جاباما
۵۸۳۹۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: تماشاگران ما را به بازی بازگرداندند

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: تماشاگران در بازی با نفت آبادان ما را به بازی بازگرداندند و توانستیم به برتری دست یابیم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از هواداران تشکر می کنم , من در عمرم در هیچ جای کشور ندیده بودم. آنها ما را به بازی بازگرداندند.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت تارتار گفته که نیازی به حمایت رسانه‌ها ندارد، تصریح کرد: صحبت من راجع به گزارشگر دیدار سپاهان - پارس جنوبی بود که عدالت را در حق ما رعایت نکرد. اگر رسانه‌ها نباشند، مربی به چه انگیزه‌ای کار کند و بازیکنان چگونه به تیم ملی دعوت شوند؟ از رسانه‌ها می‌خواهم که از من دلگیر نشوند و از همه آنها تشکر می‌کنم. اگر منظور خود را بد رسانده‌ام، عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد دیدار مقابل صنعت نفت اظهار داشت: از هواداران پارس جنوبی تشکر ویژه می‌کنم و در هیچ جای کشور چنین هوادارانی ندیده‌ام. آنها زمانی که گل اول را دریافت کردیم، تیم ما را در شرایط سخت تشویق کردند. این سومین باری بود که تیم ما از حریف با یک گل عقب افتاد و به بازی برگشت. بچه‌ها نشان دادند پتانسیل لازم را دارند و وقت آن رسیده که دیده و به تیم ملی دعوت شوند. آنها زیبا بازی می‌کنند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند. به نظرم آنها لیاقت دعوت به تیم ملی را دارند.

تارتار در مورد قضاوت حسین زرگر داور این دیدار گفت: او داور باتجربه‌ای است و به خوبی بازی را مدیریت کرد. البته ما هم اعتراض‌هایی به او داشتیم. صنعت نفت هم به خوبی بسته شده و خیلی هزینه کرده است. این تیم استقلال و پدیده را شکست داده اما از همه نظر، ما از این تیم سرتر بودیم. چه روی نیمکت، چه بازیکنان داخل زمین و چه هواداران همدل بودیم و این پیروزی را به دست آوردیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد اما نباید توقعات از تیم ما بالا برود اگر چه می‌توانیم تیم بزرگی باشیم و در مقام خوبی از جدول جای بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت تیم ما این است که هر کسی خوب بازی کند در ترکیب اصلی جای می‌گیرد. بازیکنان باید در طول هفته خود را نشان دهند تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند و ما با توجه به نوع بازی، ترکیب را انتخاب می‌کنیم.

تارتار گفت: روی گلی که از صنعت نفت خوردیم، کار کرده بودیم و روی کم‌تجربگی این گل را خوردیم. حتی در نیمه اول هم مالکیت توپ ما 70 به 30 درصد بود. تعویض‌های ما هم جریان بازی را تغییر داد و کاملاً به بازی مسلط شدیم. سال اول حضور ما در لیگ برتر است و ما کم کم باتجربه می‌شویم.

وی با بیان اینکه بازیکنان پارس جنوبی او را به آینده امیدوار کردند، گفت: بازیکنان در دقایق آخر توپ را به کناره‌های زمین بردند تا وقت را تلف کنند و به نتیجه دلخواه برسیم.

تارتار در خصوص بازی نکردن علی دشتی بازیکن بومی پارس جنوبی، خطاب به خبرنگار سوال کننده اظهار داشت: شما در طول هفته کنار ما نیستی. هر بازیکنی که بتواند با تفکرات ما وفق یابد و در تمرینات خوب کار کند، در تیم جای می‌گیرد. دشتی بازیکن خوبی است. مهدی زبیدی در چند هفته اول مصدوم بود و آمادگی لازم را نداشت، در حالی که بازیکن بزرگی است و سال گذشته یکی از بهترین‌های فصل بوده است. او چند هفته اول روی نیمکت بود. ما مربی جم هستیم و همه بازیکنان برای شهرستان جم بازی می‌کنند. در فوتبال دنیا، بازیکن بومی و غیربومی نداریم و مهم این است که پرچم پارس جنوبی بالا برود.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفت چه اتفاقی افتاد زبیدی که عملکرد خوبی نداشته است، به پارس جنوبی آمد، گفت: زمانی که بازیکنان تیم خود را عوض می‌کنند، دچار تغییراتی می‌شوند. مثل منشا و سیامک نعمتی که پس از حضور در پرسپولیس دچار تغییر شده‌اند. جا افتادن بازیکنان در تیم‌های جدید آنها زمان می‌برد. زبیدی مصدوم بود و نتوانست در هفته‌های گذشته بازی کند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که لیاقت حضور در بالای جدول را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج