۵۸۴۲۴۳
۲۴ نظر
۵۰۰۲
۲۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بررسی ادعای بزرگ منصوریان

علیرضا منصوریان پس از شکست دیروز تیمش مقابل سایپا، برای امیدوار کردن هواداران نقطه‌ای دورتر از همیشه را نشان داد.

وبسایت نود: علیرضا منصوریان پس از شکست دیروز تیمش مقابل سایپا، برای امیدوار کردن هواداران نقطه‌ای دورتر از همیشه را نشان داد.

استقلال دیروز در ورزشگاه تختی، به سایپا باخت و از صدرجدول دورتر شد. منصوریان در پایان بازی وعده داد تیم او و فونداسیونی که چیده در سال ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳ یکی از قدرت‌های برتر ایران و آسیا می‌شود. فارغ از اینکه چقدر ممکن است هواداران استقلال، ۷ سال را برای کسب قهرمانی منتظر بمانند، وعده سرمربی استقلال سه ایراد کلیدی دارد.

۱- عمر مربیان

پس از انقلاب، عمر مربیان استقلال روی نیمکت این تیم کوتاه بوده است. مربیانی مثل قلعه‌نویی و پورحیدری، در چند مقطع مختلف سرمربی این تیم شده‌اند اما هیچکدام، بیشتر از ۳ سال متوالی روی نیمکت این تیم دوام نیاورده‌اند تا به ثمر نشستن فونداسیون‌شان را ببینند. بعد از رفتن آن‌ها بخش زیادی از بازیکنان‌شان هم از تیم جدا شدند. پورحیدری از سال ۶۸ تا ۷۱ و ۷۸ تا ۸۱ حجازی از سال ۷۵ تا ۷۸، امیر قلعه‌نویی از سال ۸۲ تا ۸۵ و ۹۱ تا ۹۴، طولانی‌ترین دوران ماندن یک مربی روی نیمکت استقلال را با سه سال حضور متوالی داشته‌اند. وعده‌ای که منصوریان داده، در سال هفتم به ثمر می‌نشیند. آن هم در حالی که سال اول او بدون جام تمام شده و در سال دومش، فعلا فاصله زیادی از صدر جدول دارد.

۲- سن بازیکنان

در بین ۲۵ بازیکن فعلی استقلال، ۹ نفر قطعا تا سال ۱۴۰۲ فوتبال را کنار گذاشته‌اند و ۱۶ نفر، بیشتر از ۳۲ سال دارند و دوران اوج‌شان را تمام کرده‌اند. در بین بازیکنان منصوریان، فقط ۹ نفر تا آن زمان هنوز زیر ۳۲ سال هستند که بعضی از آن‌ها مثل بابازاده، سهرابیان و گوک جایی در تیم فعلی سرمربی استقلال ندارند. از فونداسیونی که منصوریان در استقلال چیده، شاید فقط ۴ نفر بتوانند تا سال ۱۴۰۲ در این تیم بازی کنند.

۳- وفاداری بازیکنان

در تیم فعلی استقلال، هیچ بازیکنی نیست که ۷ سال پیاپی در این تیم حضور داشته باشد. با توجه به شکل بسته شدن قراردادهای لیگ برتری و تغییر مربیان، بازیکنان دائم در حال جابجایی هستند. در تیم فعلی استقلال، فقط یک بازیکن یعنی خسرو حیدری هفتمین سال حضور پیاپی در این باشگاه را پشت سر می‌گذارد و بقیه بازیکنان با سابقه مثل رحمتی، منتظری و جباری در تیم‌های مختلف جابجا شده‌اند. بنابراین، کمی دور از تصور است که بخش زیادی از بازیکنان استقلال در این فصل، تا سال ۱۴۰۲ همچنان بازیکن ثابت این باشگاه باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      اون همه را هالو گیر آورد!!!!!

    • بی نام

      من خودم یه استقلالی ام. ولی این آقا دیگه شورش درآورده. حرفای میزنه که باعقل جور در نمی آد و آدم عاقل هم اینجور حرف نمیزنه.کی از فردای خودش خبر داره آخه. فقط وعده وعید توخالی والکی مثل تبل توخالی.

    • بدون نام

      این آقا خودشم نمیفهمه چی میگه!!با این فونداسیون بازیاش

    • بدون نام

      بازم مثل همیشه با وعده های دورغ میخواد شرایط رو به نفع خودش تعغیر بده اون اوایل که اومده بود استقلال خیلی براش احترام قائل بودم اما الان فهمیدم که بیشتر بازیگر خوبی هست تا مربی خوب متوجه شدم شومن خیلی خوبی بلده چطوری با حرفاش هوادار رو گول بزنه بعد از این مدت مطمعن شدم که اصلا به جوانها وجوانگرایی اعتقاد نداره سال گذشته هم توفیق اجباری بود مجبور شد از جوونها استفاده کنه وگرنه از خریدهاش معلومه که به بازیکنای پیر و مسن اعتقاد داره

    • روزبه

      واقعا این شیشعلی فوق نابقه ست تبریک به شیشتقلالی های حقیر

    • mrobaei

      بابا این شیشعلی تو هر مصاحبه اش چندتا سوتی باحال میده.
      شما این بازی با کلمات رو جدی نگیرید

    • سعید

      زیادجدی نگیرین از این حرفا زیادمیزنه فقط اسکوچیچ میتونه استقلال رو قهرمان کنه

    • بدون نام

      باشیشعلی تا
      ۱۴۰۳
      این مربی نیست بمب خندست خخخخ

    • مرتضی

      ببخشید !!!
      قمپز در کردند !!!!

    • حامد شیری

      ششعلی اگه اون روز رو نبینه که حتما هم نمیبینه میگه لعنت به روزگار لعنت به شانس ولعنت به.........

      پاسخ ها

      • عزیزالله قنبری

        بابا دیگه استردیوم نرید تا منصوریان فیلم هندی بازی نکنه این اقا با حرکت پول درمیاره خودشو بزرک میکنه من دیکه طرفدا این اس اس نیستم شماها اکه رنگ ابی هستید چرا حرف نمیزنید

    • پناهی

      بزک نمیر بهار میاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخ ذخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • علی جوووون

      ارزو بر پیرمردان عیب نیست

    • hamed

      این حرف منصوریان شبه به قول های مدیران تیم لیگ برتری (بحران، زده است.) مثلان دیدین که به بازیکنان پول نمیدن همش امروز و فردا میکنن بعد اخر فصل هم 50%پولشونو به زور عتصاب میگیرن. حالا منصوربان دیده که نتیجه نمیگره و هوادارا دیگه صبرشون لبریز شده. وجایگاهش تو لغزشه این حرف من درآوردی رو زده. آقا خواهش برو ما نه تورو میخوایم نه تیم 1402 تو دانش مربیگریت همینه اگه خوب بودی کیروش بارها تورو دستیار خودش کرده بود.

    • پوریا

      ماشاالله شاید پیشرفت کردی 12خوردی تغییر خوبه...

    • بدون نام

      سلام وقت بخیر اقای منصوریان حرف الکی زیاد بلده بزن .. ایشان هنوز موره بلد نیست بچینه بعد می خواد استقلال قهرمان اسیا کند. واقعا متاسفم برای کسانی که تیم بزرگ استقلال را بازی چه دست چنتا مثل منصوریان و افتخاری کرده

    • بدون نام

      بابا یه چیزی گفت شما چرا جدی گرفتید

    • بدون نام

      بابا این منصوریان کلا توهم زده
      یکی نیست بهش بگه آقاجون قبل از هر حرفی یه کم فکر کن

    • بدون نام

      شرمنده آقای منصوریان به قول علی موسوی که دیروز مصاحبه کرده بهتره همین فردا جمع کنی بری تا استقلال رو به گند نکشی ول کن نیستی خواهشا همین هفته برو این حرف 30 میلیون طرفداره که صداشون بهت نمیره چون از بس باند بازی میکنی توسط لیدرهات

    • بدون نام

      من خودم استقلالی م،ولی بخدا این منصوریان مارو به هیچ جا نمیرسونه،به جرات قسم میخورم پارسال فقط لطف خدا باهاش بود که آخر فصل دوم شد،بابا توروقرآن بیرونش کنید بخدا من یا هرکدوم ازاین دوستان سرمربی استقلال بشیم وضع استقلال اگه بهتر از منصوریان نشه قول میدم هیچوقت بدتر نمیشه،،بهترین بازیکنای ایران رو داره ،پس کی میخوادنتیجه بگیره،بابا خستمون کردی دیگه بسه منصوریان جون مادرت خودت برو،خودت بااحترام برو،توروقرآن به احترام این همه هوادار برو،

    • بدون نام

      آقای ب اصطلاح روزبه درست حرف بزن

    • بدون نام

      هیییییییس
      لنگیهای بی خاصیت وناچیز
      حرف نمیزنند هیییییبس

    • محمد

      ماذا فاز

    • بدون نام

      راست میگه شیشعلی تا سال 1403 باید تمرین کنه تا به سروش پرسپولیس بزرگ شاید برسه و خودی نشون بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج