۵۸۴۱۶۲
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

پروژه اتلتیکو و جوانانِ جنگجو در استقلال چه شد؟

وقتی استقلال لیگ هفدهم را آغاز کرد شاید مهمترین سوالی که پیش آمد این بود که پروژه اتلتیکو مادریدی دفاع و ضدحمله و جوانان دونده و جنگجوی منصوریان چگونه ناگهان متوقف شد؟!

ورزش سه: وقتی استقلال لیگ هفدهم را آغاز کرد شاید مهمترین سوالی که پیش آمد این بود که پروژه اتلتیکو مادریدی دفاع و ضدحمله و جوانان دونده و جنگجوی منصوریان چگونه ناگهان متوقف شد؟!

چهار بازی استقلال در فصل جدید بیش از هرچیز بیانگر یک تغییر بنیادین در سیستم تاکتیکی و تفکر فنی این تیم است. استقلال در فصل گذشته روش بازی مبتنی بر دفاع از میانه زمین و ضد حمله داشت. روشی نوین که اتلتیکو مادرید دیه گو سیمئونه پرچمدار آن در فوتبال امروز دنیا است. در این روش منصوریان به بازیکنان بسیار دونده در خط هافبک و حمله نیاز داشت تا با فشار سنگین روی بازیکنان پا به توپ ، حمله حریف را تبدیل به ضدحمله کند. البته که کاوه رضایی نقشی کلیدی در اجرای این سیستم داشت.

اتفاقا سبک و استایل پرانرژی منصوریان در کنار زمین و رابطه اش با بازیکنان جوان به نحوی در فصل قبل الگوبرداری مثبتی از یکی از بهترین تیم ها و یکی از قوی ترین سیستم های تاکتیکی را به ذهن می رساند.

منصوریان اما در نهایت تعجب در فصل جدید همه چیزهای خوبی که تیمش داشت را نادیده گرفت. او بنا را بر این گذاشت که تیمی با بازی مالکانه بسازد. مربی که با جستجو در تاکتیک های دفاعی یوونتوس امیدوارمان کرده بود ناگهان به فکر فوتبال مالکانه افتاد.

البته که این سبک از فوتبالی که استقلال امروز بازی می کند درصورت رسیدن به انسجام و پختگی می تواند جذاب و تماشاگر پسند باشد اما این هم دلیل محکمی نیست که مسیر درست و موفق طی شده در فصل قبل رها کرده و مجددا در صدد آزمودن باشیم.

سیستم فصل قبل منصوریان امسال به پختگی می رسید و می توانست در همین هفته های اول امتیازات بهتری را نصیب این تیم کند اما زیر و رو کردن و نادیده گرفتن همه زحماتی که فصل قبل کشیده شده امروز کار را برای منصوریان دشوار کرده است.

منصوریان نتیجه و عملکرد خوبش را که با صبر و استقامت به دست آورده بود در فصل جدید انکار کرد هرچند او برای کسب موفقیت با روش جدید و جذابش بهترین ابزار را دراختیار دارد و می تواند از هفته پنجم بازهم لباس مدعیان را بپوشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      واقعا شما فکر میکنید منصوریان در باره حرفایی که میزنه فکر میکنه؟ منصوریان فقط حرفای قلمبه سلمبه میزنه که هوادار رو فریب بده حرفای منصوریان منو یاد پیام بازرگانی تلویزیون میندازه فقط!

    • آبی آسمانی

      با سلام....اگرچه واقعا نتایج فعلی بسیار قابل تأمل و غیر قابل هضم هستش،اما یک اعتقاد ویژه به واژه «ایمان» دارم....اینکه چگونه است که به یکباره انسانهای فراموشکاری میشویم ،دلیلش را باید در ایرانی بودنمان بجوییم و اینکه چگونه است که مرغ همسایه برای ما غاز میشود و شیربچه های خودمان را نادیده میگیریم را باید در ایمانمان جویا شویم....مگر ماها همونهایی نیستیم که مسحور توانمندی و اقتدار منصوریان و تیم زیرمجموعه او بودیم و چنان عرصه را بر مدیران باشگاه تنگ کردیم که حاضر شدیم پرویز مظلومی و توانایی های انکار ناشدنیش را به کناری نهاده و با علی منصور ادامه مسیر را به پیش برویم....هذا گوی و هذا میدان....یقین بدانیم که منصوریان ،نه تنها کوچک و بی اثر نشده،بلکه یقینا با تجارب ارزشمندش در مدت اخیر،بر وزن توانمندی و تاثیرگذاری خود افزوده است....اما ....اما ازاینجا به بعد را باید در میزان «ایمان» و اصول معتقد به آن جویا شویم.
      لازم است بدانیم تنها موضوعی که ما را به سرانجام میرساند، تکیه بر ایمانمان هستش....اما باید برای فعلیت در آوردن قدرت ایمان ،ریاضت کشید و آستانه تحمل را بالا برد...باید تمامی انرژی های ماورایی و ذهنی خود را به قطعی بودن موفقیت علی منصور پیوند داد و در ذهن خود این موضوع را ملکه ذهن بنماییم که ما حتما موفق خواهیم بود و به انتخاب خود ایمان داریم...در این راه حتی ذره ای شک و تردید را به دل راه نداده و به ایمان خود تکیه کرده و اعتقاد مسلم داریم که راه را درست میرویم و نتیجه این امر،سرانجامی غیر از موفقیت و موفقیت ندارد ...این که به ایمان خود،با صلابت و محکم وفادار بمانیم،ضمن اینکه موجب هم افزایی و تمرکز انرژیهای درونی و برونی و هم کانونی انرژی های ماورایی میشود،توأمان عامل ریزش ترس و شک و تردید در مجموعه افکار کادر مدیریتی و مربیگری تیم خواهد شد و فقط به بالندگی خواهند اندیشید و زمان لازم برای احراز نتیجه در خور شان و درخور لیاقت،به حداقل خواهد رسید.
      پس بهتر است به ایمان خود بها داده و به اعتقاد خود ،اصالت و صلابت ببخشیم و فقط منتظر موفقیت باشیم و بجز این،فکر دیگری را اجازه رشد و انتشار ندهیم...
      زنده باد استقلال و زنده باد همراهان شیردل استقلال ....
      ارادتمند همگی: فاتحي از سنندج....

    • بدون نام

      ااااا با شمام!!!اینقد به این ...گیر ندین گناه داره این همینجوری خدازده هست شما دیگه نزنین

    • بدون نام

      خیلی طنز قشنگی بود جستجو در سیستم دفاعی یوونتوس سیستم اتلتیکو خخخخخ

    • مصطفی

      آبی آسمان شک دارم توخود منصوریان باشی!
      این همه حرف ازکجا آوردی؟ هذا گوی هذا میدان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج