۵۸۳۸۰۸
۳۶ نظر
۵۰۱۳
۳۶ نظر
۵۰۱۳
پ

اعترافات متهم پرونده سرهای بریده در تهران

پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی از پرونده سرهای بریده شده آقا و خانم جوان در محدوده خیابان شیخ بهایی تهران توسط ناپدری را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی از پرونده سرهای بریده شده آقا و خانم جوان در محدوده خیابان شیخ بهایی تهران توسط ناپدری را اعلام کرد.

ساعت ۲۳:۰۰ مورخه ۱۱/۰۵/۱۳۹۶، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر کشف سرهای بریده شده متعلق به انسان در محوطه‌ای خاکی در خیابان شیخ بهایی - پائین تر از اتوبان همت به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد.

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی اولیه مشخص شد که سرهای پیدا شده متعلق به آقا و خانمی حدودا ۳۰ الی ۴۰ ساله است که آثار شلیک گلوله به سر هر ۲ نفر آنها مشهود بوده و قاتل یا قاتلین به منظور عدم شناسایی هویت این زن و مرد جوان اقدام به سوزاندن آنها کرده‌اند‌.

بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ و دادسرای امور جنایی تهران اعلام و تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و قاضی کشیک ویژه قتل در محل کشف سرهای بریده شده حاضر شدند.

اسلحه‌هایی که قاتل برای کشتن ۲ جوان از آن استفاده کرده
اعترافات متهم پرونده سرهای بریده در تهران

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
آغاز تحقیقات و شکار تصویر خودرو عامل جنایت
با آغاز اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده محل کشف سرهای بریده شده موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو شاسی بلند شدند که ساعاتی قبل از کشف سرها در نزدیکی محل توقف داشته و دقایقی پس از پیاده شدن راننده از ماشین، آتش در محل کشف سرهای بریده شده شعله ور شده است.
کشف قسمت‌های دیگری از اعضای زن مقتول

در شرایطی که در طول مدت زمان آغاز رسیدگی به این پرونده هیچگونه طرح شکایتی مبنی بر فقدان آقا و خانم جوان با مشخصات مورد نظر کارآگاهان در هیچکدام از مراکز انتظامی و کلانتری‌ها ثبت نشده بود، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود موفق به کشف قسمت‌های دیگری از بقایای متعلق به جسد زنی شدند که در بررسی‌های تکمیلی اطمینان پیدا کردند که اعضای بدن کشف شده در محل بازیافت منطقه کهریزک متعلق به بدن یکی از مقتولین پرونده است.


اعترافات متهم پرونده سرهای بریده در تهران

شناسایی و دستگیری عامل جنایت
کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی پیرمردی ۷۵ ساله در منطقه امیرآباد شدند که بنا بر اظهارات همسایگانش با همسر، پسر و عروسش زندگی می‌کند اما از چند روز پیش و به صورت ناگهانی پسر و عروسش به نام‌های بهرام (۳۸ ساله) و نسرین (۳۵ ساله) دیگر در محل زندگی شان مشاهده نشدند.
تحقیقات در خصوص علت غیبت بهرام و نسرین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما پیرمرد در اظهارات اولیه همچنان مدعی آن بود که بهرام و همسرش نسرین در حدود ۱۰ روز پیش از خانه خارج شده و از آن زمان تاکنون دیگر اطلاعی از آنها ندارد.

با توجه به شواهد بدست آمده در خصوص احتمال اطلاع این پیرمرد از جنایت و با هماهنگی بازپرس پرونده، کارآگاهان به محل سکونت این پیرمرد مراجعه کرده و در اولین مرحله موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری شاسی بلند دقیقا مشابه خودرو شاسی بلند شناسایی شده در تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده کشف سرهای بریده شدند.

اعترافات متهم پرونده سرهای بریده در تهران
با توجه به قوی شدن احتمالات در خصوص ارتکاب جنایت توسط ناپدری بهرام، بازرسی از محل سکونت این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با حضور تیم‌های تخصصی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، آثار وقوع جنایت در محل کشف و پیرمرد (ناپدری بهرام) به ناچار لب به اعتراف گشود و در ساعت 18:00 روز چهارشنبه مورخه 25/06/1396 (همزمان با بازدید سردار رحیمی از پلیس آگاهی تهران بزرگ) به قتل بهرام و همسرش اعتراف کرد.
اعترافات متهم به قتل

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از مدت‌ها قبل با بهرام اختلاف داشتیم چون او معتاد شدید به شیشه و کراک بود و تمام وسایل زندگی را می‌برد و می‌فروخت؛ قالی، طلا، نقره، وسایل زینتی، هر چیزی که در خانه قابل فروش بود می‌برد و می‌فروخت؛ ما بچه دار نمی‌شدیم و بهرام فرزند خواهر همسرم بود که ما از کودکی او را به خانه خود آورده و بزرگ کرده بودیم.

وی در ادامه اعترافتش افزود: [از چند روز پیش از جنایت] تنش و درگیری مابین ما بیشتر شد [طوری که بهرام] حتی همسرم را کتک زد [به همین علت] همسرم را روز یکشنبه مورخه 08/05/1396 به خانه خواهرش فرستادم و من با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم. [روز یکشنبه مورخه 08/05/1396 بهرام] دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و ضربه به دیوار کرد؛ رفت داخل آشپزخانه؛ می‌خواست برگردد به اتاق خودش که من در را باز کردم و سریع تیراندازی کردم؛ افتاد روی زمین؛ رفتم جلو و تیر دوم را به سرش زدم.

متهم در توضیح بیشتر تصریح کرد:‌ زن بهرام با شنیدن صدای تیراندازی آمده بود که ببیند چه شده؛ تا از لای در بیرون آمد با تیر به سینه‌اش زدم. رفت و افتاد روی تخت؛ وقتی رفتم داخل دیدم روی تخت افتاده که تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. سپس با اره [برقی] که از قبل در خانه بود شروع کردم به ....؛ از روز جنایت در خانه تنها هستم و موضوع را به هیچ کس نگفتم و از آن روز همسرم هنوز به منزل نیامده است ....

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب هر 2 جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر هیجان انگیز. شبیه فیلمهای هالیوود شده

    • بی نام

      اینا دیگه چه موحودین کشتن و بعد مثل اب خوردن سلاخی میکنن انگار نه انگار ...صد رحمت به حیوانات حداقل همجنس خود نمیکشن و سلاخی نمیدونم .. نیا عوض شده حیوانم ارزوست

    • بدون نام

      ریشه اعتیاد جوانان را بخشکانید که معضلی برا خانواده‌ها و جامعه شده است.

    • بدون نام

      چطور تونستی.بعد هم مثله شان کنی.سقوط اخلاقیات در جامعه به کجا میرویم.

    • بدون نام

      مال(بچه) مردم دل بیرحم!! بچه خودت بود ک با اره برقی نمیافتادی ب جونش! گور بابای خواهر زاده زن!! بزن تیکه تیکه ش کن

    • خوزستان

      خدایا این انسان به کجا خواهد رسید ،فرق این پست فطرت با داعش در چیست او غریبه میکشد اما این خودی،،،،،خدایا به تو پناه میبرم

    • سعید

      معتاد فقط باید اینجوری کشته بشه ...ایول

    • علی

      سگ کثیف سرشو ببرین....پیرمرد اینکاره ...کفتار پیر

    • بدون نام

      به نظرم مرده.روانیه..نیاز به مداوا داره...یا اینکه زیاد فیلم میدیده..روش ااثر گذاشته

    • علی

      حیف ک دستم بهت نمیرسع و گرنه زنده زنده زبونتو از حلقومت بیرون میکشیدمو با چاقو میبریدمش

      پاسخ ها

      • نیما

        باوووو چه ملت بی اعصابی همه قصد کشتنش دارن خوب شما خودتون با اون چ فرقی دارین
        کنترل کن برادر تا خودت کسی نکشتی

    • بدون نام

      وا خب بیرونشون میکردی چرا کشتی خدا ما رو یک لحظه به خومدن وا نذاره

    • بدون نام

      یاخدااااااااااا

    • للللل

      مار تو استینش پرورش میداده حالا چرا اون زن بیچاره را کشته

    • بهزاد

      یادش بخیر بازی evil4

    • بی نام

      انسانیتت کجا رفته ..عروسه بیچاره چه گناهی داشت ..لعنت بر وجودت ...

    • بدون نام

      يا خدا آدم ياد اين فيلماي ترسناك ميفته

    • طوطی

      با اره برقی سر دو تا جوون رو بریدی !!!؟؟
      معتاد بود به درک سهمشو میدادی از خونه بیرونش میکردی ،روانی زنش چه گناهی داشته آخه؟؟!!

      پاسخ ها

      • بهزاد

        اون فرد سهمی از خونه نداره چون رابطه ی با قاتل نداره

    • مرمز

      دروغ ميكه كه معتاد بوده بسر معتاد بود زنش جي اونم معتاد بود كه كشتش

    • بدون نام

      بی معرفت حداقل دیگه چرا باگلوله تو سرش زدی

      اره برقی دیگه......

    • محمدرضا

      نامرد

    • بدون نام

      96 شهریور26هنوزمونده واسه جنایت!

    • بدون نام

      چقدر وحشتناک... همین اطراف چتد روز پیش. ی نفر هم خونشو ب همین راحتی میکشه و سلاخی میکنه دقیقا مث بازیهای خشن کامپیوتری

    • پاینده ایران

      با گلوله پسر و همسرش رو کشتی بعد با اره برقی افتادی به جونشون اونوقت میگی پسره معتاد بود؟؟ بنظرمن که خود مرده شیشه ای بوده که تونسته همچین کاری بکنه...

    • بدون نام

      پسره معتادبوده حقش بوده که بمیره ولی زن بدبختشونباید میکشدواقعا دولت بایدیه فکری بحال معتادان بکنه که اینجوراتفاقهانیفته خیلی ناراحت کننده است

    • بدون نام

      حالا اون کسانی که کفته بودن قاتل این سر های بریده حتماً افغانی هست برن کمی خجالت بکشن ما ایرانیا روی هر چی قاتل هست سفید کردیم

      پاسخ ها

      • طوطی

        وطن فروش
        افغانی غلط میکنه همچین کاری بکنه ،دود مانشو به آتیش میزنیم

    • بدون نام

      گفتین پسره معتاد بوده و حقش بوده؟ پسره معتاد بوده درست که البته این حرف اون جانی دیوانه اس ولی این پیر مرد کفتار صفت چی بوده دو انسان رو تکه تکه کرده و راحت داشته به زندگیش ادامه میداده این شخص به معنای واقعی یه حیوان خون خوار بوده نمیشه بهش حق داد واقعا چطور میشه کسایی بگن طرف معتاد بوده و حقش هست خودش و خانواده اش همچین مرگ وحشتناکی داشته باشن کمی فکر کنین و بعد همچین نظر هایی بدین

    • بدون نام

      کاربر بهزاد 17:53 برادر اگه برای بچه ای که به فرزندی گرفته شده شناسنامه به نام پدر خوانده گرفته شده باشه تمام حق و حقوق یک فرزند بهش تعلق میگیره

    • بدون نام

      در جانی بودن قضاوت محض وقتل با خونسردی ونقشه قبلی هیچ حرفی نیست مجازات می شه ولی قضاوت راجع به این قاتل نکنید ا،اتفاقا باید جامعه شناسان روی وی قبل اعدام مطا لعه تا علت شناسایی بشود کسی که سوسابقه ندارد چطور به این وضع می افتد حداقل از موارد جدید پیشگیری کرد.

    • بدون نام

      طوطی وطن فروش نیستم ولی انسانیت سرم میشه عادت نکردم سرم بکنم زیر برف همه دنیا رو بد بدونم و بگم ما ملت ایران بی عیب و نقص هستیم انصاف حالیمه رحم مروت سرم میشه دیگران رو به خاطر کاری که نکردن محاکمه نمیکنم همچین جنایت هایی ثابت می کنه که در بدی از دیگران جلو تر نباشیم عقب تر نیستیم فقط خواستم یاد آوردی کنم بی خود و بی جهت به دیگران تهمت نزنیم اول یه نگاه به خودم بکنیم و بعد دیگران رو محکوم کنیم نمیدونم حرفام رو فهمیدی یا نه

    • بدون نام

      عع طوطی داره میگه افغانی غلط می کنه یعنی ما خودمون این کارا رو میکنیم دیگه افغانی چرا خخخخ
      مگه نه ز و طوطی

    • بدون نام

      چه اسلحهای داشته رفته جنگ این بابا فکنم داعشی بوده

    • بدون نام

      تورخدا یه کارکنیدمردم مثل زامبی شدن کمک

    • بدون نام

      پیرمرد بیچاره همه اموالشو به اسم پسره کرده بوده زن پسره هم معتاد بوده از خونه هم انداخته بوده بیرون با قفل بر برگشته بوده پیرمرده رو کتک میزده میره شکایت میکنه دوماه میره زندان برمیگرده دوباره روز از نو روزی از نو جون به لبش کرده بود شما بودین چیکار میکردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج