۵۸۳۶۹۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

صدور حکم مرگ برای میهمان جنایتکار

مرد میهمان که نیمه‌های شب با کارد آشپزخانه، صاحبخانه را در خواب به قتل رسانده بود صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد.

روزنامه ایران: مرد میهمان که نیمه‌های شب با کارد آشپزخانه، صاحبخانه را در خواب به قتل رسانده بود صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد.
در این جنایت که یکم دی سال ۹۴ در اشتهارد کرج رخ داد، مرد ۳۹ ساله‌ای به نام یونس با ضربات کارد کشته شده بود.کارآگاهان در جریان تحقیقات تخصصی، مردی به نام فریدون را دستگیرکردند که شب جنایت میهمان مقتول بود.عامل جنایت دربازجویی‌ها گفت: «در کلاس‌های ترک اعتیاد با یونس(مقتول) آشنا شدم و پس ازآن با هم دوست شدیم.
شب حادثه در کلاس ترک اعتیاد بودیم که به دعوت یونس به خانه‌اش رفتیم و با هم شام خوردیم و خوابیدیم، اما من انگیزه‌ای برای کشتن‌ او نداشتم. آن شب وقتی خوابیده بودم ناگهان از خواب بلند شدم، به آشپزخانه رفتم و چشمم به کارد خورد که آن را برداشتم و رفتم سراغ یونس و با یک ضربه چاقو او را کشتم.من از حدود ۳۰سال قبل دچار افسردگی بودم و دارو مصرف می‌کردم. به همین خاطرشب حادثه هم حالت عادی نداشتم.
آن شب پس از کشتن صاحبخانه صبر کردم تا صبح شود، بعد سرکارم رفتم.وی درباره پوشیدن کفش‌های صاحبخانه گفت: «نمی‌دانم، آن روز صبح حالم خوب نبود و بدون اینکه متوجه باشم کفش‌های مقتول را پوشیدم. آقای قاضی اعتیاد باعث بدبختی‌ام شده من ازدواج کردم اما همسرم به خاطر اعتیادم طلاق گرفت.»
وی با اظهار پشیمانی روبه قضات دادگاه گفت: «من بدون اینکه متوجه باشم مرتکب قتل شدم، اما می‌دانم که اشتباه بزرگی کردم و تمام این اشتباهم به خاطر اعتیادم بود و مواد مخدر زندگی‌ام را سیاه کرد.» پس از پایان جلسه قضات دادگاه متهم را به قصاص نفس-اعدام- محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم نصف ایران معتاده شایدم بیشتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج