۵۸۴۴۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ستایش یاردیم از فالکائو و اظهار نظر درباره ام‌باپه

سرمربی موناکو بعد از پیروزی برابر متز در هفته سوم لوشامپیونه به ستایش از کاپیتان تیمش پرداخت و درباره وضعیت ام‌باپه هم سخن به میان آورد.

ایسنا: ‌به نقل از اکیپ، موناکو در آغاز هفته سوم رقابت‌های لیگ فرانسه در خانه متز به میدان رفت و توانست با تک گلی که فالکائو به ثمر رساند سه امتیاز حساس را به دست آورد تا با ۹ امتیاز و موقتا در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

یاردیم، سرمربی پرتغالی موناکو از عملکرد شاگردانش و پیروزی که تیمش به دست آورد خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بازی‌های لیگ فرانسه همواره سخت هستند. هر بازی نسبت به بازی دیگر متفاوت‌تر است. فصل قبل با هفت گل متز را شکست دادیم اما طبیعی است که چنین بازی‌های تکرار نشود.

او ادامه‌ داد: بازی را خوب شروع کردیم و چندین فرصت خوب گلزنی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم. سرعت لازم را در کارهای هجومی نداشتیم اما خوشبختانه مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم. ۱۵ پیروزی پیاپی به دست آورده‌ایم و این بسیار خوشحال کننده است. باید به این روند خوبمان ادامه‌ دهیم.

سرمربی موناکو به ستایش از فالکائو پرداخت و اظهار کرد: او در سه بازی پنج گل به ثمر رسانده و این نشان می‌دهد که بسیار آماده است. فالکائو مرد لحظات سخت و سرنوشت ساز برای ما است و در این دیدار هم وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد.

برای دومین بازی پیاپی است که ام‌باپه، ستاره موناکو در فهرست ۱۸ نفره یاردیم قرار نمی‌گیرد و باشگاه موناکو در حال‌ تنبیه کردن این بازیکن جوان است.

سرمربی موناکو درباره این سوال که آیا ام‌باپه برای دیدار برابر مارسی در فهرست قرار می‌گیرد، این گونه پاسخ داد: هنوز چیزی مشخص نیست و تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج