۵۸۴۱۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وقتی کوتینیو و دمبله نسخه شفابخش نیستند؛

یک فرصت استثنایی برای خروج بارسلونا از بحران

نقش فاکتور روحیه در فوتبال بسیار مهم است؛ همان چیزی که بارسا در این روزها و در عصری که آن را عصر رئال می دانند؛ فاقد آن است.

ورزش سه: نقش فاکتور روحیه در فوتبال بسیار مهم است؛ همان چیزی که بارسا در این روزها و در عصری که آن را عصر رئال می دانند؛ فاقد آن است.

بارسلونا فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد. دو شکست متوالی برابر رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا و از دست دادن نخستین جام فصل برای آبی اناری ها بسیار گران تمام شده است. بارسا در این دو بازی هم نتیجه و هم فوتبال را به رئال باخت تا بیش از همیشه، نقش نیمار در این تیم به چشم بیاید.

یک فرصت استثنایی برای خروج بارسلونا از بحران

واقعیت این است که پس از پیوستن سوارز به بارسا در سال ۲۰۱۴ و شکل گرفتن مثلث تهاجمی MSN، بسیاری از کاستی های تاکتیکی بارسا و دور شدن این تیم از فلسفه کرویف، توسط درخشش و گلزنی های این مثلث پوشش داده می شد. جدایی عجیب نیمار و پیوستن او به پی اس جی نه تنها واقعیت بارسلونا را بر همه عیان کرد که روحیه تیمی در نزد بازیکنان را نیز به طرز فاحشی کاهش داد.
بارسا در هر دو بازی برابر رئال فاصله آشکاری با تیمی داشت که نزدیک به ۸ سال بر فوتبال اروپا حکمرانی می کرد و حالا بسیاری، عصر فعلی را عصر رئال می دانند.

با این شرایط بحرانی، آبی اناری ها از دو روز دیگر باید کار خود در لالیگا را آغاز کنند و در اولین گام میزبان بتیس در نوکمپ خواهند بود.

یک فرصت استثنایی برای خروج بارسلونا از بحران

نگاهی به تقویم بارسلونا نشان می دهد که بلوگرانا برای خروج از این بحران، حتی بیش از نیاز به جذب ستاره های چون دمبله و کوتینیو، نیاز به کسب ۲۱ امتیاز از ۷ بازی ابتدایی تقریبا ساده خود دارد.
بارسا در هفته اول به مصاف تیمی می رود که معمولا در نوکمپ تسلیم تمام عیار است. بارسا فصل گذشته هم در هفته نخست به مصاف بتیس رفت و این تیم را ۶-۲ مغلوب کرد.

در هفته دوم، بارسا به خانه آلاوس خواهد رفت. بلوگرانا فصل گذشته در زمین آلاوس 0-6 به پیروزی دست یافته بود. سپس وقفه بازی های ملی از راه می رسد و در هفته سوم بارسا میزبان اسپانیول در اولین دربی فصل خواهد بود. بارسا هرگز در نوکمپ برابر اسپانیول به مشکل برخورد نکرده است.
یک فرصت استثنایی برای خروج بارسلونا از بحران

بارسلونا در هفته چهارم به زمین تیم دوباره لالیگایی شده ختافه خواهد رفت. هفته پنجم نوبت میزبانی بارسلونا از ایبار است و سپس در هفته ششم، بلوگرانا برای اولین بار در تاریخ خود به زمین جیرونا می رود؛ تیم کاتلانی تازه صعود کرده به لالیگا که قطعا نمی تواند سد محکمی برای آبی اناری ها باشد.
سرانجام بارسا در هفته هفتم میزبان لاس پالماس خواهد بود؛ تیمی که فصل گذشته در نوکمپ با دریافت 5 گل یک تسلیم محض بود. پس از این 7 بازی که بارسا امیدوار است با کسب 21 امتیاز، روحیه از دست رفته را بازیابد، نوبت به اتلتیکو خواهد رسید؛ اولین بازی دشوار فصل برای بارسا در لالیگا.
آبی اناری ها در هفته هشتم باید به ورزشگاه تازه تاسیس اتلتیکو بروند و باید دید در آن مقطع در چه شرایطی به سر می برند. درست است که بارسا در سه فصل اخیر همواره در زمین اتلتیکو موفق به کسب پیروزی شده اما برای کسب سه امتیازها دچار سختی فراوانی شده است.

به نظر می رسد که تنها راه برون رفت بارسا از بحران فعلی فقط می تواند کسب ۲۱ امتیاز از ۷ بازی ابتدایی لالیگا باشد در غیر این صورت، حاشیه ها امان را از تیم ارنستو والورده خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج