۵۸۳۸۱۶
۲۹ نظر
۵۰۰۲
۲۹ نظر
۵۰۰۲
پ

روایت برادر آقای گل از شب تلخ خانواده طارمی

اتفاقات رخ داده در جریان بازی با سیاه جامگان برای آقای گل پرسپولیس باعث شد تا این بازیکن به سوژه اول این روزهای فوتبال ایران تبدیل شود.

ورزش سه: در جریان بازی با سیاه جامگان برخی از طرفداران حاضر در ورزشگاه آزادی درست در لحظاتی که مهدی طارمی موقعیت های گلزنی را از دست می داد شروع به سردادن شعارهایی در راستای حمایت از گادوین منشا کردند که این اتفاقات به مذاق آقای گل پرسپولیس و سایر بازیکنان این تیم خوش نیامد و با موضع گیری آنها روبرو شد. در حالی که خود مهدی طارمی سکوت اختیار کرد و ترجیح داد حرفی نزند برادر این بازیکن محمد طارمی که در تیم ایران جوان بوشهر حضور دارد حرف هایی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

شب تا صبح خانواده ما خواب به چشم شان نیامد

بعد از بازی اشک ما را درآوردند! شب تا صبح خواب به چشم خانواده ما نیامد چرا؟ به این دلیل که می دیدیم یکسری از خدا بی خبر با برنامه ریزی به دنبال ضربه زدن به مهدی بودند، چرا؟چون او به کسی باج نمی دهد! مگر مادر من چه گناهی مرتکب شده که شب تا صبح باید اشک در چشمانش سرازیر باشد و ما با دیدن این صحنه دنیا روی سرمان خراب شود.

نه تنها مهدی بلکه اشک مادرم را در آوردند

راستش را بخواهید قرار نبود حرفی بزنیم چون ما خانواده ای اعتقادی و مذهبی داریم که همه چیز را به خود خداوند واگذار می کنیم اما وقتی می بینم بدون هیچ دلیل خاصی پشت سر برادرم شعار می دهند، اشک مادرم را در می آورند و آرامش را از خانواده طارمی می گیرند. دیگر نمی توانم سکوت کنم و حرفی نزنم. مطمئن باشید آه و ناله مادر ما پشت سر آنهایی است که با نامردی و ناجوانمردی این گونه با اعتبار یک خانواده و جوان بازی می کنند.

در هیچ کشوری با مرد سال فوتبال شان این رفتارها نمی شود

هیچ کجای دنیا با مرد سال فوتبال یک کشور، بازیکنی که از همه چیز خود گذشته تا باعث شادی فوتبالدوستان و طرفداران تیم باشگاهی خود شود این گونه رفتار نمی کنند و متاسفم که می بینم مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی در راستای حمایت از آقای گل و بهترین بازیکن خود انجام نمی دهد. باشگاه باید تکلیف یک سری بوقچی که برای خود دیکتاتوری به راه انداخته اند را روشن کند چون با مهدی طارمی شروع کردند و به بقیه هم می رسانند چون دنبال اهداف و منافع خود هستند.

روح منشا از این اتفاقات خبر ندارد

مهدی در تمام این سه سالی که به تهران آمده و افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را پیدا کرده تنها به عشق هواداران واقعی این باشگاه نه یک مشت بوقچی و ... ستاره بی حرف و حدیث فوتبال ایران و نماینده شایسته پرسپولیس لقب گرفته است تا جایی که حالا شانس رسیدن به عنوان مرد سال آسیا را دارد اما چه شد که به یکباره همه این موارد فراموش می شود و برای لج و لجبازی و بازی با آبرو و اعتبار مهدی طارمی در شعارها پای تشویق بازیکن دیگری به میان می آید؟! بازیکنی که مطمئنم روحش از این اتفاقات خبر ندارد و تنها با نام او با اعتبار یکی دیگر بازی می شود چون هدف شان ضربه زدن به طارمی است که به آنها باج نمی دهد.

راجع به برادرم هر چه توانستند نوشتند

متاسفم برای برخی از رسانه ها که در این مدت هر چه دل شان خواست راجع به مهدی طارمی نوشتند. تا جایی که برادرم را می شناسم می دانم او همواره ارتباط خوبی با رسانه ها داشته اما برخی جاها لازم است که این ارتباط معقولانه و در راستای حرفه ای گری باشد ولی ... بگذریم نمی خواهم حرفی بزنم که سوء برداشت شود و تنها می گویم باید در هرکاری صداقت و خلوص نیت در دستور کار باشد همین و بس.

مهدی نه پهلوان است نه ادعای پهلوانی دارد

مهدی طارمی پهلوان ایران نیست و ادعای پهلوانی هم ندارد چون در خانواده ای بزرگ شده و رشد کرده که به این ارزش ها پایبند است اما دنبال استفاده از رانت و نامش نیست. متاسفانه برخی ها نمی دانند رسم جوانمردی در ورزش ایران چیست و هر کار دل شان می خواهد انجام می دهند! شاید نباید این حرف ها را بزنم چون ممکن است باعث ناراحتی خود مهدی شود اما باور کنید او آن قدر کار خیر انجام می دهد که به خاطر دعاهای خیر پیرو این امور خیریه است که هر روز موفق تر از روز قبل نشان می دهد. نه مهدی طارمی آدمی نیست که این کارها را جار بزند و در بوق و کرنا کند درست مثل اخلاقی که دارد و به هر کسی باج نمی دهد.

تشکر ویژه از بزرگان پرسپولیس

یک تشکر ویژه از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس دارم درست مثل هواداران واقعی این باشگاه و نه آنها که برای رسیدن به منافع شخصی شان از همه چیز خود می گذرند! بزرگان و طرفدارانی که در این برهه پشت سر مهدی طارمی و عقایدش ایستادند چون او را می شناسند و می دانند که بچه پاک و بی ریایی است. آنهایی که مثل برخی عوامل یادشان نرفته که مهدی دو سال آقای گل لیگ شد و کمک کرد تا پرسپولیس دوباره به نام شماره یک در فوتبال ایران تبدیل و باعث افتخار طرفدارانش شود.

جوانمردی در فوتبال ایران رو به زوال است

این واقعیت تلخ را باید یک بار دیگر گوشزد کنم. واقعیتی که خیلی ها در این فوتبال آن را بیان کردند و هشدار دادند اما جدی گرفته نشد. بله، فرهنگ جوانمردی در فوتبال ایران رو به زوال است چون دیگر نه احترامی گذاشتند باقی بماند و نه مردانگی! چرا یک عده باید روی سکوها از جایگاهی که درست یا غلط نصیب شان شده برای رسیدن به منافع خود بهره ببرند و مثل آب خوردن اشک یک جوان و خانواده اش را دربیاورند؟ اگر این فرهنگ فوتبال و ورزش ایران است که باید فاتحه همه چیز را خواند.

پرسپولیس بزرگ می ماند اما با هواداران واقعی

بله متاسفانه دل مادرم را شکستند و خدا این اتفاقات را از نزدیک می بیند. پرسپولیس بزرگ است و بزرگ هم می ماند اما با هواداران واقعی اش نه یک مشت آدم سودجو که با یک هزار تومنی همه چیز خود را به حراج می گذارند و ... حساب آنها از باشگاه پرسپولیس و طرفداران واقعی اش جدا است. طرفداران واقعی که باید آنها را بشناسند و هم سوی برنامه های ناجوانمردانه و دور از انصاف آنها روی سکوهای ورزشگاه نشوند. ای کاش باشگاه همین الان تا دیر نشده جلوی این عده را بگیرد تا پرسپولیس بیشتر از این ضربه نخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فراز

      میلیاردی پول میگره باید خوب بازی کنه. کار مهاجم گل زدنه.

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه همه ی تماشاگرنماها رو

    • الیک.مصطفی

      لیاقت هوادارای لنگ اینه که برگردن به5سال پیش و خاطراتشونو مرور کنن با بهترین بازیکنانتون نتونستید برید تو1/8آسیا اینا همه از صدقه سر مهدی طارمی وبیرانونده .لیاقتتون همینه لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش های شش تایی خفه !!!!

    • پوریا.از بوشهر

      کسانی که به مهدی فحاشی کردن ی مشت ارازل اوباشن که بویی از فوتبال نبردن طرفدار واقعی پرسپولیس از ابن قشر نبستن تا بوده و هست عاشقان پرسپولیس دارای روحیه پهلوانی .صبور و بسیار با ادب این همیشه ثابت کردن ...مهدی جان طرفراران واقعی دوست دارن .و هیچ وقت تنهات نمیزارن .به امید روزهای پر افتخار برای پرسپولیس ..

    • حسین طالبی

      اگه شما بامادرت اشک توچشمانتون بود این همه ناراحت شدید پس جواب چندمیلیون هوادار پرسپولیس وکی بده که همه ناراحت شدن دیشب چندتا خراب کرد ؟پس جواب هوادر چی میشه

    • علی پرسپولیسی

      خوش گذشت بابا ، گل می زد و پاس می داد و اینقدر لوس بازی در نمی یورد این میلیاردر این حرفهارو هم نمی شنید .

    • هیس

      واقعا حرکتشون زشت بود

    • بدون نام

      عزیزم ناراحت نشو مکتب لنگ همینه اونابه پیشکسوتان باشگاه خودشونم فحش میدن میناخانمم که دیگه نگو

      پاسخ ها

      • موسوی

        کیسه کش ،شش تایی لطفا خفه و دخالت نکن.دم از مکتب نزن!!!! که همش لجن هستین!!!

    • حامد

      ازیه لنگی بی فرهنگ انتظاری بیش نیس.هرچند دایومی شان ومقامش بیشترازاین نیس

      پاسخ ها

      • ♡پرسپولیسی ام♡

        کیسه کش با ایت تیم ضعیقتون ببند لطفا

    • بدون نام

      دلتان هم بخواهد مهدی تو تیم پرسپولیس است
      لعنت به کسی که به منشا حمایت کند..... عشق ما پرسپولیسی ها فقط فقط مهدی طارمی است..... زنده باد پرسپولیس زنده باد مهدی طارمی

    • بدون نام

      اخی ک باقی بازیکنا بوق هستن و اقا مهدی ی تنه پرسپولس رو قهرمان کرده عامو جمع کن

    • ali katrina

      وقتی ک رو بهوهمین طرفدارا علامت سکوت نشون میداد,یا روزی ک میخواست بره اروپا بازی کنه و پیش فصل رو میپیچوند شما به عنوان بردار کسی ک خودشو بزرگتر تیم پرسپولیس میدونه کجا بودی ک نصیحتش کنی!؟
      همتون از یه غریبه ک تازه به تیم اومده میترسید,چون نمیخواید از شماها محبوب تر بشه,و روزی ک میبینی همه بایکوتش میکنید,نمیدونم چرا بعضیا میترسند کسی ازشون بالاتر باشه,و تهش میشه همین,دست پیش رو میگیرید ک پس نیوفتید...
      ن آقای طارمی!من نوعی از بوقچی هیچی نگرفتم,ولی واسم بردارتون هیچ محبوبیتی نداره,و اگ منم تو ورزشگاه بودم بازم منشا رو تشویق میکردم,امیدوارم ک این جملم دل کسی رو نشکونه,ولی اون روزی ک برادرتون به تیممون توهین کرد دل خیلی هامونو شکوند

    • مزدا

      خوب تماشاگر هم وقت گذاشته و هزینه کرده تا تشویق کنه واونجا که میبینه داور یا هربازیکنی داره به نوعی موقعیت رو خراب می‌کنه احساساتی میشه واین نه به لیدرربط داره و نه به کسی که بخواد احساسات مردم رو هدایت کنه و خلاصه اینکه بازیکن هم خودش باید بدونه چقدر موقعیت رو خراب کرده و طلبکار نشه

    • ❤❤یه پرسپولیسی هــــــزار آتــیـــــشــــــه❤❤

      واقعا نمیدونم چی بگم گریه یه مادرو در آوردین خدا ازتو نگذره مهـــــــــــدی آقــــای گل ما هوادارای واقعیت هواتو داریم و نمیذاریم توهینی بهت کنن

    • بدون نام

      از خدا بی خبر برادر شما و بانده شه که به منشا پاس نمیدادن هوادار خودش میدونه حقیقت چیه طارمی خیلی جو گیر شده و از صدتا موقعیت یکی رو گل میکنه و میخواد سر پرسپولیس منت بذاره کاش میذاشتن بره لیگ دو یونان بفهمه دنیا دست کیه بهتره در رفتارش تجدید نظر بکنه

    • بدون نام

      محمد جان داداش خودتو ناراحت نکن ----مادرتووووووون همیشه زنده و برقرار بموووونه. اون عده ای که فحش میدن و توهین میکنن خییییلی احمق و بی صبرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! احمقای مریض کارنامه ی طارمی مشخصه بعنوان هواداری که از بچگی عاشق پرسپولیس بوووووده و همیشه تا ابد پرسپولیسی می مانم میگم که کارنامه ی طارمی با فحش های موقتی و مزخرف احمقای مریض خرفت هییییچوقت فراموش نمیشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      پرسپولیییییییس یاد ستاره هاشو مث پروین ها ایرانپاک ها کاشانی ها ، محمدخانی پیوس و . . . . . . طارمی رو همییییییییییییشه زنده نیگه میداره و بهشان افتخار میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      لعنت به افراد بی ظرفیت و زبان نفهم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • صلاح

      پرسپولیس هر افتخاری تو این یکی دو ساله کسب کرده از خیر سر همین طارمی بوده وهست نکنه قبل طارمی رو یادتون رفته ،به عنوان یه استقلالی واقعا بازی طارمی رو قبول دارم قرار هم براین نیست که مهاجم باید هر موقعیتی که دستش بیاد تبدیل به گل کنه یا هر هفته و تو هر بازی گل بزنه،کمی انصاف داشته باشید

    • بدون نام

      مهدی جان فرهنگ کیسه کش همینه ، کافی بود عدد 6 را به آنها نشان می دادی کاملا ساکت می شدند ، انشالله تو بازی با الاهلی با درخشش خود علاوه بر نزدیک شدن به هدف خود که مرد سال آسیاست برسی بلکه پاسخ دندان شکنی نیز به آنهایی که تحمل موفقیت شما را ندارند بدهید

    • بدون نام

      مهدی جان کافی بود عدد 6 را به آن کیسه کش ها که تحمل موفقیت شما را ندارند نشان می دادی به همین راحتی ساکت می شدند

    • ariya

      یعنی اگه دستورمیدی تا کسی روبغیراز طارمی تشویق نکنند

    • بدون نام

      دوست بدون نام،اصلاً تيتر خبر رو خوندي يا اومدي فقط يه توهين به استقلالي هاي عزيز كني و بري؟منطقت تا همين حده كه انگار ما بيكاريم پاشيم بيايم بازي و دلقك بازي هاي بازيكنان و هوادارهاي پرسپوليس رو ببينيم؟نه عمو جان،ما مثل شما بيكار نيستيم!

    • موسوی

      خب به اون داداشت بگو چرا به همه شایعات پایان نمیده!!! میمیره ی بار بهش پاس بده یا موقع تعویض ،منشا میاد داخل بره طرفش!!! راستش داداشت طمع داره و نمیخواد غیر خودش کسی گل بزنه !!!!

    • فاطی

      شماکیسه کشا،، هنوز داغ ۶العینُ دارین

    • بدون نام

      خوب مینا خانم رو بیارن براشون گل بزنه!!!

    • بدون نام

      یعقوب کریمی بعد از یه بازی بد تشویق میشه
      مهدی طارمی بعد از یه بازی بد فحش میشنوه
      تفاوت مکتب تاجی و مکتب لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج