۵۸۴۴۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بختیار‌ی‌زاده: بوناچیچ به زبان کروات فحاشی می‌کرد

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: لوکا بوناچیچ به زبان کروات در کنار خط فحاشی می‌کرد. او می‌خواست لب خط را در اختیار خودش بگیرد.

خبرگزاری فارس: فرشاد بختیاری زاده در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی در اهواز خیلی سخت است. حریفان با توجه به اینکه می‌دانند اهواز گرم است عقب بازی می‌کنند و در این شرایط کار برای ما سخت می‌شود. در خانه همه توقع برد دارند. خدا را شکر هواداران ما به باور رسیدند که با صبر و حمایت از تیم و عدم سر دادن شعار ما گل می‌خواهیم استرس به تیم وارد نمی‌کنند. در هر صورت هواداران دوست دارند تیم خیلی زود گل بزند.

وی افزود: تیم ما جوان است و هدایت بازکینان جوان سخت است. به هر حال این شرایط پیش می‌آید که بازی سخت می‌شود. بارها صحنه پنالتی را نگاه کردم و نمی‌دانم داور چه خطایی اعلام کرد. حامد لک ابتدا توپ را زد و اگر او به بازیکن برخورد کرده باشد بازیکن آنقدر سریع بلند می‌شود و خوشحالی می‌کند؟ تعجب می‌کنم که کارشناس داوری هم پنالتی را تائید می‌کند. خدا را شکر ۳ امتیاز مهم بود که به این مهم دست یافتیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با عملکرد خوب حامد لک و اینکه او ضربه پنالتی و دو ریباند را دریافت کرد اما در مرتبه چهارم توپ وارد دروازه شد، اظهار داشت: لک توانایی‌اش خیلی از شرایط فعلی بالاتر است. سال قبل با وحید شیخ‌ویسی و دو سال قبل با فرناندو خسوس کار می‌کردم، واقعا می‌دانم که لک چه توانایی بالایی دارد. او پتانسیل خیلی بالایی دارد و ان‌شاءالله کار را به جایی می‌بریم که در آینده خیلی بهتر از شرایط فعلی باشد. همچنین باید بگویم لک یک دوست و رقیب خوب مثل احسان مرادیان دارد که کنار یکدیگر فوق العاده کار می‌کنند.

بختیاری‌زاده در مورد درگیری که در حاشیه بازی بین او و ستار همدانی به وجود آمد، عنوان کرد: با همدانی مشکلی ندارم. سال ۸۲ بازیکن لوکا بوناچیچ بودم. درست نیست اگر من یک روز به خارج از کشور رفتم حرف‌های بد و زشت را که دیگران متوجه نمی شوند مدام بیان کنم. این کار درست نیست. بوناچیچ قصد داشت لب خط را برای خود کند. در صحنه پنالتی هیچ اعتراضی نکردیم اما او بعد از هر سوت داور زیر بطری می‌زد و با عصبانیت هر چه از دهانش در می‌آمد می‌گفت. در یک صحنه بلند شدم گفتم لوکا چه خبر است که همدانی جلو آمد و شروع به سر و صدا کرد که البته من دیگر نمی‌گویم فحاشی. این مسئله خیلی زود تمام شد و داور ما دو نفر را اخراج کرد. بعد از بازی دیدم نوشتند درگیری فیزیکی به وجود آمد! درگیری فیزیکی‌ای وجود نداشت بعد از اخراج ما روی سکو کنار هم بازی را دیدیم و حتی به یکدیگر دست هم دادیم. این اتفاق به خاطر رفتارهای بوناچیچ رخ داد.

وی در مورد اینکه آیا بوناچیچ به زبان کروات فحاشی می‌کرده است، گفت: بله همینطور است. او مرتب داد می زد و ضمن بیان حرف‌هایی به بطری‌ها شوت می زد. این کار درست نیست و به هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد هم این موضوع را گفتم. کسب امتیاز به هر قیمتی درست نیست.

بختیاری‌زاده در مورد دیدار هفته پنجم تیمش مقابل پیکان، عنوان کرد: انتظارمان از فولاد خیلی بالاتر است. یک مشت بازیکن جوان و تعدادی مهره با تجربه داریم. هنوز نتوانستیم ترکیب دلخواه را به زمین بفرستیم. مصدومیت بازیکنان باب خیری برای استفاده از بازیکنان جوان و تلاش و پیشرفت آنها شد. بازیکنان داریم که هنوز در شرایط بازی قرار نگرفتند. توانایی رحیم زهیوی را همه می‌دانند. اگر او و بازیکنان مثل ایوب والی برسند وضعیت خیلی بهتر خواهد شد. بازیکنان برسند تیمی می‌شویم که هوادارن می‌خواهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج