جاباما
۵۸۳۷۵۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصویر لو رفته از نیکون D۸۵۰ را ببینید

اگر عکاس هستید و به دنبال یک دوربین جدید می‌گردید، محصول جدید نیکون قطعا نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند. حتی شرکت نیکون هم ساخت این دوربین را تایید کرده اما هنوز جیزی از آن لو نداده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: می‌دانیم که شرکت نیکون در حال ساخت دوربین جدیدی به اسم D۸۵۰ است. در چند وقت گذشته هم کلی شایعه و اطلاعات از این محصول به بیرون درز کرده بود و تقریبا با این محصول آشنا شده بودیم. حالا امروز هم تصویری از این دوربین به بیرون درز کرده است. البته تصویر لو رفته مربوط به مدل واقعی می‌شود؛ اما تمام ظاهر دوربین را نشان نمی‌دهد.
تصویر لو رفته از نیکون D850 را ببینید

اگر عکاس هستید و به دنبال یک دوربین جدید می‌گردید، محصول جدید نیکون قطعا نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند. حتی شرکت نیکون هم ساخت این دوربین را تایید کرده اما هنوز جیزی از آن لو نداده است. با توجه به تصویر لو رفته مشخص شده که این دوربین به فلاش مجهز نشده و احتمالا برای آن باید فلاش جداگانه خریداری کرد.
تصویر لو رفته از نیکون D850 را ببینید

دوربین D۸۵۰ یک محصول فول‌فریم خواهد بود که گفته شده از یک سنسور ۴۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این سنسور توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را دارد. همچنین گفته از تکنولوژی فوکوس خودکاری که روی دوربین D۵‌ قرار گرفته بود، بهره می‌برد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این دوربین قطعا قیمت ارزانی نخواهد داشت. امیدواریم به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج