفت آبادان به مصاف هم می‌روند. پارس جنوبی که از شهر کوچک جم در استان بوشهر می‌آید در اولین حضور خود در لیگ برتر با دو برد پیاپی در صدر جدول قرار گرفت. جمی‌ها در هفته سوم هم کوتاه نیامدند و در خانه سپاهان به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کردند.

پارس جنوبی امروز در دومین دیدار خانگی خود در تاریخ لیگ برتر، میزبان صنعت نفت آبادان است. نفت آبادان دیگر نماینده جنوب کشور در لیگ برتر هم شروعی مقتدرانه داشته است. این تيم با اتکا به درخشش بازیکنان خارجی‌اش، دو برد ارزشمند در آبادان داشته و حالا به دنبال اولین امتیاز خارج از خانه است.

رشت به دنبال اولین امتیاز

سه بازی هفته چهارم هم فردا انجام می‌شود. سیپدرود رشت که در اولین حضورش در لیگ برتر سه باخت کسب کرده، می‌خواهد اولین امتیاز را دشت کند. این تیم فردا میزبان پیکان است. پیکان هم شروع جالبی نداشته و هنوز بردی کسب نکرده است.

فولاد خوزستان پس از برد ارزشمند هفته قبل در خانه سیاه‌جامگان، میزبان گسترش فولاد است. گسترش هم هفته قبل یک برد ارزشمند مقابل سپیدرود به دست آورد. پدیده هم پس از باخت هفته قبل خود در آبادان، میزبان استقلال خوزستان است. هر دو تیم چهارامتیازی‌اند و هفته گذشته شکست خوردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج