جاباما
۵۸۳۷۳۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

اخاذی با انتشار تصاویر خصوصی زن جوان

مردی که با انگیزه اخاذی میلیونی پس از دسترسی به عکس های شخصی زنی در بی تالک با تهدید قصد اخاذی از وی را داشت دستگیر شد.

خبرآنلاین: مردی که با انگیزه اخاذی میلیونی پس از دسترسی به عکس های شخصی زنی در بی تالک با تهدید قصد اخاذی از وی را داشت دستگیر شد.

چندي قبل زن جوانی با حضور در دادسراي ناحيه ۲ شيراز مدعي شد كه عكس هاي شخصي اش در اينترنت منتشر و حتی برای خودش ایمیل شده است.
ماموران در تحقیق از زن جوان متوجه شدند که فردي پس از دسترسي به عكس هاي شخصي وي به قصد انتقامجویی و اخاذی اقدام به انتشار اين عكسها در فضاي مجازي و حتی ایمیل آن برای خودش كرده است. با تشکیل پروندهای در این ارتباط در دادسرای شيراز، ماموران پليس فتا ،تحقیقات در این باره را آغاز کردند.
با احضار شاکی برای تحقیقات به مرکز پلیس وی مدعي شد كه در اين رابطه به فردي مظنون نيست.
با شنیدن اين ادعاي وي جستجوهای ویژه برای يافتن متهم ادامه پیدا کرد تا عاقبت ماموران پليس فتا سرنخ هايي به دست آورده و با رديابي هاي پليسي توانستند به ايميل هاي فرد خاطي دسترسي پيدا كنند، از اين رو تحقيقات خود را در اين رابطه متمركز كردند.
در ادامه بار ديگر از شاکی تحقيق شد.
وي گفت: نمیدانم چه کسی اين كار را انجام داده است. من يكي از عكس هايم را که کاملا با فتوشاپ تغییر کرده و برایم ایمیل شده بود دیدم مدتی قبل پي بردم كه نه نتها آن عكس بلكه عكس هاي ديگري از من در فيس بوك، تلگرام، وایبر و بی تالک منتشر شده و در زير عكس ها الفاظ ركيكي نوشته شده است زماني كه عکسهای خصوصیام را ديدم شوكه شدم تا اینکه ایمیلی به دستم رسید که محتوای آن این بود که اگر میخواهی عکس هایت در صفحههای دیگر منتشر نشود باید به من ۳۰ میلیون بدهی!
با انجام تحقيقات از شاکی ماموران سرنخي به دست نياوردند از اين رو بازپرس دستور رسیدگی به پرونده را داد و گشتهای اینترنتی پلیس در فضای مجازی به ردیابی های تخصصی دست زدند و توانستند سرنخی از فردي به دست آورند که در پشت این نقشههای شوم قرار داشت.
تیم های اطلاعاتی با دستور بازپرس خروجی های رایانهای را تحت نظر قرار دادند و توانستند محل دقیق این جوان تبهكار را در شیراز ردیابی کنند.
وقتی پاتوق اینترنتی متهم فضای مجازی در تیررس پلیس دنیای رایانهای قرار گرفت مشخص شد این فرد در منزلش نقشه شوم خود را به مرحله اجرا گذاشته است.
تحقيقات بعدي، سرنخهاي ديگري را در اختيار ماموران قرار داد و مشخص شد كه متهم چند سال قبل یکی از دوستان وی در فیس بوک بوده است.
با این سرنخ ماموران اين مرد را دستگير كرده و به شعبه ويژه رسيدگي به جرائم اينترنتي آوردند.
وي در بازجويي هاي اوليه منكر هرگونه بزهي شد اما در بازرسي از كامپيوتر نامبرده با به دست آوردن سرنخ هايي وي به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعي شد كه با انگيزه اخاذی دست به اين كار زده است .
وي ادامه داد: چند سال قبل به او علاقه داشتم و چندين بار به خواستگاری اش رفتم اما او طفره می رفت.
مدتی قبل با فتوشاپ عکسهای او را دستکاری کرده و برایش ایمیل فرستادم و تهدید کردم که اگر به من پول ندهد، عکس ها را در تمامی صفحات منتشر می کنم.به دنبال آن عكس هاي شخصي او را در بی تالک و تلگرام قرار دادم. مي خواستم هر طور كه شده از او اخاذی کنم.
متهم در تمامي مراحل تحقيقات به بزه ارتكابي اعتراف كرد و هدف از انجام اين كار را اخاذی بيان كرد.

پرونده وي در دادسراي ناحيه دو شيراز در حال رسيدگي است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      این بیتاک منبع فساده و مسبب بسیاری از جنایات و زناها و از هم پاشیدگی خونواده هاست و باعث ترویج شهوت شده

    • آقای وکیل

      مگه در حال حاضر تصویر خصوصیه دخترا خیلی مهمه واسشون؟ والا توی اکثر گروههای تلگرامی خانما و دخترایی هستن که تصویر پروفایلشون پره از عکسای بدحجاب خودشون... دیگه داره تبدیل به یه فرهنگ میشه. حتی بین خانواده های شهرستانی و خانواده ی قشر ضعیف هم تبدیل به یه چیز عادی شده

    • بدون نام

      خانم های عزیز مواظب باشین مردای الان این ججوری شدن یا باید بهشون مثبت بدی یا منتظر یه گلوله یا یه شیشه اسید باشی خوب خوبه اش میشه اخاذی هست و دادن میلیون ها تومن پول چرا چون جرات کردی و بهشون نه گفتی

      واحد عجیبش هم اینه که همگی مردا مون از زن متنفر هستن و باعث تمام مشکلات شون خانم ها رو میدونن و اصلانم حاضر نیستن ازدواج کنن

      خدایا از دست این موجودات عجیب الخلقه خودت نجاتمون بده
      آمین

    • بدون نام

      این تکه رو اصلا خوب نیومدی یعنی چه آخه همگی مرد ها اززن متنفرهستندچرا جمع میبندی ؟ لطفا خشونت جنسیتی رو کناربگذارید! زن ومرد نداره خوب وبد دربین شان پیدا میشه.

      پاسخ ها

      • اندیمشک

        زن ومرداز هم بدترن ولابخداولی زن هابیشتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج