۵۸۳۶۹۳
۱۸ نظر
۵۰۱۱
۱۸ نظر
۵۰۱۱
پ

مرگ عجیب شهروند اصفهانی در تصادف

مرد مصالح فروش در صحنه تصادفی عجیب، با موتور به پشت نیسان یکی از مشتری‌هایش برخورد کرد و درپی انحراف از مسیر زیر چرخ‌های کامیون پسر راننده وانت افتاد و به طرز دلخراشی جان باخت.

روزنامه ایران: مرد مصالح فروش در صحنه تصادفی عجیب، با موتور به پشت نیسان یکی از مشتری‌هایش برخورد کرد و درپی انحراف از مسیر زیر چرخ‌های کامیون پسر راننده وانت افتاد و به طرز دلخراشی جان باخت.
صبح سه‌شنبه ۲۴ مرداد «مهدی» مانند هر روز، از همسرش، دختر ۶ ساله و پسر ۲ ساله‌اش خداحافظی کرد و سوار بر موتورسیکلت، راهی محل کارش- مصالح فروشی- شد. حدود ساعت ۸ صبح او به خیابان آیت‌الله غفاری -زینبیه- اصفهان رسید. اما ناگهان درتصادفی عجیب از پشت به نیسانی برخورد کرد و پس از اینکه با بی‌تعادلی روی زمین و زیر کامیون افتاد در زیر چرخ‌های آن کشته شد.
با حضور پلیس و نیروهای امدادی در محل، امدادگران پس ازمعاینات لازم، از مرگ موتورسوار۳۸ ساله خبر دادند. بدین‌ترتیب راننده نیسان و کامیون که پدر و پسر بودند بازداشت شدند.محمد مبینی، برادر «مهدی» با چشمان اشکبار ضمن بیان این مطلب به خبرنگار گروه حوادث «ایران» گفت: «آن طور که شواهد و کروکی نشان می‌دهد برادرم با موتورش از سمت چپ به پشت نیسان خورده و روی زمین پرتاب شده وسپس زیر کامیونی رفته که در موازاتش درحرکت بوده است.
این درحالی است که تردد کامیون و وسایط نقلیه سنگین در خیابان غفاری ممنوع است و نمی‌دانم این کامیون آنجا چه کار می‌کرده است. وقتی هم پلیس آمد و تحقیق کردند مشخص شد راننده دو خودروی باری پدر و پسر هستند. اما از آنجا که در کروکی پلیس، برادرم مقصر تصادف شناخته شده بود، هر دو راننده پس از دو ساعت بازداشت، بدون هیچ وثیقه‌ای آزاد شدند.»مرد داغدار ادامه داد: «بعد از اینکه اطلاع پیدا کردیم برادرمان مقصر شناخته شده بلافاصله به محل رفتیم.
نکته عجیب اینکه موتور برادرم بعد از این تصادف مرگبار سالم بود و هیچ خط ترمزی روی مسیر دیده نمی‌شد. این خیابان پر از سرعت گیر است و حتی اگر برادرم بر فرض محال سرعت داشته باید پشت نیسان ترمز شدید می‌کرد که با این شرایط هم موتورش خرد می‌شد وهم اینکه رد ترمزش می‌ماند اما چنین اتفاقاتی نیفتاده بود.
ضمن اینکه تردد کامیون در این خیابان ممنوع است و هیچ کس به این موضوع هم توجهی نداشت. این پدر و پسر هر دو مشتری‌های برادرم بودند اما حتی تا این لحظه هیچ تماسی هم برای تسلیت یا ابرازهمدردی نداشته‌اند!»مرد داغدار که خواستار پیگیری ویژه پلیسی، قضایی این مرگ مرموز بود، اظهارداشت: «همسر برادرم که فرزند سومشان را باردار است، حال خوبی ندارد و دختر ۶ ساله و پسر ۲ ساله‌اش هم مدام بهانه پدرشان را می‌گیرند. تنها خواسته ما از پلیس و دادستانی اصفهان این است که پرونده این تصادف را به‌طور جدی مورد بررسی قراردهند تا ابهامات عجیب موجود هرچه سریعتر برطرف شده وخدای ناخواسته خون برادرمان پایمال نشود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طفلکی..هر چی بلاست سر آدم های ضعیف میاد.حالا اگر به جای موتور یه شاسی بلند داشت الان سالم بود

    • بدون نام

      این حادثه برلی برادر ما هم اتفاق افتاد شرایط دقیقا همین طور بود ولی نهایتا رای دادگاه منجر به دریافت دیه نیم بها شد . جالب اینکه اصلا قانون نمیگه اینجا تردد کامییون ممنوع است .

    • طوطی

      مرگ و زندگی دست خداست ،موتور و شاسی بلند نداره دوست عزیز

      پاسخ ها

      • بهادر

        خدا هم میگه من به آن عقل دادم که بتونی سالم و تندرست زندگی کنی اگر به حذف شما پیش بریم نه باید دکتر بریم نه از وسائل ایمنی استفاده کنیم نه پشت چراغ قرمز بایستیم نه ماشینامون ترمز داشته باشه چون ا طبق گفته تو اگر عمری باقی باشه نمیمیریم

      • هادی

        بلی ربط داره...مرگ و زندگی فقط 50درصد دست خداست..وسیله نقلیه ایمنی هم 50درصد نقش داره عزیز

    • بدون نام

      تردد کامیون ممنوع هم باشه نهایتش یک جریمه 40 هزار تومانی داره. اگر واقعا توطئه در کار نبوده مقصر خودش هست که باید به جلو توجه میکرد. 1 عدم توجه به جلو 2 عدم رعایت فاصله مطمئن 3 عدم رعایت سرعت مجاز در معابر شهری 4 احتمالا عدم حرکت بین خطوط 5 احتمالا تغییر ناگهانی خط حرکت و .....

    • بدون نام

      این موتوری های کله خر هیچی نمیفهمند
      عینه گاو میرونند

    • طوطی

      من معتقدم تاریخ مرگ هر کسی رو پیشونی اون شخص حک شده ک به اون روز برسه هیچ راه فراری نیست .

      اگه قراره منو ماشین بزنه میزنه حتی اگه من عاقلترین شخص باشم

      مردن چه ربطی به عقل وخر د داره !!!

      پاسخ ها

      • عقل خوب چیزیه

        پس کلا هیچ حفاظتی از خودت نکن چون بهرحال در روزی که باید بمیری می میری و روزهای دیگه نه تصادف خواهی کرد نه سکته خواهی زد نه چیزی!!!

      • بدون نام

        کلی مرگ برای همه هست حالا ممکن است دیر یا زود شود ولی ما احترام مرده ها را از زنده ها بیشتر داریم که به درد نمیخورد مرده که مرد و خاک شد حسابش پاک شد این دیگر صغرا کبری ندارد خدا رحمتش کنه با هم با ادب صحبت کنید،

    • مهدیوند

      کابربدون نام15/16حرف دهنت بفهم درست صحبت کن پشت سرمرده حرف نزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من موندم از افرادیکه بدون اینکه هیچگونه تعقلی در حرفهاشون باشه میگویند و ملاحظه هیچ چیز را نمیکنند بابا یه کم ادب و نزاکت بد نیست هاآآ پیشونی نوشت نیز از اون خرافه پذیری هاست عقل چیز بدی نیست بیایید پارسی را پاس بداریم و ادب را رعایت کنیم و باهم دوست و مهربان باشیم،
        صد بدی کردی و دیدی ثمرش را! نیکی چه بدی داشت که یک بار نکردی؟ موفق باشید

    • بدون نام

      طوطی بانظرت موافقم ولی بیچاره همسرش با3تا بچه.خدارحمتش کنه

      پاسخ ها

      • هادی

        چی رو باهاش موافقی؟؟چون طوطی یه زن هس موافقی؟؟اگه اون فوتی..برادرت بود باز با طوطی موافق بودی؟؟؟

    • مرتضی

      همسرش هم خدایی داره ونیز بچه هایش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هادی جان عزیز. به شما بگم که. طوطی مرد است و زن نیست! انسان موجود انعطاف پذیری است و خودرا با شرایط سخت و دشوار تحمل و وفق میدهد خداوند به همسر و فزندان خردسال و خانواده اش صبر عطا کند و اورا موردش عفو آمرزش قرار دهد این دنیا زندان مومن است و بهشت کافر، مجدداً عرض کنم که طوطی مرد است

    • مهدی

      ورود وسایل نقلیه به محل هایی که تردد ممنوعه جریمه داره و جریمش ۸۰ هزار تومانه و به معنی این نیست اگه سانحه ای اتفاق بیفته مقصر صانحه عوض بشه....ورود به محدوده زوج و فرد ممنوعه یا طرح اصلی....اگه شما در این محدوده تصادف کنید و مقصر نباشید چون وارد منطقه ممنوع شدید مقصرید؟؟

    • فرهاد

      خدا به خانواده اش صبر بده کامیون بیمه داره کروکی رایجوری میکشیدن حداقل زن سه تا بچه اش دیه پدرشونو میگرفتن پول جای پدر پر نمیکنه ولی یکم مشکلات کم میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج