۵۸۴۵۴۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال، غرق در مشکلات

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی برگزار می‌شود که این باشگاه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

ایسنا: تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا شکست خورد. شکستی که کادرفنی و هواداران این تیم انتظارش را نداشتند. آبی‌ها نتوانستند به اهداف خود در بازی برسند تا وارد یک بحران جدید شوند. این که چقدر منصوریان یا بازیکنان استقلال در این وضعیت مقصر هستند مورد بحث نیست. به هرحال منصوریان قبلا ثابت کرده که می‌تواند تیمش را از شرایط سخت خارج کند. تیم او فصل گذشته شرایطی به مراتب بدتر از الان را پشت سر گذاشت و در نهایت نایب قهرمان لیگ شد. با این‌حال منصوریان این روزها زیر فشار زیاد هواداران استقلال قرار گرفته و بازی با پدیده مشهد برای او از اهمیت زیادی برخوردار است.

اما تمام مشکلات استقلال وضعیت نتیجه گیری این تیم نیست. استقلالی‌ها هنوز پولی به بازیکنان خود بابت قراردادشان پراخت نکرده‌اند و شاید این از خوش اقبالی مدیران استقلال باشد که آبی‌ها در نتیجه‌گیری موفق نبودند چون اگر آبی‌ها می‌توانستند امتیازات بیش‌تری را کسب کنند، هیچ بعید نبود که به دلیل مشکلات مالی علیه باشگاه صحبت می‌کردند و یا دست به اعتصاب می‌زند. اتفاقی که سال گذشته چندبار انجام دادند.

عجیب‌ترین جای ماجرا جایی است که حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال در اظهاراتی تلویزیونی مدعی شد که هیات مدیره آبی‌ها هر آن چه برای تیم لازم بود را انجام داده و از انجام هیچ کاری دریغ نکرده است. او دقیقا مشخص نکرد چه کاری برای استقلال انجام داده چراکه بازیکنان استقلال هنوز پولی برای فصل جاری دریافت نکرده‌اند و هنوز قسط اول قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند و این درحالی است که وظیفه اصلی او و سایر اعضای هیات مدیره تامین منابع مالی است.

امروز هیات مدیره استقلال جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد و احتمالا در پایان آن بازهم از منصوریان حمایت خواهد شد اما باید مشخص شود که نام مربی کروات مشهوری که یکی دو روز است در کنار باشگاه استقلال مطرح شده را چه کسی اعلام کرده و هدف او از این کار دقیقا چه بوده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا در تختش کنین برین پی کارش ماهم اینغد مضحکه یه مشت دشمن تیم مونو نیستیم حداقل با خاطرات خوشش میگذرونیم با خاطرات بدش هم لعن نفرین میفرستیم به باعث بانیش

    • نوید ریسی

      با سلام چرا یه تیم دو هفته نتیجه نگیره اینقدر رسانه ها تیم وارد حاشیه میبرند تازه شروع لیگ است استقلال از این شرایط گذر میکنه

      پاسخ ها

      • استقلالی

        جمع کن تو هم دو هفته نتیجه نگرفته به خودتون بیایید بدبختابه منفوریان شعبده بازه بخدا مربی نیست پس کی میخواد نتیجه بگیره نیم فصل دوم بامنفوریان به هیچ جانمیرسیم باید تا آب کمه از رودخانه گذر کرد دیگه دق مرگ شدیم بااین مربی بی عقل بی تاتیک دوباره بریم آسیا شش تا بخوریم خوشتون میاد

    • بدون نام

      منصوریان در حد استقلال نیست
      تو رو خدا عوضش کنید ابرو واسمون نزاشته

    • بدون نام

      منصوریان به کار استقلال نمیاد اینا مربی نیستن با این همه مهره خوب نمیتونه نتیجه بگیره مثل گل محمدی بگه نمیتونم

    • امیر

      بهترین مکان برای منصوریان هم در کنار تیم باشه.وهم در کنار قلی هایش .سکوهای آزادی است.چون فرهنگ هواداری دارد ولی فرهنگ سرمربی نه.همان پارسال که رفت استودیو برتر رو صندلی قرمز ننشست.وفلسفه اش فقط کری باشه.مشخصه که فقط می‌تونه یه هوادار دو آتیشه باشد ‌نه سرمربی.سرمربی برای رقیب کری نمی خواند.احترام میزاره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج