۵۸۴۱۴۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ساهاکیان: مطمئنم با شکست کره به فینال می رسیم

بی احترامی لبنانی‌ها، انگیزه ما را دو برابر کرد

بازیکن باتجربه تیم ملی بسکتبال ایران گفت: با دفاع عالی توانستیم از جو سنگینی که لبنانی ها به وجود آورده بودند، فرار کنیم.

ورزش سه: با توجه به پایین آمدن میانگین سنی بازیکنان تیم ملی بسکتبال، یکی از نفراتی که در کنار حامد حدادی وظیفه سنگینی را در زمین روی دوش خود حس می کند،‌ اوشین ساهاکیان است. نمایش خوب تمامی بازیکنان تیم ملی باعث شد تا در یک بازی سخت بسکتبال ایران میزبان را از پیش رو برداشته و راهی نیمه نهایی کاپ آسیا شود.

بعد از این بازی با اوشین ساهاکیان که دقایق زیادی از نیمه دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین بود، همکلام شدیم و درباره وضعیت تیم ملی و بازی شب گذشته صحبت کردیم. در ادامه می توانید مشروح صحبت های بازیکن پست ۴ آسیا را بخوانید.

جو سنگینی در سالن وجود داشت

می دانستیم بازی خیلی حساسی را مقابل لبنان در پیش داریم. به هر حال لبنان جدا از اینکه همواره تیم خوبی در سطح بسکتبال آسیا داشته، در این دوره میزبان است و شب گذشته نیز خیلی خوب از شرایط میزبانی اش بهره برد. نزدیک به ۸ هزار نفر در سالن بودند و به همین دلیل فشار زیادی روی تیم ما به ویژه در اوایل بازی آوردند. با این حال ما از همان ابتدای بازی با دفاع خوب توانستیم مقابل حمله پرقدرت آنها بایستیم و از جو سنگینی که از روی سکوها به وجود آمده بود، فرار کنیم.
بی احترامی لبنانی‌ها، انگیزه ما را دو برابر کرد

با تمرکز بالا بازی را بردیم

با اینکه آنها می خواستند بازی را از دست ما بیرون بیاورند و نتایج کوارترهای اول و دوم را به سود خود تمام کنند اما نمایش خوب بازیکنان ایران باعث شد تا هیچ گاه در طول بازی از لبنان عقب نیفتیم. در تمام طول ۴۰ دقیقه بازیکنان لبنان با برنامه ای که داشتیم، کنترل شدند و تمرکز خوب بازیکنان ایران باعث شد تا اختلاف هم افزایش پیدا کند. خدا را شکر می کنم که از این بازی سخت سربلند بیرون آمدیم.

بی احترامی لبنانی ها به انگیزه ما اضافه کرد

متاسفانه در هنگام پخش سرود ملی ایران تماشاگران لبنانی سوت زدند و هو کردند. همین کارشان به انگیزه بچه های ما اضافه کرد که به آنها نشان دهیم با این کارهای حاشیه ای نمی توانند روحیه ما را خراب کنند. ما با بازی که در زمین ارائه کردیم و با توانایی های فنی خودمان به آنها این پیام را دادیم که باید به ایران احترام بگذارند.

مطمئنم کره را هم می بریم

باید در نیمه نهایی با کره جنوبی بازی کنیم که قطعا بازی سختی در پیش داریم. کره ای ها هم سرعت خوبی دارند و هم شوت های دقیق و خوبی در طول بازی می دهند. بازی با کره جنوبی از نظر فنی به مراتب برای ما سخت تر از بازی هایی خواهد بود که تا به حال پشت سر گذاشتیم. با این حال من با توانایی که در میان بازیکنان می بینم، مطمئنم که برنده می شویم و به فینال می رویم.
بی احترامی لبنانی‌ها، انگیزه ما را دو برابر کرد

برای صحبت درباره قهرمانی زود است

ما تقریبا بازی تمام تیم هایی که در این دوره مدعی هستند را دیده ایم اما بازی به بازی پیش می رویم. الان فقط حواسمان به بازی کره جنوبی هست و باید این بازی را ببریم تا به فینال برسیم. بعد از این بازی می توانیم درباره فینال و قهرمانی حرف بزنیم. فعلا مشخص نیست چه تیم هایی به فینال می رسند و از الان زود است درباره جام قهرمانی صحبت کنیم.

حامد دست از مبارزه برنداشت

توانایی حامد حدادی به همه آسیا ثابت شده و او با محوریتی که در تیم دارد، نقش مهمی در پیروزی ایران ایفا می کند. حامد با اعتماد به نفس و تجربه ای که دارد، هدایت تیم را در زمین خیلی خوب انجام داد و دیشب در ۴۰ دقیقه ای که در زمین بود، با وجود خستگی زیاد دست از مبارزه برنداشت. او را دائما زیر سبد خودمان و حریف می دیدیم و در حمله و دفاع مثمرثمر بود. همه بازیکنان در کنار حامد اعتماد به نفس بیشتری دارند و از حضورش در زمین استفاده می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش این قد نگید توهین کردند فردا میان از دم درتون میبرن به جرم اهانت به لبنانی ها

      پاسخ ها

      • علیرضا نقی لو

        لایک خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج